ID: 209157
Przewóz poduszek powietrznych
ID: 209157
ID: 209157
Witam mam pewien problem, otóż ucze się w technikum spedycyjnym, a jako zadanie mam zaproponować sposób przewozu 30 spaletyzowanych jednostek ładunkowych poduszek powietrznych do samochodów osobowych spakowanych w opakowania jednostkowe. W czym to przewozić (np. kontener, chłodnia itp) i jakiego rodzaju opakowanie musi to być oraz zabezpieczenie i czynności manipulacyjne. Byłabym ogromnie wdzięczna za okazaną mi pomoc ; )
Witam mam pewien problem, otóż ucze się w technikum spedycyjnym, a jako zadanie mam zaproponować sposób przewozu 30 spaletyzowanych jednostek ładunkowych poduszek powietrznych do samochodów osobowych spakowanych w opakowania jednostkowe. W czym to przewozić (np. kontener, chłodnia itp) i jakiego rodzaju opakowanie musi to być oraz zabezpieczenie i czynności manipulacyjne. Byłabym ogromnie wdzięczna za okazaną mi pomoc ; )
~milano*.117.117.30
*.117.117.30
Posty (87)
~milano | Wydaje mi się, że Tobie nie mam za co :) nie polepszyłeś mojej wiedzy, wręcz przeciwnie zniechęciłeś do jakiekolwiek angazowania się na tego typu forach, bo zawsze obejdzie się to jednym wielkim oburzeniem | 1 | ||
~konkret :-) | Oczywiscie, ze swej strony nie dziekuje z wiadomych powodow. Po to jest to forum, aby pomagalo, nam i wszystkim potrzebujacym. To nie jest przekrzykiwanie sie nawzajem, ale realna pomoc! Wszyscy jestesmy ludzmi, albo az ludzmi:-) | 1 | ||
~milano | No tez tak sądziłam na poczatku zanim, zaczęły udzielać się tutaj pewne osoby ; / | |||
~konkret :-) | Oczywiscie, to tylko forum... zgromadzone tutaj informacje potrzebuja realnego przesiewu. Zawsze zabezpieczenie i wysylka towaru stoi po stronie kontrahenta. Jezeli ktos wystawia fracht to w pozniejszych omowieniach podaje zasady przewozu owego produktu (jest to zabezpieczone w takim stanie w jakim odbiorca chce to zobaczyc... | |||
~konkret :-) | Mowiac kolokwialnie, Sprzedajacy wysyla towar i jest odpowiedzialny za zabezpieczenie towaru (do tranportu) -to lezy w jego gestii. Bywa tez tak, ze firmy wysylajace same zabezpieczaja swoj towar na skrzyni, czy tez plandece ladunkowej. | |||
~milano | I tu się zgodzę, bo co do tego to rzeczywiście to mieliśmy ; ) | |||
~konkret :-) | Mysle, ze wiekszosc sie tu zgodzi a to dlatego, ze to jest priorytet dla firm sprzedajacych a za razem exporujacych:-) | |||
ese
| ~konkret :-) 2016-11-28 22:32:52 Mowiac kolokwialnie, Sprzedajacy wysyla towar i jest odpowiedzialny za zabezpieczenie towaru (do tranportu) -to lezy w jego gestii. "- Co niekoniecznie oznacza, że kierowca ma to zabrać bez słowa tylko dlatego, że tak nadawca powiedział. Nadawca nie ma powodu być fachowcem. Moze to być jego pierwsza i ostatnia taka sytuacja w życiu. N. p. przeprowadzka. To kierowca jako profesjonalista stan ładunku ocenia, bo to on jest za niego od momentu wykonania określonej czynności (myślę, że wiemy jakiej) odpowiedzialny. Nie dotyczy ładunków "podpadających" pod ADR. Ale to także kierowca ma decydujące słowo. Jako niewątpliwy Profesjonalista. Bo nadawca może się upierać, że to pod ADR-y nie podchodzi. Nie zawsze musi się na tym znać. | |||
ADR-ADVISER
| ~milano, zapraszam na priv, postaram się pomóc. Generalnie temat jest prosty, niemniej zadanie nie wyczerpuje wszystkich informacji, które powinnaś znaleźć w zleceniu spedycyjnym. Pozdrawiam | |||
~gnebca gamoni | w specyfikacji załadunkowej jest pod jaki ADR podchodzi produkt i jak go oznaczyć w przewozie kierowca nie bierze żadnej odpowiedzialności. Według Ese-go kierowca ma być większym profesjonalista niż nadawca | |||
ese
| Spróbuj wypowiadać się w tematach, w których masz zielone pojęcie. Będzie lepiej. | |||
~gnebca gamoni | to ja nie wiem, jak ladowalem ADR na cysternę miałem zawsze podany UN oznakowanie auta od nadawcy dziwne jest to co pisze ESE, zawsze na forum mowil ze kierowcy to malpy głupki i nieuki a teraz wymaga od nich wiedzy większej niż nadawca ze to kierowca musi znac więcej niż nadawca i przewoznik i inni | |||
~gnebca gamoni | ponoc taki prosty zawod nawet szympansy po 3 msc kursie go mogą wykonywać | |||
ese
| ZAWÓD, to jest n. p. za Odrą, po TRZECH LATACH nauki. Nie po kilku tygodniach. przeszkolenia. Poza tym, proszę powiedzieć kiedy to " ESE, zawsze na forum mowil ze kierowcy to malpy głupki i nieuki", lub odszczekać. | |||
ese
| ~gnebca gamoni 2016-11-29 09:41:35 to ja nie wiem, jak ladowalem ADR na cysternę miałem zawsze podany UN oznakowanie auta od nadawcy "- Bardzo odkrywcze że na cysternie muszą być oznaczenia.. A w trakcie n. p. przeprowadzania (czy to dobytku prywatnego, czy firmy) w sklad wchodziły jakieś beczki, to wystarczy, że dziadek właściciela powie, że wnuczek mówił, że tu żadnych papierów więcej nie potrzeba? Z bliska znam sprawę, gdy załadowano wyposażenie z rozbieranego kurnika w Holandii. Ładujący to pracownik z firmy rozbiórkowej był "ogromnie" zainteresowany co tu potrzeba na drogę. Problem pojawił się później. | |||
~gnebca gamoni | to za odra maja szkoły zawodowe po których otrzymuje się tytul zawodowy kierowca? a specjalizacje zawodowa kierowca: taksówki tira dostawczaka tez się tam robi? a czy podzial na silniki benzynowe, czy diesel to tzw doktorat | |||
~gnebca gamoni | jest taka rubryka w CMR 18 kierowca "profesjonalista powinien umiec sobie w takich sytuacjach radzic" skoro nadawca głupszy od niego szkoda tylko ze profesjonalista co rozbieral kurnik tyle lat w zawodzie a kierowca co przyjechal na załadunek i pierwszy raz taki produkt widzi ma wiedziec | |||
ese
| Tutaj możesz się dowiedzieć: Ausbi ldung zum Berufskraftfahrer A uszubildende zum Berufskraftfahrer lernen in drei Jahren Fahrzeuge zu kontrollieren, warten und pflegen, Übernahme- und Abfahrtkontrollen durchzuführen, Lenk-, Ruhe- und Arbeitszeiten einzuhalten, Beförderungen durch Kontrollen der Güter auf Mängel und Schäden sowie der mitzuführenden Dokumente vorzubereiten, Ladung zu stauen und zu sichern, Bremsweg des Fahrzeugs zu berechnen und während der Fahrt zu berücksichtigen, Frachtbriefe zu bearbeiten, Fahrtrouten zu erstellen und den erforderlichen Personaleinsatz zu planen, bei Unfällen zu helfen und Unfallstellen abzusichern, Störungen und Zwischenfälle zu meistern und damit Lkw sicher und wirtschaftlich zu führen und sich kompetent gegenüber Kunden, Lieferanten und andern Verkehrsteilnehmern zu verhalten. Ausgebildet wird in Transportlogistikunt ernehmen, der Berufsschule und in der Fahrschule. In Transportlogistikunt ernehmen