ID: 209099
opony na oś ciągnącą sava
ID: 209099
ID: 209099
witam kolegów, chcę kupić opony na oś napędową sava orjak 4 co sądzicie o tych oponach, warto je kupić?
witam kolegów, chcę kupić opony na oś napędową sava orjak 4 co sądzicie o tych oponach, warto je kupić?
~grzesiek*.244.106.115
*.244.106.115
Posty (31)
~szwejk-wojak | Miałem te opony właśnie na ciągnącej. Wytrzymały 3 lata, ok. 380 tys. km. | |||
~grzesiek | dzieki kolego za informację myśle ze prawde napisałes bo właśnie zamówiłem wrócę z Austrii i bede je zakładał, obecnie mam goydiery wytrzymały 370 tys. naciołem i jeszcze przejechały około 70 tys. a jak nasniegu sie zachowują? Bo na fina auto bedzie jażdziło | |||
~garbaty | a*alfabetyzm i głupota | |||
~Pablo | nigdy nie udało mi się na savach dojechać do 300tys km nawet po nacięciu. unikam jak mogę | |||
~Mechanik84 | 380tys. podziel na pół to otrzymasz prawidłowe przebiegi Sawy | |||
~oryt | polecam wystrzałowe opony Sava Avant 4. Same sobie robia naciecia na boku bieznika, nie trzeba maszynki do nacinania | |||
~grzesiek | ja chcę informacji o oponach sava orjok 4 na oś napędową a na prowadzącą to bym ich nie załozył | |||
~grzesiek | garbaty nie wiem o co tobie chodzi | |||
~grzesiek | Pablo ale na pewno lepsze niz jakieś chinole za 800zł. brutto | |||
~Pablo | sava ale 3ka na napędzie nie dojechała u mnie do 200tys w naczepie założyłem nowe na 1szą i 3cią oś, po roku musiałem naciąć kormorana w naczepie nacinam po ponad 1, 5 roku a jest chyba 50-100zł droższy | |||
~Pablo | bridgestone na przód masakra, na napęd polecam | |||
~normalny | Pablo nie wiem jakie ty te bridgestony miałes bo ja wczoraj własnie zdejmowałem bridgestony 385/65 R22, 5 które na przodzie mi zrobiły 430 tys km jeszcze je natnę delikatnie i na naczepie mi zrobia na spokojnie 50 tys km | |||
~Pablo | miałem na przodzie bridgestone 315/70 22, 5 są bardzo kruche teraz mam na przodzie dunlop 385/65 22, 5 mają ok 300tys i tak na prawdę jestem bardzo zaskoczony bo wg mnie są zużyte ok 50%. ale zdaję sobie sprawę, ze realnie to nie da następnych 300tys | |||
300D
| bridgestone R249 na prowadzącej, zero problemów ale po 180000km. są po prostu łyse. równolegle na innym aucie kormoran... zero problemów i praktycznie prawie nie widać zużycia. | |||
300D
| Sawy, też bieżnik znikał w oczach, ale to też na prowadzącej. Tanie, dobre i sprawdzone to chińczyk Sailun, o Sawach nigdy nie słyszałem dobrego słowa. | |||
~Przewożnik | Dobry chińczyk to Doble star DSR 08A 270 tys zrobione i 14mm bieżnika zostało. tańszy od Sailuna. po co przepłacać. | |||
300D
| Oj, przepraszam... teraz doczytałem, że ty potrzebujesz opony na Skandynawie... ups, powodzenia życzę w tym budżecie, i jeszcze wielosezonowe... to wrażeń ci nie zabraknie. | |||
~STARY | z oponami jest jak z prezerwatywą... kupisz najtańsze i "drżysz" przy każdym pchnięciu dlaczego nie kupić najlepszych i "pukać " kilometry w spokoju... | |||
~Kamil | Mial ktos przygode z berlinerami na napedzie? (m+s, rzezba bieznika e2d, 700 szt) | |||
~grzesiek | nie robię DHL-ki po Finie tylko 1/1 bo gdybym zbierał ładunki to na pewno bym kupił zimówki hinole odpadają podobno są ślizgie i bieżnik znika w oczach, szukam opon w miarę w przyzwoitej cenie no i żeby były dość dobre w zimie jak i latem chociaż zeby wytrzymały pod 300km, widziałem kormorany jak po roku popękały woloło bieżnika jakby ktoś odkroił ten bieżnik sava to podobno pod opieką goodyera | |||
~Pablo | sava jest na licencji good year, a kormoran na licencji michelina ale i jedno i drugie gorszy sort staram się nigdy nie mówić nigdy ale savy będę unikał, kormoran w naczepie jak na tą cenę może być ale kolega miał w 2 autach na napędzie - masakra miałem savę nie miałem chinoli ale jakbym miał wybierać w tym budżecie pewnie bym wziął triangle, nie wiem tylko czy one są dobre na skandynawię | |||
~grzesiek | sava wypuściła na rynek o nazwie naczepowe cargo 4 i to z oznaczeniami m+s wcześniej były cargo 3 bez m+s miałem na naczepie zrobiłem ponad 300km i lekko pogłębiłem a ma napęd wprodukowali orjak 4 też m+s wcześniej były orjak 3 | |||
~grzesiek | podobno na chińskich też zużycie paliwa rośnie, gdybym jażdił wokół komina to chinol zdecydowanie bym założył, na Finie jestem 2 razy w miesiącu to myślę ze dam radę zimą chodzi mi o przebiegi tych opon bo mają oznaczenia paliwo D i przyczepność C wiec myślę ze przyzwoicie | |||
~Pablo | no to jesteś szczęściarzem, ja na savie 3 w naczepie rok czasu i naciąłem 2szt miesiąc później drugie 2szt... były razem założone na 1szą i 3cią oś, zestaw jeździł niemcy anglia, kilka razy słowacja | |||
~grzesiek | na naczepie mam teraz założone cargo 4 m+s zrobione 70tyś km i bieznik jak nowy trasy Fin-AT | |||
~grzesiek | myślę ze jeszcze ze 140tys km wytrzymają cena 1000zł zaleta 24t i minimalne ugięcie a na podwieszanej man chinola i aż byłem w szoku myślałem ze kapcia mam placki się porobiły | |||
~grzesiek | witam kolegów tak tylko informacyjnie o oponach na oś napedowa sava orjok 4 plus M+S ze sniezynka kupilem jezdze drugi miesiac trasy rowniez na fina naprawde sa rewolacyjne na bloto posniegowe jak i na snieg zdecydowanie polecam, | |||
~boluś | Orjak 3 był ok, orjak 4 słabszy o jakieś 40% w wytrzymałości na przebicia. Ktoś kiedyś napisał że nawet jajko na miękko go przebije i to jest prawda. | |||
~Zbyszek | Kolego założyli mi sava w październiku 2021 robię trasy na Fina miesięcznie około 11 tyś. teraz jest Czerwiec opon prawie już 1/3 nie ma spalanie o jakieś 2 litry w górę auto dopiero teraz przestało pływać a na śniegu to szybciej rowerem jeżdżę niż na tych oponach nigdy w swojej karierze 15 za fajero nie musiałem tyle razy zakładać łańcucha żeby ruszyć z miejsca na tą zimę już zapowiedziałem że opony mają mi wymienić bo na Fina na pewno na nich nie pojadę MASAKRA TE OPONY | |||
~Liliana | Czy wiesz, że firma PLUSGUM oferuje opony od sprawdzonych producentów w dobrej cenie? Wejdź na www. plusgum. pl i podaruj sobie nowy komfort jazdy. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.