ID: 213642
System 3/1, 4/1 itd szukajcie pracownikow w wiezeniach
ID: 213642
ID: 213642
wtedy nie bedzie vrakowalo wam kierowcow tylko i wylocznie pzodrawiam chorych pracodawcow jak i chore spedycje zdechniecie niedlugo za takie wykorzystywanie ludzi bo wkoncu przejzeli na oczy mam nadzieje ze sojusz drogowy poprawi wasze chore myslenie
wtedy nie bedzie vrakowalo wam kierowcow tylko i wylocznie pzodrawiam chorych pracodawcow jak i chore spedycje zdechniecie niedlugo za takie wykorzystywanie ludzi bo wkoncu przejzeli na oczy mam nadzieje ze sojusz drogowy poprawi wasze chore myslenie
~wiezien systemu*.morag.vectranet.pl
*.morag.vectranet.pl
Posty (113)
~lukasz | Zgadzam się z Tobą lecz Ci co zostają niech nie narzekają, że zarabiają za mało albo im źle i rozłąka z rodziną itp. Taki zawód. Ba, już kilka orzeczeń w sądach zapadło, że rozłąka z rodziną to nie jest argument dla kierowcy w razie sporu z pracodawcą. Następna sprawa, że kierowcy w końcu muszą zrozumieć realia na rynku a nie tylko żądać więcej i więcej. Wiele osób pisze jak to jest dobrze pracować w niemczech czy francji itp. Ok zgoda ale tylko jeszcze przez chwilę. Jak już wyeliminują polskie firmy i będzie "tak jak dawniej" to nikt was nie będzie szanował kierowcy, dostanie najniższą z milogu czy loimacron i koniec. To trzeba sobie w końcu uzmysłowić. Kolega pisze godnie zarabiać? Ile to jest godnie na krajówce? 6000 7000 może 8000 zł? Kierowcy w końcu muszą zrozumieć, że już więcej nie będą zarabiać doszli do sufitu i tyle. Tak samo przewoźnik musi zaakceptować, że więcej na kabatazu po niemczech jak 1. 1 euro z km nie dostanie. Po prostu taki jest rynek. | 2 | ||
~kiero | lukaszu podobno rząd ma pójść dalej, ryczałtów ma nie być, a diety maja zmniejszyć o połowę (co ponad ustaloną stawkę ma być ozusowane i opodatkowane). I co ty na to? Dla mnie mogą w ogóle zlikwidować diety. To wszystko w trosce o branżę transportową. | |||
~lukasz | Osobiście jestem przeciwnikiem jakichkolwiek diet ryczałtów dodatków za pracę w godzinach nadliczbowych itp biorąc pod uwagę konkretną branże. Ba uważam, że wszystkie te przepisy powinny być znacznie prostsze coś na zasadzie umowy B2B, wtedy dla każdego by był pożytek a i nasze firmy byłyby konkurencyjne i skończyło tez by się płacenie pod stołem. Ale podejrzewam, że jest w mniejszości. A tak na marginesie to w ogóle zawód kierowcy międzynarodowego ciężko tak naprawdę ując w umowe prace z racji miejsca wykonywania pracy. W tym wypadku jestem za tzw "kontraktami menagerskimi" i może wszystko w tą strone pójdzie | 1 | ||
~lukasz | a tak abstra*ąc od wszystkiego to najważniejsze zmniejszyć podatki i to wystarczy. Tyle i aż tyle | |||
~kiero | Jeśli chodzi o wynagrodzenia w branży transportowej to można to określić patologia. Przyjmijmy że kierowca otrzymuje na rekę 5 tys złotych. Gdyby wszystko otrzymywał z umowy o pracę to koszt pracodawcy wyniósł by 8540 zł. Gdy pracodawca zatrudnia na umowę od najniższej plus diety to koszt wyniesie 5412 zł. Czyli wypłacając diety pracodawca zaoszczędza kosztem przyszłej emerytury, wysokości świadczeń chorobowych pracownika około 3 tyś miesięcznie. | |||
~lukasz | Jest to w jakimś stopniu patologia ale dlatego, że podatki są za wysokie nakładane przez nasz kraj. Trzeba sobie to powiedziec wprost. Kolejna sprawa jakbyś policzył, że to co oddajesz do czegoś takiego jak zus na składkę emerytalna sam odkładasz lub nie to emerytura byłaby znacznie znacznie lepsza. A generalnie prawda jest taka, że emerytur nie będzie bo system jest niewydolny za mało jest płatników za dużo urzędników itp. Albo to będzie prosty system albo ciągle będzie tak jak jest teraz jakieś chore dodatki itp. A co do tych zarobków to zwróć uwage, że pracodawca nie ma już skąd wziąc na te wszystkie zusy i inne bzdury. To jest wielki problem. Nas okrada własne państwo... | 1 | ||
