ID: 212488
Bez koła na magnesie
ID: 212488
ID: 212488
Wobec przewoźnika zostało wszczęte postępowanie administracyjne. W przypadku pojazdów zatrzymano oba dowody rejestracyjne i wydano zakaz dalszej jazdy.
Wobec przewoźnika zostało wszczęte postępowanie administracyjne. W przypadku pojazdów zatrzymano oba dowody rejestracyjne i wydano zakaz dalszej jazdy.
~etransport.pl
Posty (24)
~Pablo | A wstrzymał bym kierowcy uprawnienia na 3mc by miał czas do przemyślenia. | 1 | ||
barracuda
| Za poradzenie sobie z awarią łożysk powinien dostać pochwałę. Ale za jazdę na magnesie, jak najbardziej słusznie został ukarany. Nie ma to jak fason, wjechać na kontrolę z magnesem? :-) To nie słyszał na CB, że polują? :-) | |||
ese
| Dokladnie tak. Nie zdążylem. Są produkowane (przez jakąś chyba niemiecką firmę) przyrządy/ osprzęt pozwalajacy podwiesić koło w razie awarii. Za pomyślunek, plus. Reszta -jak wyżej. Choć ta zardzewiała tarcza sugeruje, że nie od kilku godzin sobie ta piasta odpoczywa chyba | |||
~Janek | Widać podjechali cywilnym samochodem, jak by to takie proste było tyle osób by nie wpadało | |||
~Kamil | Plama na honorze Polskiego kierowcy. Całokształt radzacego sobie w kazdej sytuacji i warunkach popsuł ten magnes, a szkoda. | 2 | ||
ese
| Dobrze pamętałem. Osprzęt produkuje firma Greifus. Adresse: GTM Fahrzeugbaumodule G F: Günter Michalke Karl-Arnol d-Str. 6d 37079 Göttingen E-Mail: info@greifus. eu Telefon: 0551-3067834 A poniżej przykład zastosowania. ://www. eprzewoznik. pl/technika-inne/gre ifus-koniec-klopotow -z-wymiana-kola-na-d rodze/ | |||
barracuda
| Ta zardzewiała tarcza, też mnie zastanawiała, ale tłumaczyłem sobie działaniem soli. :-) | |||
ese
| Teoretycznie mozna by tak tłumaczyć. I dlugą kolejką do załadunku może. Nawet bardzo długą.. | |||
barracuda
| :-) | |||
ese
| Swoją drogą ciekawi mnie podejście do podwieszania koła, w świetle produkowanego przez niemiecką firmę urządzenia (a więc certyfikaty itd. ) niemieckich służb mundurowych. Z myślą, o sensacyjnych artykulach w naszej prasie, ozdobionych zdjęciami, jak to szofer powodował straszne zagrożenie w ruchu, mając jedno koło podwieszone. Zwykle na pasach, ale czy one są tu sednem zagrożenia... | 1 | ||
~driver | Kiedyś kierowca który potrafił się poradzić w każdej sytuacji był kimś i szanowanym pracownikiem ze nawet szef z daleka takiemu się kłaniał. A dziś to cwaniak i przestępca tak to się społeczeństwu w głowach po przewracało. Świat zmierza w taką stronę i już tak jest w kilku przypadkach jak nie w więcej ze kierowca żeby żarówkę wymienić jedzie do serwisu. Kobiety mają problem z rozłożeniem trójkąta ostrzegawczego i o tym się nie mówi bo to seksizm albo poniżenie w stronę drugiej płci. | |||
~Kamil | Nie wrzucaj wszystkich do jednego worka, bo wodzialem kilka przypadkow, ze chlop rowniez nie umial poradzic sobie z trojkatem czy lewarkiem, w osobowce.. | |||
~Bolek | mężczyzna by sobie poradził a że ty chłopa widziałeś... | |||
~Inspektor | DziadTrans kazał mu jechać ciekawe czy chociaż opłaci mu mandaty. To powinna być kara dla firmy. Pozamykać takie dziadowskie firmy | -1 | ||
owca
| @Ese, podwieszanie koła ok, można nawet bez wieszaków, wystarczy odłączyć poduszki, pozostaje jednak kwestia nacisku na osie. | |||
ese
| O odłączaniu poduszki nie wiem czy ktoś słyszał. W filmiku instruktażowym nic o tym nie mówią. Nadal zastanawiam się nad certyfikatem niemieckiego TUV czy innej Dekry dla firmy Greifus, a sensacyjnymi artykułami ze zdjeciami podwieszonego koła. A nie widziałem zarzutu o przekroczenie nacisku osi. | |||
owca
| Zależy od tego co na pace. Jak masz 24 to raczej przekroczysz. Poduszkę odłączasz odcinając zasilanie powietrzem, o ile jest taka możliwość w instalacji, i podwieszasz oś np na pasach. Efekt podobny, z zewnątrz wygląda jak oś podnoszona, nie rzuca się w oczy. No i oczywiście mówimy o "możliwość szybkiego i prostego dojechania do najbliższego parkingu lub pobliskiego serwisu ogumienia" | |||
ese
| Wiem jak się poduszkę odłącza. W najgorszym razie zagnę tekalan i zabezpieczę opaską lub taśmą izolacyjną. Dzięki temu pas nie jest napięty jak struna. Zjechałem tak niegdyś w weekend z Tallina pod Szczecin mając 24500 granulatu. Że przekroczony był nacisk, wiem. Nadal pozostaję przy aspekcie, że robiąc sensację z naczepą z podwieszonym kołem nie wspomina się (przynajmniej nie spotkałem) o tym, czy była załadowana czy pusta, ale sam fakt podwieszenia jest sensacją na pierwszą stronę gazety. I stąd moje słowa i filmik do obejrzenia o osprzęcie produkowanym w kraju o dużo bardziej zaawansowanej motoryzacji, umożliwiającym dojechanie do odpowiedniego warsztatu w przypadku awarii koła. Czy to w sensie opony, czy ułożyskowania itp. | |||
~sco | Koledzy tam jest 5mandatów a nie tylko podwieszane koło. Tam usterek było więcej bo dowód z ciągnika nie zabrali za brak Koła albo za czas pracy bo zastaw to padlina a kierowca to... . aby się z takim na drodze nie spotkać bo szkoda zdrowia i ludzi. | |||
~Greifus | Witam. Jeśli chodzi o jazdę bez koła czy na zawieszony kole. Jest to możliwe z Podnośnikiem Greifus. Ma on niemiecki TÜV i DEKRA. W dodatku jest używany nawet przez mundurowych w obrębie Dortmundu. | |||
~Greifus | Sprostowanie do mojej wypowiedzi. " bez koła " nie powinno być tu użyte. | |||
~Kierownik ciężarówki | Dziad kierowca dający się dymac w firmie gumofilc trans. Mogę dodać, że w firmie w której jestem zatrudniony, za taki wyczyn ten delikwent już by nie pracował. | |||
~kierownik | Greifus 2019-01-10 14:44:48 Witam. Jeśli chodzi o jazdę bez koła czy na zawieszony kole. Jest to możliwe nie jest. chyba ze zastosuje go pomoc drogowa, lub przejazd bedzie pilotowany przez policje. | |||
~Greifus | Witam. ~Kierownika Dlatego sprostowalem moja wypowiedź że bez koła nie jest możliwe. Ale na podniesionym kole Tak. Np. w przypadku przy uszkodzonym łożysku czy tzw. wystrzale można podnieść jedno koło dzięki Podnośnikówi GREIFUS i zjechać z autostrady czy do parkingu. Naturalnie trzeba prędkość ograniczyć do minimum. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.