ID: 212183
Podział UE staje się faktem
ID: 212183
ID: 212183
9 państw zaczyna prowadzić własną politykę transportową.
9 państw zaczyna prowadzić własną politykę transportową.
~etransport.pl
Posty (197)
~Zakręcony 8 lat temu | Wszelakie wcześniejsze przewidywania powoli stają się faktem. Myślę, że wszystkim za wyjątkiem wyzyskiwaczy wyjdzie to na dobre. | |||
~TIR 8 lat temu | Zakręcony. Może jaśniej i bez żółci? Potrafisz? | 1 | ||
~Zakręcony 8 lat temu | TIR... gdzie w mojej wypowiedzi zauważyłeś niedomagania wątroby? Uważam, że wyraziłem się jasno. | |||
~Tołdi 8 lat temu | Zakręcony: na naszych oczach będzie się tworzył kolejny kołchoz (mniejsza o jego nazwę), który tak jak obśmiana swego czasu Unia, która zakrzywiała czy prostowała banany, ślimaki uczyniła rybami a marchewkę owocem, będzie od teraz "regulował" transport drogowy, czyniąc go wręcz żyłą złota, a pracę kierowcy lżejszą od snu! Boże, dlaczego wśród kierowców jest największy odsetek ludzi prymitywnie naiwnych, którym się wydaje, że świat jest czarno - biały? To oczywiście pytanie retoryczne... | 1 | ||
~Zakręcony 8 lat temu | Tołdi... kołchoz to się tworzył, ale jak widać są ogarnięci, którzy to zauważyli. | |||
~rao 8 lat temu | Jaki kołchoz? Gdzie widzisz w tych ustaleniach zjednoczenie kołchozu? Bo ja tam widzę próbę wybrnięcia z sytuacji, kiedy to wywala się chłopa na kilka tygodni na zachód, żeby gnił w kabinie i robił przerzuty, bo dziadtransowi nie opłaca się wozu do kraju ściągać, bo stawka za niska. Podobnie z busikami. Czy nie słuszne jest ukrócenie jeżdżenia po 25 tysi km miesięcznie z oczami na zapałkach? Może ktoś w końcu stwierdził, że kierowca też człowiek? | -1 | ||
~Tołdi 8 lat temu | Zresztą nie ma chyba nic gorszego, jak sytuacja, w której "problemy" transportowców zaczynają "rozwiązywać" politycy, jednocześnie zlewając prawdziwe problemy i postulaty środowisk transportowców. Mamy przykład z ostatnich dnia z naszego podwórka, czyli próba wprowadzenie zakazu wyprzedzania dla ciężarówek, czy choćby klepnięty już monitoring aut przewożących towary akcyzowe. ZMPD jak zwykle zostało postawione przed faktem dokonanym - czytaj - zignorowane i wcale w tym nie widzę winy ZMPD. Oni po prostu w tym chorym kraju rządzonym przez populistów, nie są w stanie zrobić niczego sensownego, bo ustawy się tutaj pisze na kolanie pod wpływem impulsów takich jak karambole, śnieżyce czy inne zdarzenia losowe a fachowe głosy zwyczajnie się zlewa, bo ciemny lód kupi wszystko! | 1 | ||
~Zakręcony 8 lat temu | Tołdi... . kołchoz mówiło się o miejscu, w którym na niewielkiej przestrzeni i w prymitywnych warunkach przebywa wiele osób. | |||
~Tołdi 8 lat temu | rao: czy ktoś ciebie w tej kabinie przetrzymuje siłą??? Nie musisz robić przerzutów - zawsze możesz jeździć śmieciarką, wozem strażackim a nawet pieczywo busikiem rozwozić z rana! Ktoś cię zmusił by bycia kierowcą internacjonalnym? | 1 | ||
~Tołdi 8 lat temu | Zakręcony: próbuję tylko tobie uzmysłowić, że z tej mąki chleba nie będzie! Bo za rozwiązywanie problemów transportu biorą się znowu politycy, którzy tylko słyszeli, że organy gdzieś grają, ale nie wiadomo w którym kościele! | 1 | ||
~Zakręcony 8 lat temu | Tołdi... wiele ustaw wcześniejszych, choćby UoCPK została napisana pod jakimś lobby ze strony czegoś podobnego do ZMPD. | |||
ese
8 lat temu | ~rao 2017-02-02 10:38:41 Jaki kołchoz? Gdzie widzisz w tych ustaleniach zjednoczenie kołchozu? Bo ja tam widzę próbę wybrnięcia z sytuacji, kiedy to wywala się chłopa na kilka tygodni na zachód, żeby gnił w kabinie i robił przerzuty.. "- A w jaki sposób zmuszają do tego? 2. Czy aby nie kasa jest przyczyną, że zamiast jeździć w przysłowiowej piekarni i komfortowo w domku przebywać, to się w aucie mieszka, licytując, czy się ma "sóstkę z przodu czy łósemke"? | |||
~TIR 8 lat temu | Tołdi. Masz absolutną rację w tym o czym piszesz poza jednym. ZMPD jest towarzystwem kolesi zapewniającym im dostęp do reglamentowanych zezwoleń. Jedno wielkie bagno. | |||
ese
8 lat temu | ~Zakręcony 2017-02- 02 10:45:10 Tołdi... wiele ustaw wcześniejszych, choćby UoCPK została napisana pod jakimś lobby ze strony czegoś podobnego do ZMPD. "- Z pewnością. Bo nikt nie jest tak mocno zainteresowany tym, by kierowca nie pracował po 12-16 godzin na dobę, a się co najmniej 11 wysypial, jak zrzeszenie pracodawców transportowych. | |||
~TIR 8 lat temu | Kolesie z zachodu myśleli, że rozszerzając Unię zapewnią sobie rynki zbytu i tanią siłę roboczą. W pewnym sensie mieli rację. Nie pomyśleli o jednym, w krótkim czasie wschodnie firmy stały się konkurencją. Zabójczą konkurencją. Zawsze byłem i dalej będę przeciwnikiem wszelkich prób wdrożenia socjalizmu. Jestem zdeklarowanym przeciwnikiem Europejskiego Sojuza ze stadem uprzywilejowanych urzędasów. | |||
~sid 8 lat temu | ko juz jest koniec nie ma juz nic jestescie wolni mozecie wracac na gospodarke no chyba ze nie ma gdzie wracac bo gospodarka sprzedana i rzelastwo nakupione | |||
~TIR 8 lat temu | Dbając o poziom życia polskiego szofera unijne nieroby zapominają o własnych obywatelach. Dlaczego nie optują za wyrównaniem czynszów do poziomu wschodnioeuropejskie go? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.