Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Mam pytanie do większości właścicieli firm transportowych.

ID: 204797


Jak to się może odbywać, że kurs euro jest wysoki, paliwo tanie, roboty multum /piszę o dobrych spedycjach/ aut dokupuje się na potęgę, że parkingi stały się o wiele za małe, kierowca zarabia dużo mniej niż jego kolega po fachu wykonujący taką samą pracę tylko w zachodniej firmie a mimo to ciągle słychać TO SIĘ NIE OPŁACA. Normalny paradoks na skalę światową. Wstydził by się jeden z drugim takie słowa wypowiadać. Jeżeli faktycznie jest to prawdą, to proponuję sprzedawać auta dopóki trwa dobra koniunktura i przekwalifikować się np. na kominiarza.

Posty (166)

wesolek
zośka
i to jest prawidłowy sposób na zarabianie milionów.
nie to co u nas.
ledwie otworzy firemke a już sie szczyci i chwali, że miliuner ale chyba bez grosza. ::)
Leeon
Jeździłem po Europie wtedy gdy nikomu nie śniło się że będziemy w UE. Był załadunek w PL, wyjazd (załóżmy) do F. Rozładunek - załadunek i powrót do PL. To samo D, I, E. o zachodnie firmy (po wejściu Polski do EU) zaczęły zatrudniać polskich kierowców w jakiś chorych systemach. To polscy kierowcy (bez pistoletu przy skroni) na te warunki się godzili. Do kogo teraz pretensje?
Do garbatego że prostych dzieci narobił? ; -)

1

rafatransport
praca w kółkach wymaga odrobiny wysiłku ze strony "organizatora transportu" a na 4 tyg. to wrzucą pod jakąś spedycje DE i błąka się biedactwo...
~paweł
na przerzutach to robota jak dla mnie dla bezdomnych. Nie matakiej kasy, która wynagrodzi tyle czau w robocie. to powinno być zabronione.
~polskiniemiec
80% pseudo szefów to nawet do PGR-u by się nie nadawała, a co dopiero na kominiarza.
gustav
Leon, a czy to był taki miód?
Robiłeś trzy razy UK w miesiącu, byłeś 2 razy po jeden dzień w domu.
Przerzuty też się trafiały, gdy firma miała CEMTa.
Tacho w Polsce i na Wyspach nie istniało, w Europie odpoczynki dobowe 8 godzin, a tygodniowe 24, żyć nie umierać.
Chociaż szczerze mówiąc też wspominam tamte czasy z sentymentem, ale chyba tylko dlatego, że byłem piękny i młody.

1

~Ł ysy
Zośka. Robię kółka, w połowie kółka przejazd przez chałupę. Jestem pierwsza liga czy dziadtrans?
Nic już z tego nie rozumiem.
Mało tego, płacę podobnie do 70%firm jeżdżących na przerzutach w systemie 3/1, 4/1.

