REKLAMA

Obciążenie kierowcy za niekompletny ładunek
ID: 213483

Witam. Jestem kierowcą. Otrzymałem od spedytorki sms z adresem załadunku, nr zał (20-sto cyfrowy) i informacją iż zał bedzie raczej nastepnego dnia, gdyz czeka na potwierdzenie. Po dotarciu na ową firmę podałem swoje dane dwóm osobom które zajmują się załadunkiem. W ich systemie komputerowym nie było nic na temat ładunku dla mnie i powiedziano mi że raczej ładunek jest na następny dzień ale mogę przyjść jeszcze póżniej. Po ok. 30 min dostałem sms od spedytor z potwierdzeniem zał i innym nr zał (6-cio cyfrowy). Udałem się ponownie na firmę. W systemie było już info o moim ładunku i packing list. Zapytałem załadowce czy ładunek jest gotowy i czy mnie dziś załadują. Odp. że tak i kazał podjechać pod rampę. Załadowano mnie 5-cioma skrzyniami co zajeło pół naczepy. Po załadunku otrzymałem CMR i packing list zgodny z tym co mam na naczepie. Zapytałem ponownie czy to całość ładunku a załadowca że tak i że mogę już jechać. Poinformowałem spedytorkę że jestem załadowany i by zabukowała prom. Nastepnego dnia gdy ujechałem już kilkaset km spetytorka dzwoni do mnie z pretensja dlaczego nie zabrałem całego ładunku?! Okazało się że miałem zabrać 10 skrzyń. Zaczeła mi grozić że będę wracac na własny koszt po ten ładunek. Potem napisała mi bym jechał na rozładunek "z tym co mam a oni nas obciążą za odbiór towaru który zostawiłem" Sytuacja jest w toku, gdyż zjechałem na bazę mojej firmy i czekam na inną ciężarówkę która dowiezie resztę towaru i przeładuję na moja naczepę i pojadę ją rozładować. Szef też jeszcze nic nie wie. Biorąc to na chłopski rozum jeśli otrzymałem dokumenty i pozwolono mi jechać a poza tym pytałem dwukrotnie czy to całość towaru to raczej nie jest moja wina że w tej firmie wystąpiła jakaś pomyłka. Dodam że nie uciekłem z tej firmy bez dokumentów czy coś. Jeśli był ktoś z was w podobnej sytuacji prosiłbym o przedstawienie jak to się wyjaśniło i kogo za to obarczono. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.

REKLAMA

Posty (116)

MarcinSE
2017-03-01 18:08:47
~myślący
2017-03-01 18:03:17
Marcin a gdzie napisano że miał obowiązek informować spedytorkę? Nie każda firma to praktykuje... - ŻARTUJESZ TERAZ???
~myślący
2017-03-01 18:08:47
Kierowca napisał że jest załadowany wg. nr. ref. i spedytorka myślała że załadowano mu to co ona ma na komputerze. Załadowca ładował wg. nr. ref. i załadował połowę. Gdzie tu widzicie winę kierowcy?
~myślący
2017-03-01 18:10:19
Marcin nie żartuje tylko pytam czy wiesz jakie są procedury dotyczące przepływu informacji w firmie autora tematu?
~myślący
2017-03-01 18:13:10
Niestety często wrogiem okazuje się brak czasu bo weekend, bo firma już kończy pracę, bo tacho itd. Potem nieporozumienia.
300D
2017-03-01 18:18:12
i taki siurek nazwał się myślącym... Marcin, te siurki robią sobie jaja z tego zawodu.
~myślący
2017-03-01 18:21:31
300D pisałem ci już : to że ciebie ktoś tytułuje siurkiem w firmie gdzie pracujesz nie znaczy że mnie też. Na jednym gównie się z tobą nie ślizgałem. a pytanie o uszkodzenia na załadunku już rozgryzłeś czy nie wiesz od czego zacząć?
MarcinSE
2017-03-01 18:27:14
myślący wybacz ale to są jakieś jaja to co tu piszecie - JAK NIE MA OBOWIĄZKU INFORMOWANIA ŻE JESTEŚ ZAŁADOWANY!!! Dzisiaj gdzie calopokładowe ładunki są w mniejszości, zarabia się na groupage, wy piszecie że to norma takie jeżdżenie...
~zcx
2017-03-01 18:32:37
tak to jest jak na spedycjach pracuja deb//ile.
~myślący
2017-03-01 18:32:46
Marcin zadałem proste pytanie : gdzie napisano? Przy czym "gdzie" to słowo- klucz. Wyjaśnić prościej czy zaczynasz rozumieć?
MarcinSE
2017-03-01 18:34:34
Pytam jeszcze raz założyciela wątku - czy nr załadunku kolegi który dowozi resztę towaru był taki sam jak twój???
300D
2017-03-01 18:44:39
myślący-Uszkodzenie na załadunku to prosta sprawa, tak samo prosta jak podczas transportu czy rozładunku. Odpowiada za to kierowca.
~myślący
2017-03-01 18:47:17
300D ale proszę o rozwinięcie KIEDY kierowca odpowiada a kiedy nie?
300D
2017-03-01 18:48:38
Zawsze.
300D
2017-03-01 18:49:47
A o procedury postępowania pytaj swojego szefa.
~abc
2017-03-01 18:50:03
marcin SE- słuszne pytanie po nr. załadunku można dojść kto popełnił błąd. Ale nie bronie spedytorki jednak kierowca widzac że ma częściowo zaladowana naczepę powinien napisac ile skrzyn załadował, i wtedy gdyby spedytorka mu odpowiedziała ze ma jechać to kierowca jest w porządku. Ale gdy tylko napisał ze załadował to skad spedytorka ma wiedzieć ile i czego załadował. Dlatego u nas kierowca po załadunku ma napisac sms z informacja, ile palet, jaki towar i wage załadował i wtedy jest wszystko jasne, wiadomo kogo pociagnąc za portfel.
~Miesnyjeż
2017-03-01 18:51:31
Kolejna nędzna kopia Ł ysego się na et pojawiła.
Ile ci płacą za robienie z siebie de... a?
~zcx
2017-03-01 18:51:55
wasze wywody czyja wina identyczne jak pisiorow w sprawie szarzy szydlo w oswiecimiu.
~myślący
2017-03-01 18:53:17
300D a jak nie może być przy załadunku? Albo jest ale stoi w miejscu wyznaczonym? Albo uszkodzenia są niewidoczne? Albo jest zakaz zabezpieczania ładunku? Albo naczepa jest dziurawa i zacieknie? Albo... jak widzisz chłopcze jeszcze dużo się musisz uczyć.
~zcx
2017-03-01 18:54:05
nie kierowcy problem ze spedytor wzial ladunek na pol naczepy.
1234m
2017-03-01 18:57:56
Jeśli na CMR masz wpisane 5 palet to niech o reszte martwi się spedytorka
300D
2017-03-01 18:59:49
wiem, dziękuje ci przyjacielu.
teksas
2017-03-01 19:07:14
podstawowa kwestia, nie ma cie w aucie-piszesz to na cmrce i koniec, nie bylo cie na aucie i nie wiesz ile jest ladunku
300D
2017-03-01 19:09:58
tak, i to pokażesz na wadze i masz wolne... kużwa ale jełopy, dalej chłopaki.
~zcx
2017-03-01 19:12:24
spedytorka tak zazaglowala zleceniami ze sama nie wiedziala komu i co dala.

a jak wyzszlo ze dala doopy to teraz cala wine swojego nieudolstwa probuje zepchnac na kierowce.

skad jak to znam.
wesolek
2017-03-01 19:19:55
300D

wynoś sie z tego wątka
więcej nie przynoś mi wstydu, wypisując durnoty.
ile razy gryzipiórku, powtarzałem tobie, że wiedze o transporcie nabywa sie po przez dobrą znajomość przepisów a także wieloletnia praktyke.
ty, ani tego, ani tego nie posiadasz. ::) ::) ::) ::)
300D
2017-03-01 19:26:29
no co, no co... chłopaki ja chcę z wami.
~kiero
2017-03-01 19:31:36
Miał dwa numery załadunku, a zabrał tylko jeden. To czyja wina?
wesolek
2017-03-01 19:34:28
kiero
zmieniła numer załadunku
czytaj uważnie. !!::)
wesolek
2017-03-01 19:42:44
cieciuś
to normalne u naszych spedytorów.
z tą różnicą, ze wysłał mnie na pusto po ładunek nie dotej miejscowości, co powinien.
jak sie sprawa rypła chciał zwalić całą wine na mnie
nie wiedział pajac że wszystkie rozmowy o załadunkach/rozładun kach, nagrywam na dyktafon w telefonie::)
wesolek
2017-03-01 19:44:47
miałem podobny przykład.
kużwa wycięło mi tekst. ::)
REKLAMA
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 34.204.175.38

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2019
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce