~Fun
| jak w temacie... | 3 | | |
~srdtfrgyuh
| Stefan 2017-08-09 17:59 @Robol Jerzy - 2017-08-09 13:03 Niestety ZTM się zupełnie nie sprawdza jako edukator
ile razy prosiliśmy, aby zrobili szkolenie dla pasażerów (w formie filmików na przyklad) jak zatrzymywać autobus na przystanku NŻ i co? i nic od 2 lat, odkąd piszemy prośby na ten temat
tylko skargi, skargi, skargi od pasażerów, często niesłuszne, ale nie w każdym wozie jest monitoring
dlateg o należy walczyć z ZTM o godne nas traktowanie
i jeśli nie znajdzie się polubowny sposób na rozwiązanie palących problemów wtedy jedyną drogą będzie STRAJK KIEROWCÓW AUTOBUSÓW 9 odpowiedz
JA 2017-08-09 18:48 @Stefan - 2017-08-09 17:59 STEFAN - problemem jest to, ze kierowcy kładą uszy po sobie i się nie odzywają, a związki zawodowe tym bardziej milczą (bo są w kieszeni pracodawcy).
Kierowcy zamiast pisać raporty - wolą udać, że sprawy nie było, bo szkoda im czasu.
Gdyby kierowcy żadali od pracodawców przestrzegania przepisów - pracodawca i ztm nie narzucali by coraz bardziej głupich żądań. dzis sytuacja wyglada tak, ze ztm się bardzo rozwydrzył i co chwilę wymysla nowe rzeczy (obowiazki) które musi wypelniać kierowca. I do czasu jak kierowcy będą te obowiazki wypelniać - będą dorzucać kolejne.
Powtórzę to co napisalem kika postów wcześniej - kierowcy wolą łamać prawo i mieć spokój zamiast się postawić i powalczyć o swoje - wtedy praca by była lżejsza i także pasazer by zrozumiał, że nie wszystko jest tak jak mysli - wystarczy, że wszystkie krańce stały by się przepisowe - czyli autobus stoi bez dostępu dla pasazerów itd.
Nie będzie dobrze w warszawskiej komunikacji - do czasu jak kierowcy będą wykonywać bzdurne i niezgodne z prawem nakazy ztm.
Czy któryś z warszawskich kierowców postawił sie po incydencie z kierowca Arrivy? Wszyscy powinni przestać rozkladać rampy, a nie słyszalem, aby sytacja sie powtórzyła. A gdyby kierowcy odmówili - momentalnie w pojazdach pojawiły by się rampy elektrycznie rozkladane.
Dyskutować i pisać mozna długo - ale do czasu jak My nie zaczniemy szanować naszego zawodu iSiebie - nie będzie lepiej | 3 | | |
~konpociagowy
| Nie mamy szans na zmiany, zaloga jest rozbita, zastraszona i podzielona ukladami. | 2 | | |
~Wislocki
| Prawda to z tymi warunkami? | 2 | | |
~Szofer Mza
| Z zarobkami prawda ale już coś załatwić, zamienić wszystko papierologia. No i za wszystko kary a nagród nie widać. Coraz to nowe wymagania. | 2 | | |
~Roman
| Wincenty 2017-08-15 22:02 A w zagranicznej turystyce masz tygodniowo tyle co w kołchozie MZA za tydzień.
I co z tego?
Jakoś w dziadowskim MZA jeździ jeszcze troszkę ludzi i nie lecą wszyscy do turystyki. Stare zgredki to wiadomo, że się nie nadają ale młodzi? | 2 | | |
~KIELO
| Ciec parkingowy ma lepiej niz kierowca w MZA. | 2 | | |
~KIELO
| Ciec parkingowy ma lepiej niz kierowca w MZA. | 2 | | |
~KIELO
| Pracowalem tam. Jak mysle o MZA to mam ciarki. Nigdy wiecej WOJNY I mza. | 2 | | |
~Romet
| W mza jest kołchoz. Roboty i obowiązków od pyty a kasa żadna za tak trudne i tragiczne warunki pracy. | 2 | | |
~Romet
| W mza jest kołchoz. Roboty i obowiązków od pyty a kasa żadna za tak trudne i tragiczne warunki pracy. | 2 | | |
~QBEK
| DNO Z MUŁEM jakiego dawno nie widzieliście, kadra zarządzająca to pochodna związkowców lub spadochroniarze z PO, "znajomi królika" którzy nie znają realiów rynku i przede wszystkim nie liczą się z ludźmi. Dla nich pracownik to nr służbowy. Zarządzanie polega na stwierdzeniu "jakoś to będzie". | 2 | | |
~nie rtdr
| Patologia na Pace i w Biurze MZA raczej BuRAKOWIE
Tłum pasażerów domaga się przestrzegania przepisów. Szkoda że ta dzicz nie robi tego na przejściach dla pieszych mając czerwone światło. Polecam dw Wileński do obserwacji. Słoikowe gamonie maja we krwi że autobus jest raz na godzinę i widzą c go na przystanku dziko do niega pądzą nie patrząc na nic. i taki dzikus dostał telefon z kamerką, szuka sensacji i czuję sie stróżem prawa. geatuluje gamoństwa | 2 | | |
~lolol
| Olo 19. 03. 2017 21:18
Nie trzeba robić cudów, żeby naprawić patologię komunikacji miejskiej.
Gdyby co piąty kierowca raz w miesiącu napisał donos na temat przekraczania czasu pracy i ogólnych oszustw pracodawców to sytuacja by się zmieniła. Pisać do wszystkich. Policja, ITD, PiP, media itd.
Jeżeli tego nie zrobicie to uratować sytuację może tylko wprowadzenie tachografów | 3 | | |
~norki
| Przykład Polskiej Patologi Kierowcy z MZA Warszawa pracują cały etat MZA czas Pauzy lub Wolny Zasilanie PKS Grodzisk Mobilis Ariva i to wszystko na Certyfikacie ZTM Warszawa | 2 | | |
~norki
| W innych Krajach jest Mafia w Polsce MAFIA ma Kraj | 2 | | |
~legal
| Patologia | 2 | | |
~aloizy
| Oglądaliście dzisiejsza posiedzenie Komisji Reprywatyzacyjnej w Warszawie? | 2 | | |
~BFFGBGF
| Więcej mają w Lidlu lub Biedronce niż MZA wyzysk | 2 | | |
~Mlody
| Skoro w Mza jest tak źle to co tam robi jeszcze tylu kierowców.
Zapraszam do pracy w prywatnej firemce, zatrudnienie na najniższej krajowej jeździsz ile dasz rade, wolne dni ciężka sprawa bo niema komu jechać.
Mógłby ktoś napisać jak jest konkretnie a nie tylko ogólnie że źle. | 2 | | |
~młody
| Czy ktoś posiada pytania jakie są na egzaminie /certyfikat/ w ztm | 2 | | |
~Marek
| Witam, szukam kontaktu do pięknie uśmiechniętej Pani kierowcy linia 703 w dniu 02. 07. 2018 kurs o 9:35 z P+R do Kosów. Liczę w moc internetu i każde info przydatne ( biznesowotak@wp. pl). Chciałem podziękować za miły gest a sytuacja nie pozwoliła. | 2 | | |