ID: 202477
stawki Polska-Włochy, Polska-Węgry
ID: 202477
ID: 202477
szanujcie się Państwo Przewoźnice
szanujcie się Państwo Przewoźnice
~Przemek*.22.187.116.ipv4.supernova.orange.pl
*.22.187.116.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (22)
~Przemek | jak w temacie... | |||
~Przemek | W Radomsku woj. łódzkie jest znana firma, która ma dużo ładunków na Włochy. Przewoźnicy maja za kurs na Włochy np. 1050e za jakieś 1450km. A firma produkcyjna płaci 1500e (pewne źródło informacji, podgląd w sap). Spedycja też znana wszystkim zarabia 450e na jednym frachcie. Nic dziwnego, że jest gazelą biznesu, gepardem i diamentem i dynamicznie się rozwija. A przewoźnicy biją się, kto pojedzie taniej. Tak tylko niszczycie sobie robotę. Pozdrawiam. | |||
~łukasz | no jak ktoś godzi się na stawke za włochy poniżej 0, 8 za km to życzę mu powodzenia w przetrwaniu : ( | |||
~ptaszek na uwiezi | co to za spedycja? | |||
~voovoo | Jysk Radomsko a spedycja to pewnie stalko albo dl coś tam | |||
~MIETEK | NO TAK WASNIE JEST TO JAKIS OBŁED CO SIE DZIEJE DODTAKOWE Z IT NIE MA KOMPLETNIE NIC... PRZESTALI TAM PRODUKOWAC | |||
~Tołdi | Myślę, że Przemkowi chodzi o fabrykę Indesita, bo to z niej wychodzą ładunki głównie do Italii ale nie tylko. Zaś na Węgry robota jest z Jyska. | |||
~Lel | Ogólnie zachód lubi pośredników, nie wiem czemu boją się bezpośredniej współpracy i pośrednikom w stylu mieszkanie + telefon płacą stałą kase, a te naciągacze szukają jeleni. Typ zajedzie sobie zestaw, a pośrednik zarobi tyle, co dziad na oczy nie widział. | -1 | ||
~Drajwer | Znajdź sobie klienta i potem de*ila na którym można kasować 450 euro i później biadol na forum. To jest sztuka więc moim zdaniem koleś jest inteligentny. | 1 | ||
~P_W | Chyba cwany, bo z inteligencja to nie ma nic wspolnego... | |||
~Darek | Płaci tyle, za ile pojedzie przewoznik. co w tym złego??ze chłopak sobie radzi? | |||
swiery
| To narzekanie zawsze przewozników. Po co się bierzecie za transport jak nie macie własnych klientów? Zawsze tylko hate, narzekanie, cwaniak itd. a prawda taka że spedycja ma handlowca, to kosztuje, on nawija klientów bezpośrednich i z tego mają zarobek, a że wy (przewoznicy) nie możecie się dogadać co do stawki i jezdzicie od 0, 60 do 1 eur za km (w eksporcie) to już wasza sprawa bo sami sobie psujecie rynek i zamiast puscić auto na pusto w imporcie bo nóż już na gardle to jezdzicie z GER np za 0, 45 eur za km tylko aby pokryc koszty. Zatrudnijcie handlowca niech wam nawija klientów bezpośrednich i też będziecie mieli 1 eur za km. Żałosne | |||
~Piotrek | ja właśnie ogarniam prace w kursie na Włochy. Na jakie zarobki można liczyc? stawke mam jeszcze nie dogadana ale chcialem sie zorientowac na co mozna liczyc. Czekam na odpowiedzi. Pozdrawiam kierujacych:) | |||
~rolf | haha polska -wlochy na wyjazd 0, 66 e. haha. napewno takie ladunki biora kierowcy na swoim byle tylko jezdzic i sie chwalic ze ma stala robote i poukladana. trzeba sie tych co wyjezdzaja do wloch za 0, 66 czy im w kolku pl-I-PL na paliwo i oplaty drogowe wystarczy haha. chyba ze napisze ze jak zejdzie z paliwem ponizej 20 l/100 to ma w miesiacu 2000 zl wiecej niz jak byl szoferem. bo takie kwiatki juz slyszalem. | |||
~Bolek | rolf a teraz po polsku... Proszę uwzględnić kropki, przecinki i duże litery. Tego co napisałeś czytać się nie da. | |||
~rolf | Bolek sorry. Ale pisałem szybko zeby mi sie strona nie odświezyła i mi postu nie skasowało. | |||
ese
| 2016-09-21 12:29:15 To narzekanie zawsze przewozników. Po co się bierzecie za transport jak nie macie własnych klientów? "- No właśnie. A przecież kolejność powinna być (chyba) odwrotna: Idzie się do firmy jednej czy drugiej i mówi, że ma się zamiar kupić jedno czy pakiet dziesieciu aut. Tamci zachwyceni natychmiast proponują podpisanie umowy z określoną -oczywiście przez nas-stawką minimalną, która może być w każdej chwili -z naszej inicjatywy-podniesio na. W umowie oczywiście zawarta kara za niezlecanie transportów. Dopiero gdy mamy kilka kilka takich umów, zaczynamy załatwianie formalności i wyjazdy po kolejne auta. | |||
~Magda | Szukam firmy transportowej do przewozu okien na Włochy ( region Calabria) | |||
~przewoźnik | Tutaj nie chodzi o narzekanie. W tej chwili rynek robi się bardzo brutalny pod względem stawki która tak naprawdę ustalą przewoźnicy. Jest za mała solidarność Zawodowa na której tylko spedycje zarabiają, tylko i wyłącznie są potrzebne jaja przewoźników i coraz to lepsza kalkulacja. Jeśli przewoźnik jeden drugi trzeci nie podejmie ładunku to spedycja ma problem z klientem. wiem łatwo powiedzieć a gdzie leasing, pensje zus itp jak to cały czas goni. Poprostu sami dajemy sie dymac | |||
~to ja Wiesiek | Jak może nie podjąć ładunku, przecież kierowca ma od kilometra, zwolni się jak będzie stał. A firmowy spedytor tez często jest rozliczany z tego czy auto stoi, czy jedzie. | |||
~kris | To co proponujesz kolego Wiesiek? Kierowca na stałej wypłacie a auto niech stoi i czeka na lepsze stawki? | |||
~Sos | Pozbyć się auta i kierowcy i tyle w temacie |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.