Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Podział UE staje się faktem

ID: 212183


9 państw zaczyna prowadzić własną politykę transportową.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (197)

~Zakręcony
8 lat temu
Wszelakie wcześniejsze przewidywania powoli stają się faktem. Myślę, że wszystkim za wyjątkiem wyzyskiwaczy wyjdzie to na dobre.
~TIR
8 lat temu
Zakręcony. Może jaśniej i bez żółci?
Potrafisz?

1

~Zakręcony
8 lat temu
TIR... gdzie w mojej wypowiedzi zauważyłeś niedomagania wątroby? Uważam, że wyraziłem się jasno.
~Tołdi
8 lat temu
Zakręcony: na naszych oczach będzie się tworzył kolejny kołchoz (mniejsza o jego nazwę), który tak jak obśmiana swego czasu Unia, która zakrzywiała czy prostowała banany, ślimaki uczyniła rybami a marchewkę owocem, będzie od teraz "regulował" transport drogowy, czyniąc go wręcz żyłą złota, a pracę kierowcy lżejszą od snu! Boże, dlaczego wśród kierowców jest największy odsetek ludzi prymitywnie naiwnych, którym się wydaje, że świat jest czarno - biały? To oczywiście pytanie retoryczne...

1

~Zakręcony
8 lat temu
Tołdi... kołchoz to się tworzył, ale jak widać są ogarnięci, którzy to zauważyli.
~rao
8 lat temu
Jaki kołchoz? Gdzie widzisz w tych ustaleniach zjednoczenie kołchozu? Bo ja tam widzę próbę wybrnięcia z sytuacji, kiedy to wywala się chłopa na kilka tygodni na zachód, żeby gnił w kabinie i robił przerzuty, bo dziadtransowi nie opłaca się wozu do kraju ściągać, bo stawka za niska. Podobnie z busikami. Czy nie słuszne jest ukrócenie jeżdżenia po 25 tysi km miesięcznie z oczami na zapałkach? Może ktoś w końcu stwierdził, że kierowca też człowiek?

-1

~Tołdi
8 lat temu
Zresztą nie ma chyba nic gorszego, jak sytuacja, w której "problemy" transportowców zaczynają "rozwiązywać" politycy, jednocześnie zlewając prawdziwe problemy i postulaty środowisk transportowców. Mamy przykład z ostatnich dnia z naszego podwórka, czyli próba wprowadzenie zakazu wyprzedzania dla ciężarówek, czy choćby klepnięty już monitoring aut przewożących towary akcyzowe. ZMPD jak zwykle zostało postawione przed faktem dokonanym - czytaj - zignorowane i wcale w tym nie widzę winy ZMPD. Oni po prostu w tym chorym kraju rządzonym przez populistów, nie są w stanie zrobić niczego sensownego, bo ustawy się tutaj pisze na kolanie pod wpływem impulsów takich jak karambole, śnieżyce czy inne zdarzenia losowe a fachowe głosy zwyczajnie się zlewa, bo ciemny lód kupi wszystko!

1

~Zakręcony
8 lat temu
Tołdi... . kołchoz mówiło się o miejscu, w którym na niewielkiej przestrzeni i w prymitywnych warunkach przebywa wiele osób.
~Tołdi
8 lat temu
rao: czy ktoś ciebie w tej kabinie przetrzymuje siłą??? Nie musisz robić przerzutów - zawsze możesz jeździć śmieciarką, wozem strażackim a nawet pieczywo busikiem rozwozić z rana! Ktoś cię zmusił by bycia kierowcą internacjonalnym?

1

~Tołdi
8 lat temu
Zakręcony: próbuję tylko tobie uzmysłowić, że z tej mąki chleba nie będzie! Bo za rozwiązywanie problemów transportu biorą się znowu politycy, którzy tylko słyszeli, że organy gdzieś grają, ale nie wiadomo w którym kościele!

1

~Zakręcony
8 lat temu
Tołdi... wiele ustaw wcześniejszych, choćby UoCPK została napisana pod jakimś lobby ze strony czegoś podobnego do ZMPD.
ese
8 lat temu
~rao
2017-02-02 10:38:41 Jaki kołchoz? Gdzie widzisz w tych ustaleniach zjednoczenie kołchozu? Bo ja tam widzę próbę wybrnięcia z sytuacji, kiedy to wywala się chłopa na kilka tygodni na zachód, żeby gnił w kabinie i robił przerzuty.. "-

A w jaki sposób zmuszają do tego?
2. Czy aby nie kasa jest przyczyną, że zamiast jeździć w przysłowiowej piekarni i komfortowo w domku przebywać, to się w aucie mieszka, licytując, czy się ma "sóstkę z przodu czy łósemke"?
~TIR
8 lat temu
Tołdi. Masz absolutną rację w tym o czym piszesz poza jednym.
ZMPD jest towarzystwem kolesi zapewniającym im dostęp do reglamentowanych zezwoleń. Jedno wielkie bagno.
ese
8 lat temu
~Zakręcony
2017-02- 02 10:45:10 Tołdi... wiele ustaw wcześniejszych, choćby UoCPK została napisana pod jakimś lobby ze strony czegoś podobnego do ZMPD. "-

Z pewnością. Bo nikt nie jest tak mocno zainteresowany tym, by kierowca nie pracował po 12-16 godzin na dobę, a się co najmniej 11 wysypial, jak zrzeszenie pracodawców transportowych.
~TIR
8 lat temu
Kolesie z zachodu myśleli, że rozszerzając Unię zapewnią sobie rynki zbytu i tanią siłę roboczą. W pewnym sensie mieli rację. Nie pomyśleli o jednym, w krótkim czasie wschodnie firmy stały się konkurencją. Zabójczą konkurencją.
Zawsze byłem i dalej będę przeciwnikiem wszelkich prób wdrożenia socjalizmu.
Jestem zdeklarowanym przeciwnikiem Europejskiego Sojuza ze stadem uprzywilejowanych urzędasów.
~sid
8 lat temu
ko juz jest koniec nie ma juz nic jestescie wolni mozecie wracac na gospodarke no chyba ze nie ma gdzie wracac bo gospodarka sprzedana i rzelastwo nakupione
~TIR
8 lat temu
Dbając o poziom życia polskiego szofera unijne nieroby zapominają o własnych obywatelach. Dlaczego nie optują za wyrównaniem czynszów do poziomu wschodnioeuropejskie go?
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.128

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels