ID: 204797
Mam pytanie do większości właścicieli firm transportowych.
ID: 204797
ID: 204797
Jak to się może odbywać, że kurs euro jest wysoki, paliwo tanie, roboty multum /piszę o dobrych spedycjach/ aut dokupuje się na potęgę, że parkingi stały się o wiele za małe, kierowca zarabia dużo mniej niż jego kolega po fachu wykonujący taką samą pracę tylko w zachodniej firmie a mimo to ciągle słychać TO SIĘ NIE OPŁACA. Normalny paradoks na skalę światową. Wstydził by się jeden z drugim takie słowa wypowiadać. Jeżeli faktycznie jest to prawdą, to proponuję sprzedawać auta dopóki trwa dobra koniunktura i przekwalifikować się np. na kominiarza.
Jak to się może odbywać, że kurs euro jest wysoki, paliwo tanie, roboty multum /piszę o dobrych spedycjach/ aut dokupuje się na potęgę, że parkingi stały się o wiele za małe, kierowca zarabia dużo mniej niż jego kolega po fachu wykonujący taką samą pracę tylko w zachodniej firmie a mimo to ciągle słychać TO SIĘ NIE OPŁACA. Normalny paradoks na skalę światową. Wstydził by się jeden z drugim takie słowa wypowiadać. Jeżeli faktycznie jest to prawdą, to proponuję sprzedawać auta dopóki trwa dobra koniunktura i przekwalifikować się np. na kominiarza.
Posty (166)
wesolek
| zośka i to jest prawidłowy sposób na zarabianie milionów. nie to co u nas. ledwie otworzy firemke a już sie szczyci i chwali, że miliuner ale chyba bez grosza. ::) | |||
Leeon
| Jeździłem po Europie wtedy gdy nikomu nie śniło się że będziemy w UE. Był załadunek w PL, wyjazd (załóżmy) do F. Rozładunek - załadunek i powrót do PL. To samo D, I, E. o zachodnie firmy (po wejściu Polski do EU) zaczęły zatrudniać polskich kierowców w jakiś chorych systemach. To polscy kierowcy (bez pistoletu przy skroni) na te warunki się godzili. Do kogo teraz pretensje? Do garbatego że prostych dzieci narobił? ; -) | 1 | ||
rafatransport
| praca w kółkach wymaga odrobiny wysiłku ze strony "organizatora transportu" a na 4 tyg. to wrzucą pod jakąś spedycje DE i błąka się biedactwo... | |||
~paweł | na przerzutach to robota jak dla mnie dla bezdomnych. Nie matakiej kasy, która wynagrodzi tyle czau w robocie. to powinno być zabronione. | |||
~polskiniemiec | 80% pseudo szefów to nawet do PGR-u by się nie nadawała, a co dopiero na kominiarza. | |||
gustav
| Leon, a czy to był taki miód? Robiłeś trzy razy UK w miesiącu, byłeś 2 razy po jeden dzień w domu. Przerzuty też się trafiały, gdy firma miała CEMTa. Tacho w Polsce i na Wyspach nie istniało, w Europie odpoczynki dobowe 8 godzin, a tygodniowe 24, żyć nie umierać. Chociaż szczerze mówiąc też wspominam tamte czasy z sentymentem, ale chyba tylko dlatego, że byłem piękny i młody. | 1 | ||
~Ł ysy | Zośka. Robię kółka, w połowie kółka przejazd przez chałupę. Jestem pierwsza liga czy dziadtrans? Nic już z tego nie rozumiem. Mało tego, płacę podobnie do 70%firm jeżdżących na przerzutach w systemie 3/1, 4/1. | 1 | ||
~niśt fersztejen | ... no to za to teraz, kiedy pozostało już tylko bycie pięknym- można se poużywać | |||
~Ł ysy | Skoro jest tak dobrze, euro dobrze stoi, paliwo taniocha, roboty do bólu, na co czekają parkingowi mędrcy? Brać żelaza, pokazać dziadom jak powinna działać firma transportowa. Przy waszych kwalifikacjach, inteligencji, mentalności własna firma stanie się kurą znoszącą złote jaja. Do dzieła chlopaki. | |||
~Ł ysy | zośka. Chyba jestem dziadtransem, nie zatrudniam przygłupów i szoferskiej hołoty. To wyklucza mnie z pierwszej ligi. Nie szanuję złodziei, nierobów, przygłupów. | |||
~Kamil | Zoska jako guru, wyrocznia i wyznacznik w transporcie wie lepiej. | |||
~Kamil | Dzieli rowno na lepszych i gorszych, na "kolkarzy" i "przerzutowcow" | |||
~Darek3M | Zośka ja jeżdzę i Sobie chwale zrobię dwa kolka w miesiącu na Hiszpanie i dwa tygodnie mam wolnego i mi to pasuje i nie obrażam tych co siedzą chwile w domu i znowu w trasę pozdrawiam z hostelu Leon bardzo miły weekend | |||
~Darek3M | Ja nie narzekam zawsze mozna znaleźć plusy np katedra w Leon jest piękna i te nocne życie w cafejkach Hiszpanów nikt nie nawalony nikt nie krzyczy kaa inny klimat | |||
~BoSS | To wszystko jest bardzo proste. Wam nie opłaca się jak już ese wspomniał za 3000e do budy wchodzić a nam się nie opłaca brać np. kolejnego zestawu więc bierzemy np. 5 i więcej bo co za różnica jak np. zarabia się 150 tys zł miesięcznie to kolejne 10 tys zł nie robi różnicy i nie opłaca się fatygować ale już np. 50 tys zł i owszem. | |||
wesolek
| Bossio a zastanawiałeś sie na tym, czy nie lepiej wziąć w lising wozy drabiniaste z zaprzęgami. paliwo cie nic nie kosztuje. opony także, gdyż wez se takie na zielaznych kołach. no chyba masz tam trohu ugorów aby wypasać chabety pociagowe rasy konik polski. tylko mi ich nie zagłodż, sknerusie. ::) | |||
~BoSS | Wesołku matołku gdybym dostrzegał w tych wozach górę pieniędzy to na pewno bym zainwestował, nie rozumiem dlaczego Wy widząc te kokosy mając jeszcze taką ogromną wiedzę bo przecież nie raz słyszałem że kierowca to włada (bo musi) minimum 2 językami obcymi, zna przepisy transportowe, podatkowe itp itd nie inwestuje w swojego smoka. Czyżby kupa w majtach była ciągle? Tacy odważni tu na forach jesteście a boicie się wziąć "lizing" w pewny i intratny biznes? Taka wysoka stopa zwrotu a Wy się boicie? | |||
~Ł ysy | Za kilka miesięcy Pany Kierofce dostaną sraczki. Już kończy się sezon urlopowy, zapotrzebowanie na mistrzów kierownicy spadnie. Import wschodnich pracowników zaczyna dawać znać o sobie. Agresja wobec pracodawców narasta. Ale kogo to obchodzi? | |||
~Ł ysy | BoSS. Rozmawiasz z szoferskimi przygłupami. Kierowcy odpoczywają po pracy. Pisze przepita hołota z parkingów lub notoryczni bezrobotni. | -1 | ||
wesolek
| C ycol a druga połowa psich furmanów odpisuje, biorąc, jako przykład ciebie i Biossiunia. wiadomo; interes mus sie kryncić. ::) | |||
BEDAM
| A lysy swoje brednie pisze. Co ty bierzesz ze tak dlugo trzyma i jeszcze zyjesz?Proste prawa rynku, nie ma kierowcow, stawki w gore, a holota i tak sie wykruszy. | |||
~BoSS | Fakt, poziom intelektualny u tych pieniaczy nie jest za wysoki. W końcu jakim półgłówkiem trzeba być żeby dymać u dziada za psie pieniądze znając cały know how na robienie milionów. | |||
wesolek
| Bossio nie każdy ma predyspozycje, aby zostać psie furmanem, tak jak ty. ::) | |||
~polskiniemiec | Najlepsze jest to że pracodawcy /wyzyskiwacze/ sra. ją ogniem bo ukraina już nie jeździ za miskę ryżu a żelastwo rdzewieje pod płotem. Szybkiego końca warchlaki wam zyczę. | |||
wesolek
| Bossiunio powiem ci coś w zaufaniu. tylko nie powtarzaj nikomu. po swojemu szanuje kierofców a za to, że nie okradają uczciwych przewozników, tylko psie furmanów. jest to przykład idealnej symbiozy, gdzie psie furman jest żywicielem kierofcy. ::) | |||
~BoSS | Wesołku matołku fakt, nie każdy potrafi zarabiać pieniądze. Nie każdy ma odpowiednie jaja do tego - Ty ich nie masz, do tego jesteś przygłupem więc Twoje życie wygląda tak a nie inaczej. Nadajesz się do dymania więc jesteś dymany. | |||
wesolek
| Bossiuniu skąd wiesz jak moje życie wygląda. na obecna chwila moje życie usłane jest różami. nie każdy tak może mieć a już na pewno nie ty. cza było studiować łopatologie to tera byłbyś grabarzem na cmentarzu i o szmal nie musiałbyś sie martwić nie moja wina, że wziąłe sie za role rolniczą z widłami w łapach daleko nie zajedziesz. ::) | |||
~Ł ysy | I dochodzimy do prawdy objawionej : "im więcej firm padnie, tym lepiej dla szoferów ". Warto o tym pamiętać. | |||
Rysiu777
| firm nie ubędzie - tylko jak jakaś pada to tą lukę na rynku wypełnia inna poprzez zwiększenie taboru wiec padną najsłabsi i nie uderzy to w kierowców | |||
~Ł ysy | Rusio przygłup wam wytłumaczy dlaczego firmy padają i kto wypełni po nich lukę. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.