Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Sojusz drogowy przeciwko Polsce?

ID: 212273


Nocleg w szoferce nie będzie uznany za odbieranie odpoczynków tygodniowych przez kierowców zawodowych.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (83)

~Kuba G
Skoro nie będzie można odbierać 45 godzin to zrobi się skróconą a resztę jak się wróci - nie bójcie żaby dziady za chwilę wymyślą jak to obejść - choć jedyne obejście to skrócona łikendówka a resztę do oddania w Polsce na powrocie. Dobrze, że ja mam normalną robotę i śpię w domu a tylko okazjonalnie w budzie w kurniku.
~Dobry kolega
Tak jak piszes kolego dziadtransy zaraz jakas kombinerka wymysla tak jak lewe milogi niby placa ale tylko na papierze
~Pablo
"Dobry kolega"
a skąd Ty wiesz jak w PL płacą milogi? ??
~dobry kolega
mam kolegow w polsce w branzy bardzo duzo
~truro
Tytuł artykułu źle sformułowany bo powinno być "sojusz przeciwko polskim dziadtransom". Dobra zmiana w końcu.
~Zorientowany
Pytanie do wszystkich inteligentnych kierofców. Jak nie będzie można jeździć po 3-4 tygodnie to gdzie bar... any pójdziecie do pracy. Kłania się budowa za 3 klocki. Jak poczyta się te wypowiedzi to widać że 3/4 to nie powinno skończyć zawodówki, max szkoła podstawowa.
Pozdrawiam myślących kierowców, chociaż jest ich garstka.
~Pablo
już tu gdzieś dzisiaj pisałem... żeby to się nie odbiło czkawką... dla szefów i kierowców...
~dobry kolega
w niemczech duzo pracy i placa brutto do emerytury 1900 e a nie 2000 pln
~kierowca
Czy to źle że ktoś myśli iż kierowca to też człowiek i może ma rodzinę i chciałby też poświęcić swój wolny czas najbliższym. Systemy 3/1, 4/1 itp. to jawne niewolnictwo i przykre jest to że są chętni na to zniewolenie, co za tym idzie psują rynek i uczą tego pracodawców że się da.
irish_dude
Już to kiedyś pisałem, wiem, powtarzam się :-)
W dalszym ciągu uważam, że wszelkiej maści murarze, kucharze i inni "arze" powinni wrócić do wyuczonych zawodów.
Wtedy na branżowym forum będą wypowiadać się ludzie z branży, czyli kierowcy, a "misie colargole" będą płakać gdzie indziej.
Wiem, wiem, to tylko marzenia...

2

~Respectparagraf
Przecież przepis art8 561 od 2006r jest nie respektowany przez polskich przewoźników którzy podobno mają certyfikaty kompetencji zawodowych i po latach zachód się bierze za frywolne interpretacje po dwóch tygodniach można spotkać się z rodziną chociaż 2dni chyba? Czy to dużo, czy się "nie opłaca "??!
~tomiaszek
Przasnysz... praca u jednego "gościa"... trasy 2/1 pózniej juz 3/1, kiedy któryś z atywistów pokazał że można więcej poszedłem na chłodnie ( 8-10 dni i do domu), ale i tu aktywisci byli. Tak wiec kiedy dowiedziałem się że po trasie PL-F-PL mam lecieć jeszcze do Grecji na strzała, (pseudo spedytorka-żonka gościa totalny brak znajomości przepisów) gościu musiał papiery zbierac w biurze jak mu teczkę od auta oddawałem... oczywiście rozliczonko, ale przez Sąd (bo podobno byłem coś winien), na żadnej sprawie gościu sie nie pojawił, Sędzia "Pana racja", no i teraz ja z podniesioną głową chodzę :), a gość musi Białoruś i Ukrainę zatrudniać, choć aktywistów trzech zostało...
Tak wiec KIEROWCY szanujcie się i swoje rodziny, bo dla nich jesteście

-2

~sid
2017-02-04 17:48:57 moja Ś. P. Babcia pracowała kiedyś dla/na Niemców ale była do tego zmuszana podczas wojny, dzisiaj Polacy sami z własnej woli idą pracować dla/na Niemców, fakt że za pieniądze- MOJ S. P. dziadek terz pracowal dla/na Niemcow w Breslau [ bardzo sobie chealil tamte czasy ] poznal tam swa zone Edit

