ID: 208688
Marka VW nie ma przyszłości
ID: 208688
ID: 208688
Szef marki VW w koncernie Volkswagena uważa, że w obecnym stadium marka ta nie ma przyszłości. Dieselgate to nie jedyny problem, z jakim boryka się koncern z Wolfsburga.
Szef marki VW w koncernie Volkswagena uważa, że w obecnym stadium marka ta nie ma przyszłości. Dieselgate to nie jedyny problem, z jakim boryka się koncern z Wolfsburga.
~etransport.pl
Posty (79)
~Znawca | Nom wspaniala szwedzki dz.. du zwlasza 2. 4 pekanie glowic felerne egry w wersji 20. v klekajace poduchy pod silnikiem nierownomierna praca i mowisz ze to cudo... 2. 7 tdi bije na glowe ten wloski wynalazek kultura pracy dynamika i spalaniem nawet 2. 5 r5 rowniej pracowal Ps fenomen alfy widac zwlaszcza po cenach uzywanych egzemplarzy hmm jak mowi znajomy handlarz wierniejsze od zony auta niezbywalne 1. 9 jtd to jeszcze ok ale. 2. 4 hmmmm super zreszta co ty mozesz o vag u wiedziec | |||
300D
| Był taki motor JTD na łańcuchu, montowany też w Oplu czy Fordzie, pamiętam to z jakiegoś auta... | |||
~Ł ysy | MarcinSE. Tu zazwyczaj piszą misce kierofnicy, którzy nie mają zielonego pojęcia o mechanice i budowie pojazdów. Twój tekst o zawieszeniu Alfy jest wyborny. Ten badziew wiecznie się sypie. | |||
300D
| Coś mi gra Opel Combo i Multipla... coś tam było na łańcuchu i był to kibel. | |||
300D
| Łysy- Alfa-to samo słyszę o Subaru... że wiecznie coś, drogo i matko boska. Moim zdaniem fajny, zajefajny samochód... Z HDI mam Peugeoty... złego słowa nie powiem. | |||
MarcinSE
| Łysy - czytaj uważnie co pisałem... Zawieszenie w 147, 156, 166 pierwsze wersj były do *... 159 przy 17 '45profil było może nie wieczne ale wymiana na tuleje poliuretany i nie było problemu żadnego! | |||
300D
| Legendarne wahacze Alfy. | |||
300D
| Za kilka, może kilkanascie będzie legenda o VW. | |||
~Ł ysy | W c5III jeszcze nie dłubałem w zawieszeniu, nie było potrzeby, a ma najechane 200 tyś km. Zero problemów. W starej po 300tyś km, może po 340 wymieniłem przednie wahacze, łączniki stabilizatorów, zregenerowałem przekładnię kierownicza / tuleja po lewej stronie/ jedno łożysko na tylnej belce. To wszystko. Oczywiście wymiana czerwonej krwi co 60-70 tyś, Hydraulika zero defektów. Chcesz wszystkie te naprawy porównywać z Alfą? Za całą kasę, którą ja włożyłem w ten samochód nie kupisz wahaczy na jedną stronę do Alfy. A wahacze nie dożyją do 100tyś km. | |||
300D
| 2016-11-18 21:29:07 300... JTD nie miał łańcucha to jednostka Fiata która jako pierwsza była wysokociśnieniowym commonrail :) JTD to była już CHYBA druga generacja commonraila. Kuwa, juz sam nie wiem, może jeszcze mam schizy po dostawczakach. | |||
MarcinSE
| Łysy ale ja nie umiejszam C5 nic a nic... więc czemu walczysz ze mną skoro nie masz pojęcia tylko coś słyszałeś :) | |||
MarcinSE
| Łysy szybko sprawdziłem 3500zl komplet zawieszenie TRW oryginał... To są potężne koszta??? Na Cały zawias??? | |||
MarcinSE
| 300 jako pierwszy wprowadził JTD Fiat w 97 r i od tego czasu zaczęła się ewaluacja na HDI, CDI... I na samym końcu VW zdecydował się na zmianę ze swego TDi... :) | |||
300D
| Hu.. a, był Multijet 1, 3 Fiata na łańcuchu rozrządu. Fakt... Hu.. ja się to ma do JDT. | |||
300D
| Noo.. Pamiętam HDI 90KM 2. 0... sprzedałem dawno temu, a to jeżdzi do dzis i podobno zepsuć się nie chce. | |||
~Ł ysy | MarcinSE. Nie walczę z tobą, tylko nie przemilczam jak koleś bredzi. A ty bredzisz. 3500 zł za TRW oryginał? Chłopcze co to za oryginał? Co to za firma TRW? Kupuję tylko do ciężarówek i osobówek Lemfordera, bo to rzeczywisty oryginał. Za cały przód do C5 I zapłaciłem około 1000zł. Chcesz dyskutować dalej mistrzu riposty? | |||
MarcinSE
| 300, szczerze to nie miałem pojęcia, że w 1, 3 robili na łańcuchu... :) | |||
~Ł ysy | MarcinSE. W necie jesteś bystrzacha, ciekawe co sobą prezentujesz w realnym świecie? Tacy zawsze maja monopol na prawdę. Zawsze maja rację. | |||
MarcinSE
| Łysy - szkoda słów... Jeśli nie wiesz co to TRW dedykowane to nie mamy tematu (to był pierwszy lepszy przykład na oryginał )... Okej C5 jest najlepszym autem pod słońcem, czy jesteś content?? | 1 | ||
MarcinSE
| ~Ł ysy 2016-11-18 22:31:33 MarcinSE. W necie jesteś bystrzacha, ciekawe co sobą prezentujesz w realnym świecie? Tacy zawsze maja monopol na prawdę. Zawsze maja rację-czekaj, jak to leciało... Lustereczko w twoją stronę... :) :) | |||
300D
| TRW... Spoko. Dobranoc. | |||
MarcinSE
| Łysy czy wymiana doświadczeń wiąże się u ciebie z - "moja prawda jest najważniejsza "??? | |||
~Ł ysy | Ciekawa teza, TRW na pierwszy montaż? Oj fachowcy, fachowcy. Raczej fachoffcy, fachoffcy. | |||
~Ł ysy | MarcinSE. No właśnie, czy wymiana doświadczeń wiąże się u ciebie z -" moja prawda jest najwazniejsza". Człowieczku, podałeś jeden z lepszych zamienników, ale nie oryginał. Oryginał - część na pierwszy montaż. Kończę temat, , masz rację, we wszystkim masz rację. Nawet jak wyjmiesz z opakowania firmowanego przez VW część zawieszenia z cechą Lemfordera, ty i tak zobaczysz znak TRW. | |||
g-a
| Jak samochód był składany w majstra imieniny - to nie ma zmiłuj. Będą z nim kłopoty, niezależnie z jakiej fabryki by nie wyjechał. | |||
MarcinSE
| Łysy lubisz wkładać w usta komuś nie jego słowa... ? ? Łysy jakiej firmy zimowe opony założyłeś lub założysz swym furom?? | |||
MarcinSE
| Łysy co jest oryginałem w Alfie i fiacie... TRW czy Ricambi... ? ?? | |||
~Ł ysy | MarcinSE. Nie interesuje mnie kopanie z koniem. Ty masz zawsze racje. | |||
~Ł ysy | VW jako pierwsza firma w świecie wprowadziła czujnik podniesienia poziomu oleju. Wiecie dlaczego? Dopalanie suchego filtra cząstek stałych robi swoje. Przy miejskiej jeździe po paru tysiącach kilometrów w oleju jest ropska do bólu. Później ludziska się dziwią, że po 100tysiącach km silnik pokazuje kopytko. Tak ma być, tak sobie Szwab zaplanował. | |||
300D
| Oryginały, to moim zdaniem tylko to, co jest włożone na pierwszy montaż. To co kupujemy nawet w serwisach, nie jest już oryginałem... umownie można to tak nazwać. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.