findet die berufspraktische Ausbildung statt. Die Berufsschule vermittelt die fachspezifische und allgemeinbildende Ausbildung entweder ein- bis zweimal die Woche oder als Blockunterricht und in der Fahrschule erfolgt die Fahrschulausbildung zur Vorbereitung auf die Fahrprüfung. Den Pkw-Führerschein können Auszubildende mit 17 Jahren, den Lkw-Führerschein mit 18 Jahren erwerben. Die Kosten übernimmt der Ausbildungsbetrieb. Die körperliche und geistige Fähigkeit zum Führen von Fahrzeugen ist durch ein medizinisch-psycholo gisches Gutachten (MPU) nachzuweisen. Schon mit 16 Jahren ist national die Fahrt als Beifahrer im Umkreis von 50 km vom Standort des Fahrzeugs erlaubt. Mit dem Prüfungszeugnis haben Berufskraftfahrer einen qualifizierten Berufsabschluss erworbe | |||
ese
| Ausbildung zum Berufskraftfahrer A uszubildende zum Berufskraftfahrer lernen in drei Jahren "... lernen in drei Jahren". | |||
ese
| ~gnebca gamoni 2016-11-29 09:55:38 ".. szkoda tylko ze profesjonalista co rozbieral kurnik tyle lat w zawodzie a kierowca co przyjechal na załadunek i pierwszy raz taki produkt widzi ma wiedziec>'- Profe sjonalista rozbieral koparką itp. wiele innych obiektów. A kierowca, tak, jako właśnie profesjonalista, musi mieć podstawy wiedzy we własnym, podobno ZAWODZIE. | |||
ese
| Powyższym potwierdzasz posiadanie dużych braków w owej właśnie wiedzy. | |||
~gnebca gamoni | ponoc najlepsi informatycy to samouki a czy koparkowy co rozbiera nie ma nad sobą jakiegoś kierownika? | |||
ese
| Nie widzę sensu dyskutowania o niczym. Czekam na wskazanie, gdzie to " ESE, zawsze na forum mowil ze kierowcy to malpy głupki i nieuki". | |||
~gnebca gamoni | ostatnio ladowalem siano we Fr nie było majstra kierownika tylko sam ladowacz na polu waga była calkowita bez poszczególnych osi teraz pytanie czy podczas kontroli jeśli będzie os przeciazona to kto jest odpowiedzialny? plus na załadunku nie byłem poinstruowany o zabezpieczeniu towaru pasami kto jest odpowiedzialny? | |||
ese
| Ty masz sie znać na zabezpieczaniu ładunku. Nadal czekam na odpowiedź z naciskiem na "zawsze". | |||
ese
| Pytasz o tematy na poziomie przedszkola. | |||
~gnebca gamoni | dobra ty o małpach nie pisales skoro kierowca ma się znac jak zabezpieczyć ladunek to po co w firmach jest instruktażowe zdjecie jak pospinać pasami itp. co więcej w niektórych firmach jest nawet specjalny człowiek co instruuje jak zabezpieczyć a po zabezpieczeniu ocenia czy auto może z firmy wyjechac | |||
ese
| ~gnebca gamoni 2016-11-29 10:13:06 dobra ty o małpach nie pisales "- Nie słyszę szczekania. Zaś tekstem " ESE, zawsze na forum mowil ze kierowcy to malpy głupki i nieuki " przestaleś być dla mnie partnerem do rozmowy. | |||
~gnebca gamoni | według esego kierowca (porównywany na ET forum jako szympans po 3msc kursie) ma znac się na wszystkich towarach jakie sa w przemysle dostępne ogolnoswiatowo, ma posiadac wiedze calkowita na temat ADR, ma znac się na produkcie przewozonym lepiej niż nadawca produktu jak mniemam lepiej niż producent tez. Do tego kierowca dobry to taki co skończy szkole 3 letnia | |||
~gnebca gamoni | ciekawe ilu niemieckich kierowcow zawodowych szkole kierowcy pokonczyla |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.