1

~niśt fersztejen
... no to za to teraz, kiedy pozostało już tylko bycie pięknym- można se
poużywać
~Ł ysy
Skoro jest tak dobrze, euro dobrze stoi, paliwo taniocha, roboty do bólu, na co czekają parkingowi mędrcy?
Brać żelaza, pokazać dziadom jak powinna działać firma transportowa.
Przy waszych kwalifikacjach, inteligencji, mentalności własna firma stanie się kurą znoszącą złote jaja.
Do dzieła chlopaki.
~Ł ysy
zośka. Chyba jestem dziadtransem, nie zatrudniam przygłupów i szoferskiej hołoty.
To wyklucza mnie z pierwszej ligi. Nie szanuję złodziei, nierobów, przygłupów.
~Kamil
Zoska jako guru, wyrocznia i wyznacznik w transporcie wie lepiej.
~Kamil
Dzieli rowno na lepszych i gorszych, na "kolkarzy" i "przerzutowcow"
~Darek3M
Zośka ja jeżdzę i Sobie chwale zrobię dwa kolka w miesiącu na Hiszpanie i dwa tygodnie mam wolnego i mi to pasuje i nie obrażam tych co siedzą chwile w domu i znowu w trasę pozdrawiam z hostelu Leon bardzo miły weekend
~Darek3M
Ja nie narzekam zawsze mozna znaleźć plusy np katedra w Leon jest piękna i te nocne życie w cafejkach Hiszpanów nikt nie nawalony nikt nie krzyczy kaa inny klimat
~BoSS
To wszystko jest bardzo proste. Wam nie opłaca się jak już ese wspomniał za 3000e do budy wchodzić a nam się nie opłaca brać np. kolejnego zestawu więc bierzemy np. 5 i więcej bo co za różnica jak np. zarabia się 150 tys zł miesięcznie to kolejne 10 tys zł nie robi różnicy i nie opłaca się fatygować ale już np. 50 tys zł i owszem.
wesolek
Bossio
a zastanawiałeś sie na tym, czy nie lepiej wziąć w lising wozy drabiniaste z zaprzęgami.
paliwo cie nic nie kosztuje.
opony także, gdyż wez se takie na zielaznych kołach.
no chyba masz tam trohu ugorów aby wypasać chabety pociagowe rasy konik polski.
tylko mi ich nie zagłodż, sknerusie. ::)
~BoSS
Wesołku matołku gdybym dostrzegał w tych wozach górę pieniędzy to na pewno bym zainwestował, nie rozumiem dlaczego Wy widząc te kokosy mając jeszcze taką ogromną wiedzę bo przecież nie raz słyszałem że kierowca to włada (bo musi) minimum 2 językami obcymi, zna przepisy transportowe, podatkowe itp itd nie inwestuje w swojego smoka. Czyżby kupa w majtach była ciągle? Tacy odważni tu na forach jesteście a boicie się wziąć "lizing" w pewny i intratny biznes? Taka wysoka stopa zwrotu a Wy się boicie?
~Ł ysy
Za kilka miesięcy Pany Kierofce dostaną sraczki. Już kończy się sezon urlopowy, zapotrzebowanie na mistrzów kierownicy spadnie. Import wschodnich pracowników zaczyna dawać znać o sobie.
Agresja wobec pracodawców narasta.
Ale kogo to obchodzi?
~Ł ysy
BoSS. Rozmawiasz z szoferskimi przygłupami. Kierowcy odpoczywają po pracy. Pisze przepita hołota z parkingów lub notoryczni bezrobotni.

-1

wesolek
C ycol
a druga połowa psich furmanów odpisuje, biorąc, jako przykład ciebie i Biossiunia.
wiadomo; interes mus sie kryncić. ::)
BEDAM
A lysy swoje brednie pisze. Co ty bierzesz ze tak dlugo trzyma i jeszcze zyjesz?Proste prawa rynku, nie ma kierowcow, stawki w gore, a holota i tak sie wykruszy.
~BoSS
Fakt, poziom intelektualny u tych pieniaczy nie jest za wysoki. W końcu jakim półgłówkiem trzeba być żeby dymać u dziada za psie pieniądze znając cały know how na robienie milionów.
wesolek
Bossio
nie każdy ma predyspozycje, aby zostać psie furmanem, tak jak ty. ::)
~polskiniemiec
Najlepsze jest to że pracodawcy /wyzyskiwacze/ sra. ją ogniem bo ukraina już nie jeździ za miskę ryżu a żelastwo rdzewieje pod płotem. Szybkiego końca warchlaki wam zyczę.
wesolek
Bossiunio
powiem ci coś w zaufaniu.
tylko nie powtarzaj nikomu.
po swojemu szanuje kierofców a za to, że nie okradają uczciwych przewozników, tylko psie furmanów.
jest to przykład idealnej symbiozy, gdzie psie furman jest żywicielem kierofcy. ::)
~BoSS
Wesołku matołku fakt, nie każdy potrafi zarabiać pieniądze. Nie każdy ma odpowiednie jaja do tego - Ty ich nie masz, do tego jesteś przygłupem więc Twoje życie wygląda tak a nie inaczej. Nadajesz się do dymania więc jesteś dymany.
wesolek
Bossiuniu
skąd wiesz jak moje życie wygląda.
na obecna chwila moje życie usłane jest różami.
nie każdy tak może mieć a już na pewno nie ty.
cza było studiować łopatologie to tera byłbyś grabarzem na cmentarzu i o szmal nie musiałbyś sie martwić
nie moja wina, że wziąłe sie za role rolniczą
z widłami w łapach daleko nie zajedziesz. ::)
~Ł ysy
I dochodzimy do prawdy objawionej : "im więcej firm padnie, tym lepiej dla szoferów ".
Warto o tym pamiętać.
Rysiu777
firm nie ubędzie - tylko jak jakaś pada to tą lukę na rynku wypełnia inna poprzez zwiększenie taboru wiec padną najsłabsi i nie uderzy to w kierowców
~Ł ysy
Rusio przygłup wam wytłumaczy dlaczego firmy padają i kto wypełni po nich lukę.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.189.194.44

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels