ID: 206342
Pod pretekstem obrony praw socjalnych, chcą pozbawić naszych kierowców pracy
ID: 206342
ID: 206342
28 września 2016 roku Ministrowie Transportu Austrii, Belgii, Danii, Francji, Niemiec, Włoch i Luksemburga oraz Norwegii przedstawili list Komisarz UE ds Transportu – V. Bulc – dotyczący wspólnego stanowiska odnośnie przepisów socjalnych w transporcie. Jest to kolejna inicjatywa wymierzoną w przewoźników z państw Europy Środkowej, a głównie w polski transport drogowy.
28 września 2016 roku Ministrowie Transportu Austrii, Belgii, Danii, Francji, Niemiec, Włoch i Luksemburga oraz Norwegii przedstawili list Komisarz UE ds Transportu – V. Bulc – dotyczący wspólnego stanowiska odnośnie przepisów socjalnych w transporcie. Jest to kolejna inicjatywa wymierzoną w przewoźników z państw Europy Środkowej, a głównie w polski transport drogowy.
~etransport.pl
Posty (128)
g-a
| Rysiu - denominacja była na początku 1995, pobudka :-) | 1 | ||
~Rysiu777 | Jak dajesz odebrać nadgodziny i stać Cię na zatrudnianie dwóch kierowców na auto to ja takich ludzi szanuje i popieram system 2/2 | |||
~Ł ysy | Przygłupy żyją w swoim świecie. Jedynie można się z nich pośmiać. Mnie pofukiwania leszczy w stylu Rysia, kiero, wesołka, wielkiej szmaty jedynie bawią, | 3 | ||
~Ł ysy | Moment, bo czegoś nie rozumiem. Jak można nie odbierać nadgodzin w systemie 3/1 czy 4/1? Rysiu, ty przygłup jesteś. | 1 | ||
~Ł ysy | Zatrudniając pięciu kierowców na czterech samochodach, samochody cały czas śmigają. Jaki sens zatrudniać dwóch kierowców na jedno auto? Myśl godna Rysia przygłupa. | |||
ksyzol
| Mnie też to bawi, tym bardziej że z międzynarodówką mam tyle wspólnego co Rysio z uczciwą pracą. Niemniej jednak mentalność tępego robola irytuje co dzień. | |||
~Rysiu777 | Przyglup to jesteś Ty skoro nie umiesz policzyć godzin pracy dla kierowcy w transporcie ( inaczej jest tylko gdy jest on na potrzeby własne ) i przy 6 dniach pracy masz już 81h to po dwóch tygodniach 162 to ile Ci zostaje do 168h? To jak chcesz oddawać godziny przy 3/1??? | -1 | ||
ese
| No właśnie! Jeśli można w tygodniu jechać 56 godzin, to w dwóch 112! A w czterech będzie (chyba) 224 godziny jazdy! | |||
~Nero | i przy 6 dniach pracy masz już 81h to po dwóch tygodniach 162 to ile Ci zostaje do 168h? A pauzy 45h to kierowcy juz nie musza robic i jezdza non stop po 6 dni w tygodniu? | |||
~Rysiu777 | Znam firmy gdzie nie wyplacaja nadgodzin bo je oddają i tam jest dwa razy tyłu kierowców co aut bo inaczej byłoby to nie wykonalne | -1 | ||
~xxxx | Dam wam link, to samo czeka polskie firmy. ://biznes. onet. pl/niemcy-potrzebni- kierowcy-ciezarowek/ 4zgl1 | |||
~xxxx | Jak podają Niemcy rocznie potrzebują zatrudnić 20 tyś nowych kierowców. A młodzi Niemcy nie garna się do tego zawodu. | |||
~Rysiu777 | Ese czas pracy a czas jazdy to dwie różne rzeczy a wynagrodzenie jest naliczane za czas pracy !!# Nero - przy systemie 2/2 nie muszą robić 45h pauzy a nawet jak pracuje 3/ 1 to w pierwszym tygodniu też nie musi | |||
~maro | Rysiek malo znasz, nie wszędzie kierowcy pracują po 13-15 godzin dziennie. | 1 | ||
~Rysiu777 | No widocznie mało znam, u ostatniego dziada to i 15h było mało bo tak robota poplanowana że ciągle przestoje na zaladunkach i rozladunkach | |||
~zcx | i leja sie lzy z przepitych siefoskich oczu. | 1 | ||
~xxxx | zcx nie oceniaj innych swoja miarą. | |||
~xxxx | Na razie to przewoźniki skomlą w bankach ze maja problemy z ratami za żelazo. A żelazo stoi i rdzewieje. | |||
ese
| A co z tego wynika dobrego dla kierowcy? Radość, że inni to może mają gorzej? Dziwne podejście. A może właśnie typowe.. | 2 | ||
~xxxx | to jest odpowiedź dla zcx czyje to łzy się leją. | |||
ese
| Dla kogo by nie było, to dla mnie ważniejsza jest moja własna sytuacja, niż pocieszanie się, że może ktoś ma gorzej ode mnie. | 2 | ||
~Ł ysy | Kabaret leci. | 2 | ||
g-a
| A co by było gdyby... Admin wszystkim przywalił bana? :-) | |||
~Metan | Jak nie wiadomo o co chodzi to wiadomo o co chodzi. Dzielimy się na 2 grupy. 1 grupa to kierowcy 2 grupa to przewożniki tzw właściciele zazwyczaj 5 maszyn. Część z tej grupy przewoźników to także byli szofery bo załapał fracht i lepi jak może. Tak jak jeden tu napisał tu jest kabaret i w cale mnie nie dziwi. Bo temat jest o wynagradzaniu kierowców, gdzie WSZYSCY wiedzą, że nie mają płacone od 96r prawidłowo świadczeń w podstawie+dieta i ryczałt a km, % czy jeszcze inne śmieszne systemy ZANIŻONYCH wynagrodzeń dla kierowcy. Jest o co się bić bo w zależności jak się jeździ po za PL licznik bije i kasa leci tyle, kierowca dostaje jeszcze mniej, miesięcznie 1500-4000zł. UE pasował układ by płacono lewiznę ale rozrosło się do takiej skali, że zdestabilizował rynek europejski. Teraz reagują. A tu jest pajacowanie jednych i drugich. Mówi się, że kierowca nie zarabia ileś tam to 2 przewożnik mówi, że pijaczyna, że chodzi tak czy siak że inny sepleni a piąty kuleje. A jakie to ma znaczenie kim jest jak się nazywa i co robi na pauzie jeśli dobrze pracuje i robi robotę jak ją robi prawidłowo to prawidłowo powinien być wynagradzany a TAK NIE JEST. I kto ma racje buce? | |||
~Rysiu777 | Wygląda to tak że kierowca wie że jest okradany i zaczyna i tym mówić więc złodziej w ramach odwrócenia uwagi od siebie zaczyna szkalowac kierowce | |||
kolega_maliniaka
| Rysiu777 tak tutaj na tym serwerze było od zawsze i tak to działa, jest to serwer TSL inaczej pracodawców transportowych i spedycji. Notabene o charakterze uprzywilejowanej wszystkim z pochodzenia żydowskiego. Ci wszyscy kwiczący tutaj to są pochodzenia żydowskiego dlatego bardzo często czytacz tutaj teksty z użyciem słowa POLACZEK, MOTŁOCH POLACZKÓW. | |||
ksyzol
| No i wypierdział ( tutaj na tym serwerze było od zawsze i tak to działa, jest to serwer TSL inaczej pracodawców transportowych i spedycji. ) maliniakoweprzyg łupowepierdy... | |||
~Rysiu777 | Czasem mam wrażenie że arabskiego bo pierd-ola takie bzdury że średnio rozgarniete dziecko w wieku gimnazjalnym tego nie kupi ale większość z nich aż tak daleko edukacji nie kontynuowała | |||
~sid | wasi kierowcy jak ich nazywacie juz dawno maja prace u zachodnich przewoznikow... WIEC SIE O NAS NIE MARTWCIE | |||
~Zakręcony | Jak to napisał nasz zawszebylski, kabaret trwa. Ściema dziadów polega najczęściej na opieraniu się na rozporządzeniu 561 i ściemnianiu, że to biblia kierowcy. Owszem, dla dziada jak najbardziej, gdyż przy okazji złamania tych przepisów on również obrywa sporą kwotę. Jednakże istnieją również bardziej rygorystyczne przepisy dotyczące czasu pracy kierowcy których pilnuje PIP, na którego dziady mają wyj... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.