~kierowca | Zgadzam się z autorem tekstu że takie systemy są patologią w transporcie. Czemu kierowca z D, F, Beneluxu nie pozwoli się zamknąć w budzie na te 3 lub 4 tygodnie???Staliśmy się potęgą w transporcie tylko dzięki tej patologii. Jednak patrząc na ogłoszenia coraz mniej kierowców jest chętnych na takie coś i niestety może właśnie małymi krokami zmierza normalność w nasze krajowe progi. Pozdrawiam. | |||
~____ | No widzisz. Biadolenie, że stawki w dół, że się nie opłaca, że kierowcy będą zarabiali mniej. Bzdura. Tak się zastanawiam, gdzie jak bardzo dziadtrans może być bezczelny? Jak szło (choć zawsze mówili, że bida, że nie idzie itd) to i tak potrafili skubać kierowców na ile się da. Jak stawki sięgają dna i żal sobie od ryja odjąć, to jest lament - drodzy kierowcy, zrozumcie nas, nie stać nas, może byście tak łaskawie zgodzili się na obniżenie wypłat? Toć to jest kabaret. A jaki wpływ ma kierowca na to, że szef jest ćwok i jeździ za pół darmo? | |||
~Pan Kierowca | Łukaszu a czy to wina kierowcy (tak ci jeżdżący na międzynarodówce narzekają najwięcej ponieważ oni widzą co się dzieje z dziadami każdy potrafi liczyć i widzi nowe auto u dziada, dom itd a na wypłatę to dziad płacze że nie ma) że dziad chce się dorobić na naszej krwawicy. dobrze dostanę tylko minimum z milogu czy czego jeszcze i powiem Tobie że tyle mi wystarczy i będzie to dużo więcej niż dziad sobie wyobraża, 8 czy 9 euro na 1h + diete (w zależności od kraju) i mi pasuje gra muzyka. na pewno wyjdzie dużo więcej niż daje dziad. | |||
~Pan Kierowca | co do opodatkowania diety żaden rząd nie zabierze sobie od pyska a pamiętajmy że panowie posłowie też mają duże diety i opodatkowali by sami siebie. kto urżnie kurę która znosi złote jaja? Pokrzyczą pokrzyczą i dadzą spokój. dieta nie może być opodatkowana ponieważ to nie jest moje wynagrodzenie a pieniądze na życie abym mógł spokojnie zjeść i przeżyć. proste? Łukaszu? | |||
~kiero | Posłowie nie płacą podatków, jak i sędziowie, więc im to wisi. | |||
ese
| ~kierowca 2017-03-0 6 17:33:35 Zgadzam się z autorem tekstu że takie systemy są patologią w transporcie. Czemu kierowca z D, F, Beneluxu nie pozwoli się zamknąć w budzie na te 3 lub 4 tygodnie??? "- Może dlatego, że tam firmy kupują auta z klamkami nie tylko z zewnątrz, ale i od wewnątrz? | 1 | ||
~Piotr | Co za przypał. Nie wyobrażam tyrania dzień w dzień, W systemie odwalę tyg i siedzę jak człowiek z rodziną. | |||
~lukasz | wiesz co nie wiem jakimi samochodami jeżdzą przewoźnicy (prywatnymi i czy mają domy) ale o ile mi wiadomo kazdy ma jakis samochod i jakis dom mniejszy lub wiekszy. W przypadku posiadania iluś dziesieciu lub nastu samochodów siłą rzeczy wł. takiego przedsiębiorstwa musi mieć coś więcej to jest oczywiste. A co do oskładkowania. Własnie to jest ogromny problem jakies chore diety itp że to nie jest wynagrodzenie raz się w licza do dochodu a a raz nie (polecam przeczytać wykładnie urzędu skarbowego co do diet w stosunku do rozliczenia podatku dochodowego). Tak jak pisałem powyżej prosty system bez żadnych diet i innych bzdur tylko prosty przejzysty system menagerski tylko w tedy ilu urzędników by straciło pracę... patrzcie na to. | |||
~lukasz | A w kwestii systemów pracy. Czy belg czy francuz sie nie da zamknąć? masz racje tylko jak w tych krajach zatrudniasz wiecej niz 10 osób i nie masz dochodu to nie płaciasz podatku vat. Kupując nowe auto państwo przez 3 lata nie pobiera od ciebie podatku typu koszty transportu itp. Jest mnóstwo, które wpływają na prowadzenie biznesu których nie widać z góry. Gdyby zdjąć połowę podatków z polskich przedsiębiorców to nawet przy kiepskich stawkach by sie opłacało ściągać samochody do PL. Ale tak nie jest. Trzeba sobie powiedzieć wprost zbyt wysokie podatki nadmiar biurokracji powoduje, że są systemy 4/1 itp | |||
~tadam | Systemowy więzień. Jak się nie nauczysz pisać poprawnie, to sam zdechniesz z głodu, jak tylko wylecisz z roboty. | |||
KapitanNemo1
| 13 Pln brutto to 9, 21 Pln netto. | |||
~reason | lukasz -nie placi podatku vat -kto ci takich głupot nagadal | |||
~reason | prawda jest taka... ci co krzycza na 3/1 czy 4/1 sami maja dwie lewe rece. poszli za kierownice dla kasy ale dalej by chcieli pracować jak piekarze, listonosze itd. . Kasa tak ale robic nie. i piepsz ze francuzi, Niemcy Anglicy na systemach nie jezdza?A przepraszam kto dymal w latach 80 i 90 na bliski wschod w ciasnych kabinkach f 89 czy scaniach 0 i 1. gdzie nikt nie slyszal o ogrzewaniach postojowych czy klimach. A umywalka to była pobliska kaluza. Taka trasa trwala nieraz 2 miesiące i jeździli ci Anglicy francuzi, niemcy | |||
~reason | lukasz a co do 4/1 ma biurokracja, co ty piernicz... ysz. Po prostu zjazd na polske jest za darmo, a ty tez chcesz zarobić. wiec czym mniej zjazdow tym bardziej jest ci z czego zaplacic. Zawsze możesz dymac ze zjazdami na weekend za 3 tys | |||
~reason | "podatek typu koszt transportu " hahaha | |||
~reason | lukasz droga wolna nikt ci nie kaze jezdzic 4/1 wroc do wyuczonego zawodu lub idzie gdzies wokół komina | |||
~reason | lukasz jakby z naszych rekinow transportowego biznesu zdjąć podatki to nabrali by kolejnych leasingow tak ze dalej pozostanie bieda z nedza. i dymanie byle tylko leasing splacic bo kase mieli tylko na rate wstepna, a potem placz jak ich to firmy leasingowe szkalują i jakie sa be | |||
International-Driver
| ~reason 2017-03-07 08:01:40 prawda jest taka... ci co krzycza na 3/1 czy 4/1 sami maja dwie lewe rece. poszli za kierownice dla kasy ale dalej by chcieli pracować jak piekarze, listonosze itd. . Kasa tak ale robic nie. i piepsz ze francuzi, Niemcy Anglicy na systemach nie jezdza?A przepraszam kto dymal w latach 80 i 90 na bliski wschod w ciasnych kabinkach f 89 czy scaniach 0 i 1. gdzie nikt nie slyszal o ogrzewaniach postojowych czy klimach. A umywalka to była pobliska kaluza. Taka trasa trwala nieraz 2 miesiące i jeździli ci Anglicy francuzi, niemcy Jest dwudziesty pierwszy wiek a Ty kolego porównujesz realia roku 2017 z latami 80 i 90. Masz rację dużo nie różnią się od siebie, co świadczy tylko o tym ile jeszcze nam brakuje do zachodu i jak bardzo jesteśmy zacofani. | |||
~gnebca gamoni | tylko ze ci francuzi i Anglicy co w latach 80-90 jeździli tak daleko to skazańcy | |||
~reason | ze tez na to nie wpadłem przecież to oczywiste ze skazańcy. załadowano cala naczepę elektroniki i 2 skazanych zlodzei za kierownice | |||
~gnebca gamoni | w zamian za zwolnienie warunkowe | |||
~gnebca gamoni | dziś w PL i UE nie trzeba mieć świadectwa niekaralności i jakos dziady daja zestawy wart 80tys E + towar | |||
~gnebca gamoni | dziś taki system zatrudniania na CE w zamian za zwolnienie warunkowe był by jeszcze lepszy - GPS ciezarowka + GPS naczepa + GPS towar + GPS w telefonie u kierowcy satelity srity itp. | |||
~gnebca gamoni | problem jest inny - tego zawodu już nawet największe gamonie nie chcą wykonywać bandziory i przestępcy oprychy |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.