Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

TLP: Apel do Rządu o interwencje w sprawie niemieckich kar

ID: 215271


Chodzi o interwencje w sprawie wprowadzanych już wkrótce kar za odbiór tygodniowego odpoczynku w pojeździe.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (136)

~Zakręcony
... takie tam myśli w kierunku ludzi, którym brakuje czasu.
~Dziad przewoźnik
Gwardia doktorów parkingowych tego nie zrozumie. Oni widza tylko czubek swojego nosa. I teoretyczne pieniądze jakie my niby zarabiamy na " ich szkodzie ". Nadal się zastanawiam czemu nie idą pracować do Niemców skoro są tam lepsze warunki płacowe? Strach? Brak języka? Najpiękniejszy będzie mój dzień kiedy wyjdę z tego biznesu i nie będę musiał słuchać totalnej nie wiedzy ze strony najpiękniejszych, najwspanialszych książąt z uniwersytet ekonomicznego. Szanuję oczywiście ich pracę, ale też widzę prace innych osób tej w tej branży. Robienie z siebie Boga bo się ma prawo jazdy kat c+e które można zrobić w miesiąc jest bez sensu. Uważam, że jeżeli dostaniesz do ręki te 8-9 tys na miesiąc za siedzenie przez 4 tygodnie w kabinie w regulowanym czasie pracy i płatny weekend to nie jest to tragedia za wkład wniesiony. Pomyślcie o innych ludziach w PL, którzy studiowali po kilka lat, żeby iść do pracy i ktoś im proponuje 2 tys zł? Wyjdźcie z kabin w weekendy, złapcie świeżego powietrza, zróbcie sobie trzeźwy weekend i zacznijcie myśleć na poważnie co się może dziać z wami za rok jeżeli regulacje zniszczą firmę w której pracujecie i zniszczą inne firmy do których ewentualnie będziecie chcieli zapukać po pracę. Pomyślcie, że to samo będzie się działo BG, RO, LT i tym razem To ty będziesz musiał włączyć u Niemca o pracę. I powiem Ci, że nie będziesz miał szans. Będziesz zbyt drogi, zbyt wymagający. . Co gorsza zbyt problematyczny. Żeby tego było mało unia zaczyna się otwierać na Ukrainę więc wasza konkurencja wzrośnie do takiej skali, że nawet wasz największy profesor parkingu nie będzie sobie tego w stanie obliczyć, wyobrazić. Zacznijcie myśleć, ale nie teoretyzować jak przez ostanie kilka lat bo zostaniecie z niczym. . A wtedy wam się oczy otworzą jak już będzię za późno. Na koniec chciałbym przeprosić kierowców którzy są w miarę normalni i rozumieją jak wszystko działa w tej branży. Niestety was jest tylko 5%...

2

~Piotr
Piękne i mądre słowa. Takich warunków płacowych i socjalnych to nie było nawet w państwowych firmach, świat się kończy.
~gnebca gamoni
unia się otwiera na ukrainne ale nie z pozwoleniem na prace - większość ukraińskich kierowcow pojdzie pracować na zachodzie na czarno no bo na czarno w ciezarowce to raczej nie widze tego

-1

~bogdan
miałem zamiar podyskutować w tym temacie ale nie ma sensu to wy się martwcie o brak rąk u pracy djcie normalne i kralowne zarobki i nie będzie tych problemów a po ukraincach tylko smrud w waszych kabinach pozostanie pozdrawiam uczciwych ich jest 1%
~gnebca gamoni
na budowę na czarno
~ormo
Bogdan. Smród zazwyczaj zostaje po polskim kierowcy i nie tylko w kabinie.
~ormo
Widzę czarne chmury nad głowami polskich kierowczyków. Kierowcy dadzą sobie radę.
~ormo
Zastanawiam się, kto bardziej odczuje wejście Ukraińców, pracodawcy czy pracownicy?
Stawiam na tych drugich.
~ormo
bogdan. Nie ma rąk do pracy?Chyba mówisz o zbędnych dla rynku ciężarówkach? Za moment, co piąty z polskich mistrzów kierownicy zacznie realizować się w wyuczonym zawodzie.
~Rysiek777
Piotr ty kiedyś pracowałeś w państwowej firmie? ?? jak nie to ci wyjaśnie, po dwóch tygodniach pracy jako kierowca w transporcie międzynarodowym masz wyrobioną miesięczną normę godzin z nawiązką i pozostały czas w tym miesiącu to czas wolny żebyś nie miał nadgodzin ( dziad przecież płaci tylko podstawę to dlaczego mam pracować cały miesiąc? ??) do tego nie jesteś zatrudniony na najniższej podstawie a i są dodatki i socjal, dieta czy ryczałt jest czymś co zanim wyjedziesz odbierasz w kasie a nie jak to ostatnio jeden dziad napisał że dziadkierowca tylko chce zaliczkę, wiec jak już porównasz te warunki to pogadamy o tej hojności dziadów
~czesiek
.. i znowu SKOWYT i PIANA polskich OSZOŁOMÓW - DZIADTRANSÓW.. !!
~Rysiek777
każdy regularny tygodniowy odpoczynek odbierasz w hotelu za który płacisz kartą przedsiębiorstwa i nikt ci go nie wybiera i nie mówi że jest za drogi ( chłopaki starają się nie korzystać bo wtedy ryczałtu nie dostają za te noclegi ) , obsługa pojazdu sprowadza się do sprawdzenia poziomów płynów eksploatacyjnych i stanu oświetlenia a od pozostałych rzeczy jest ASO
~Rysiek777
a żebyś mógł to przeliczyć to podam ci takie cyfry jak :
ryczałt to kwoty 37, 5-50e
dieta to... 40-60e
godzina pracy ( praca to nie tylko jazda ) 20zł
czas od zakończenia pracy dnia poprzedniego po odebraniu odpoczynku dobowego do czasu jej rozpoczęcia w dniu następnym to czas dyżuru
do tego trochę dodatków o których nie warto pisać i denerwować kierowców u dziadów

czy nadal uważasz że 8tyś za cały miesiąc pracy jako kierowca który jest okradany ze składek to hojność dziada i zawyżona kwota? ??
g-a
Rysiu, a jak kto w tym czasie ktoś wydoi kotły - to kto za to płaci? Tylko nie pisz, że parking, bo musiałbyś mieć w ręku protokół zdawczo-odbiorczy z wyliczeniem ilości paliwa z dokładnością do pół litra, a metrówką tego nie dokonasz.
~!!!iiii
Rysiu w prywatnym przedsiębiorstwie określa się wysokość ryczałtu za nocleg. To kierowca jeśli ma ochotę może spędzić tę noc gdzie chcę. Jeśli dokona wyboru na Sheraton to jego wybór. Różnicę dopłacić sam. On jest odpowiedzialny za dostarczenie towaru na czas, w stanie takim jak go odebrał na załadunku podpisując CMR.
~Rysiek777
g-a nie raz doszło do kradzieży i jest to strata przedsiębiorstwa

!!!iiii - ryczałt możesz określać gdy nie przedkładam dokumentów poniesionych kosztów które musisz pokryć a jeżeli uznasz że są za wysokie to przed następnym odpoczynkiem tygodniowym zadbam o znalezienie tańszego hotelu ale wtedy pracę dużo wcześniej bo muszę mieć czas na poszukanie tańszego noclegu i być może pokonam połowę z zakładanego dystansu na ten dzień pracy ale ty zaoszczędzisz na noclegu i widocznie tak jest lepiej dla firmy
g-a
Rysiu, chciałbym to widzieć, jak tłumaczysz szefowi, że wyparowało 600 l ON, ale to strata przedsiębiorstwa :-). Poprawiłeś mi nastrój na całą niedziele. Jak urwiesz zderzak też tak się tłumacz.
~Rysiek777
ale ja się tłumaczę tylko zgłaszam i na tym koniec, za szkody na pojeździe koszty ponosi ubezpieczyciel, co do wyparowało? ? mi jakoś nie wyparowało jeszcze ale pojazd jest monitorowany i gdy ginie paliwo to widzą gdzie i kiedy, natomiast jest też i na to sposób - na koniec tygodnia stawać na rezerwie - proste prawda? ?
~Rysiek777
i widzisz doszliśmy do kwestii gdzie pojawiają się kolejne argumenty że praca u dziada jest lepsza niż każda inna... albo wy nie chcecie tego wiedzieć albo udajecie takich ograniczonych
~ormo
Proponuję narodową ściepę na ostatniego mentalnego komucha Rzeczypospolitej. Niech każdy odpali równowartość piwa na prostowanie przyglupiastego Rysia.
Interesuje mnie jedno, co za świr zastrudnia takiego przygłupa?

1

g-a
Poświęciłem kilka minut na dyskusję z inteligentnym inaczej. Zyskałem dobry humor, ale dalsza inwestycja w to przedsięwzięcie jest chyba bezcelowa, odpadam.
~ormo
Rysio. Magę być dla ciebie dziadtransem. Ale to ja zatrudniam kilku szoferskich intelektualistów, milionerów.
Ty natomiast jesteś rzeczywistym dziadem. Do swojego marnego statutu materialnego dorzuć jeszcze swój poziom intelektualny, wykształcenie, a obraz dziada będzie pełny.
Proponuję wyć do księżyca. Ponoć pomaga.
~Rysiek777
ormo - zapytam w drugą stronę - skąd ty bierzesz takich głupków co się godzą na ten wyzysk i niewolnictwo? ??
~ormo
Rysio. Biorę z gazety. Właściwie nie biorę, a sami się zgłaszają. Powiem więcej, nawet oczekują w kolejce.
~!!!iiii
Rysiu 7 życzeń. Życzę Tobie abyś znalazł państwowe (narodowe) przedsiębiorstwo samochodowego transportu, które zapewni Tobie to wszystko co się ponoć należy. Np 60e diety. Gdzie w jakim kraju UE taka obowiązuje?
Ta firmą się nie chwal, bo będzie cała Polska do niej aplikować.
~ormo
Przez miesiąc muszę wzmocnić ogrodzenie lub wystawić ławki bo się zacznie.
~Kamil
A gdzie to dajoo te 60 ojro dietki? Dajta namiara
~gość
W Lublinie po studiach otrzymuje się pracę za 2 - 2, 5 tysiąca PLN netto. A nieuki mają pensje +/- 6 tysięcy netto. I najwięcej właśnie takie nieuki bez żadnego zawodu, bo kategoria C+E to nie ich zawód tylko uprawnienia, kwiczą.
~ormo
Ten pokomunistyczny pomiot nie kuma podstawowych rzeczy. Dla niego firma kasę dostaje z budżetu, a jedynym obowiązkiem firmy jest zapewnienie lekkiej roboty pracownikowi. Oczywiście za kasę pozwalającą spełniać wszelkie kaprysy.
Ten de*il nawet nie dopuszcza myśli, że kasę trzeba wypracować.
Szkoda czasu na przygłupa.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.135.219.78

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels