ID: 214732
Volvo FH 2010 tacho - awaria nadajnika
ID: 214732
ID: 214732
Witam,
Wyświetla mi się w Volvie na tachografie 'awaria nadajnika' błąd 20.
Błąd pojawia się dokładnie co godzinę od pierwszego wyświetlenia, np o 10; 15 11; 15 12; 15 itd.
Po pewnym czasie wyskoczył również na desce rozdzielczej: Pulse Generator - Communication Error MID 220 PSID 6 FMI 9
Sprawdziłem kostkę na impulsatorze - jest czyściutko, sprawdziłem również kostkę przy prawych drzwiach koło nagrzewnicy - tam również wszystko OK
Co jeszcze samemu sprawdzić przed ewentualną wizytą w serwisie tacho? Czy to impulsator szwankuje?
Od razu mówię że auto nigdy nie widziało magnesu.
Witam,
Wyświetla mi się w Volvie na tachografie 'awaria nadajnika' błąd 20.
Błąd pojawia się dokładnie co godzinę od pierwszego wyświetlenia, np o 10; 15 11; 15 12; 15 itd.
Po pewnym czasie wyskoczył również na desce rozdzielczej: Pulse Generator - Communication Error MID 220 PSID 6 FMI 9
Sprawdziłem kostkę na impulsatorze - jest czyściutko, sprawdziłem również kostkę przy prawych drzwiach koło nagrzewnicy - tam również wszystko OK
Co jeszcze samemu sprawdzić przed ewentualną wizytą w serwisie tacho? Czy to impulsator szwankuje?
Od razu mówię że auto nigdy nie widziało magnesu.
Posty (6)
mariusz_e
| jak w temacie... | |||
300D
| najlepiej nic, najłatwiej będzie zacząć od serwisu tacho, bo te czujniki psują się na potęgę... pasuje od Dafa i kosztuje 1/3 volvowego... generalnie jakieś 250zł. netto. | |||
300D
| każdy czujnik trzeba sparować z tacho, sam tego nie zrobisz. | |||
300D
| do chyba 2008r. była jeszcze kostka w trumience po stronie pasażera, żółta, cztery albo sześć pinów. | |||
visitors
| i ta musisz jechac na serwis, bo musza plombe zalozyc na impulsator. wiec nie unikniesz kosztow. zanim monter zalozy ci plombe, to i tak musi wszystko posprawdzac | |||
300D
| jechać nie musi, sami przyjadą... a plombe, może założyć ten, który legalizował tacho i będzie ok. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz