ID: 212578
Inwestycja Roku dla modernizacji Mostu Grota
ID: 212578
ID: 212578
10 pasów ruchu, 8 255 ton stali, zbudowano 63 obiekty inżynierskie, 6 dni w tygodniu trwały prace, 796, 30 mln zł, wszystko po to, by dostosować DK8 do parametrów drogi ekspresowej. Rezultat? Nagroda Diament Infrastruktury i Budownictwa 2016.
10 pasów ruchu, 8 255 ton stali, zbudowano 63 obiekty inżynierskie, 6 dni w tygodniu trwały prace, 796, 30 mln zł, wszystko po to, by dostosować DK8 do parametrów drogi ekspresowej. Rezultat? Nagroda Diament Infrastruktury i Budownictwa 2016.
~etransport.pl
Posty (2)
~terefere | I co z tego miała być otwarta dla tranzytu a jest po staremu i po co to komu nadal trzeba jezdzic dk50 | |||
owca
| Poza szczytem możesz jeździć. Większy kłopot to źle rozwiązany węzeł przy wisłostradzie (również wciąż błędnie oznakowany jako Modlińska), gdzie nikt nie wie po której stronie barierki jechać, rezultatem czego jest 5-cio kilometrowy korek. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.