-1

~dobry kolega
sie ma sid
~Marcin
bez paniki, raczej chodzi o dziadów z Girteki Transtiry czy innych firm co wysyłają kierowców nawet na 6 miesięcy w trase. Znam takie przypadki.
~kiero
Łukasz i Pablo - wychowani w PGR zawsze będą dążyć do planu wykonanego na 150% - i tu tkwi szkopuł... jak sami uczą pracodawcę ( nie ważne czy to niemiecki, holenderski czy polski ) i załadunki/rozładunki robią na "pauzie" to później nie mają czasu zjeść... sami siebie nie szanują to tak mają...
~Ambrozy
Czytając was odnoszę wrażenie, że nie widzieliście Niemiec z bliska, uchodzą jako kraj przyjazny przybyszom z Polski, gdzie miejscowi prześcigają się żeby zrobić dobrze pracownikom z Polski. A gdzie te tematy co jeździ się na wyjętej karcie, rozładunki, załadunki na pauzie itd. itp.? Po tych zmianach okaże się, że te przepisy rygorystycznie będą musiały być przestrzegane tylko przez firmy ze wschodu, a pracując u zachodniego pana dalej będziecie gnić w budach.

1

~Pablo
nie mam sobie za wiele do zarzucenia :)
żeby cokolwiek o kimś powiedzieć trzeba chociaż trochę go znać...
Następny kolega potwierdza to co nie raz słyszałem...

1

~kiero
~Ambrozy - ale takie przypadki zdarzają się też w polskich firmach... to nnie jest reguła... winni są sami kierowcy, bo się na to godzą... prawnie żaden czy to polski, czy niemiecki pracodawca nie jest w stanie mnie zmusić do łamania przepisów...
normalny kierowca znajdzie normalna pracę... idiota nawet jak wróci od niemca to bedzie robił to samo w polskiej firmie...

1

~Ambrozy
O polskich nic nie piszę, bo na ET powszechnie wiadomo, że w Polsce syf kiła i mogiła, a u zachodnich panów kasa za darmo w ogóle bez pracowania.

1

~sid
HEIL kolega
MANnalegalu
24h pewnie pozxwola zrobic. bardzo dobrze ktos kolejny bierze sie za przezuty. jak kiero zjedzie chociaz co 2 weekend do domu to nagle transport nie padnie
~kierowca
Dawniej nie było systemów, przerzutów i firmy prosperowały i nikt nie musiał kombinować, dziś w transportowym świecie jest totalna dzicz i samowolka więc nie ma się co dziwić że ktoś musi to w jakiś sposób wyprostować. Jednak w tamtych czasach kierowca to był ktoś i był traktowany jak człowiek, a nie jak część wymienna.
~gumis
ciekawe dlaczego nikt nie zapyta samych zainteresowanych o zdanie. moze ktos lubi siedziec tak dlugo w kabinie, a unia chce go uszczesliwiac na sile?
~gumis
albo potrzebuje kasy zarobic wiecej
~rad79
Jak ja bym był takim Francuzem czy Niemcem to po tym co Polaki zostawiają po sobie na parkingach po wekendach to też bym ich chciał w. y. j.. e. b. a. ć z rynku Unii.

Ps. My sami się nie szanujemy a chcemy szacunku od obcych, to tak nie działa.

-1

~rad79
Pracowali u mnie Ukraincy w firmie, dokładnie 4 kierowców i wszyscy odeszli jednego dnia. To jest bardzo dumny i zawziety Naród, nam tego niestety brakuje dla tego mamy jak mamy.

-1

~sid
~rad79
2017-02-05 22:41:17 Jak ja bym był takim Francuzem czy Niemcem to po tym co Polaki zostawiają po sobie na parkingach po wekendach to też bym ich chciał w. y. j.. e. b. a. ć z rynku Unii. - CIEKAWE CO BY PO FRANCUZACH CZY NIEMCACH ZOSTALO [ JAK BY MUSIELI NA PARKINGU WEKEND SPEDZIC ]
~sid
ze juz o angolach nie wspomne
~sojusz drogowy
koniec patologi transportowej wkoncu moze cos u siebie znajde w kolkach nie 4/1

-1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.97.14.83

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels