ID: 214117
Rekordzista ważył 7750 kg
ID: 214117
ID: 214117
Oznaczało to, że przekroczył dopuszczoną normą masę o 4250 kg, a jego ładunek powinien być przewożony przez cztery dodatkowe pojazdy tego typu lub jeden o odpowiednio dużych parametrach.
Oznaczało to, że przekroczył dopuszczoną normą masę o 4250 kg, a jego ładunek powinien być przewożony przez cztery dodatkowe pojazdy tego typu lub jeden o odpowiednio dużych parametrach.
~etransport.pl
Posty (18)
~hektor | jak to możliwe że kierowca który jedzie pojazdem przeladowanym o 4 tony nie trafia do pudla, przeciez prawo jazdy ma do 3, 5 tony skoro nie ma uprawnień do kierowania powyżej 3, 5 tony z automatu kieruje pojazdem bez uprawnień. | |||
~Robi | To teraz bedzie nagonka na transport do 3, 5 T skończy się eldorado i nieuczciwa konkurencja, swoją drogą za takie przeciążenie pojazd powinien być wycofany z ruchu, osłabienie konstrukcji nośnej, nie wiadomo czy rama gdzieś nie popekała, a to zagraża dalszemu bezpieczęstwu uzutokowania pojazdu, to sie nie kwalifikuje pod mandat, ja jestem wyrozumiały, tonę można przegiąć bez większych uszczerbków na konstrukcji, ale żeby tyle | |||
Minesr33
| Za małe są kary za takie rzeczy, transport do 3, 5t to dzicz i uczciwy szybko leci z torbami, czego jestem przykładem. | |||
~v vf fv | to nic wyrotki 4 osiowe jak wyierzdzają z wykopu warzą od 44 ton do 50 a DMC 32 tony | |||
ese
| Noo.. Jak wjerzdzają to i warzą. Piwo, czy jagiełki? | |||
~Boss | Kiedy ta patologia z tymi busami się skończy kara powinna być dla jednego 5000 Tys | |||
~Kwt | Na busy powinny byc tachografy!!! kara obligatoryjna za przeładowanie 5000zł | |||
~Maciek | Robi Nic się nie skończy. Może tylko drobna korekta sytuacji, która trwała i trwać będzie. Jakby faktycznie na poważnie zajęli się tematem, to by z ulic zniknęło grubo ponad połowa dostawczaków. Kiedyś usłyszałem z ust inspektora zdanie, które pięknie obrazuje opisany stan rzeczy: "Barana to się strzyże, a nie zabija". ; | |||
~??? | Należało by też karać załadowce towary, że przeładował pojazd sprawa by sie szybko wyprostowało, bo czy z drugiej strony kierowca czy przewoźnik mają wagę w oczach. | |||
ese
| ~??? 2017-04-18 15:24:55 !. Załadowca/producent nie musi znać parametrów auta. On powinien określić jaki towar ma do przewiezienia. I w tym celu wynajmuje FACHOWCÓW.. Drugi temat, to czy w dokumentach podano wagę ładunku. A trzeci, to nie opowiadajmy bajek, że mając taką wagę "na grzbiecie" kierowca tego nie zauważa. Oby nie zauważyl dobitniej, gdy mu najpierw pedał hamulca w podlogę wejdzie, potem usłyszy trzask. | |||
~Boss | Ale załadowca powinien być odpowiedzialny i nie załadować Busa który może przewozić półtorej tony ładunku jest 3 t | |||
~Boss | Tyle że oni wolą wziąć Busa i zapłacić za Busa a ładunek jest dla siedem i pół torów ki albo 12 tonówki | |||
~Boss | Karać karać i jeszcze raz karać 5000 zł i problem powoli zacznie znikać ten towar oczywiście będą wozić ciężarówki | |||
ese
| Ładownosć auta zna jego właściciel/kierowca. Nadawca, ewentualny producent moze się znać i powinien na tym jak wyprodukować towar ktory chce wyslać. Mniej na typach pojazdów poruszających się po drogach i ich parametrach. To kierowca jako ostatni decydujacy, a pierwszy odpowiedzialny powinien starać się ustalić wagę. Zażądać jej wpisania w dokumenty, dla własnej ochrony. Oraz odmówić załadowania na swój pojazd, gdy przekracza dopuszczalną. Ma też prawo, a wręcz obowiązek pojechac na wagę w razie wątpliwości. Wiem oczywiście, że to utopia. Ale dobrze jest dokąd jest dobrze. W razie nieszczęścia nie da się tłumaczyć, że "tyle mi załadowali to tak pojechałem". | |||
ese
| Poza ryzykowaniem poważnymi konsekwencjami, robi się nieuczciwą konkurencję innym, chcącym uczciwie pracować. | |||
tonidriver
| Złodzieje tak samo jak magnesiarze. | |||
ese
| Nie przekonuje mnie zrzucanie odpowiedzialnosci na załadowcę. Podobnie można by próbować zrzucić ją na pasażerów, których by zamiast 50 wsiadło do autobusu osiemdziesięciu. na przykład. A kierowca by pojechał, bo "przecież tylu się załadowało". Choć z drugiej strony, tak chyba pomyśleli pewni politycy, którzy wpadli na pomysł, by pasażerów dwóch samolotów upchnąc do jednego. Że się zrzuci odpowiedzialność na "nadwyżkę", na wsiadających jako ostatni | |||
300D
| Dobrze piszecie, tylko parodia tematu polega na tym że : "że przekroczył dopuszczoną normą masę o 4250 kg, "-a ja sie pytam co przekroczył względem czego i jaki pojazd. Te, które są na zdjęciu... tych producent określa na ok. 8, 5t... przepisy na 7, 5t... inne przepisy na 3, 5t. Parodia. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.