ID: 202272
Ogrzewanie cystern
ID: 202272
ID: 202272
Witam wszystkich forumowiczów. Zbieram informacje do pracy licencjackiej i moim zadaniem jest znaleźć jak najwięcej szczegółów na temat związany z podgrzewaniem w cysternach. Niestety jest to problem trudny do "wygooglowania".
To co już jest mi wiadome, to że jest pewna grupa produktów, które wymagają dogrzewania podczas jazdy i/lub podczas rozładunku. Są to np parafiny, kleje bitumiczne, czekolada. Wiem też, że w tym celu cysterny wyposażone są albo w tgz. płaszcz wodny albo w kanały cieplne poprowadzone na dnie cysterny. Do płaszcza wodnego wpuszczana jest para wodna, a kanały cieplne służą do podgrzewania towaru za pomocą WEBASTO oraz podczas jazdy z bloku silnika.
To co potrzebuję wiedzieć to przede wszystkim jak najwięcej informacji dotyczących tego jakie konkretnie produkty są przewożone w ten sposób, lub jakie produkty wymagają rozgrzania do odpowiedniej temperatury przed rozładunkiem. W jaki sposób się to odbywa, tzn które z nich są jedynie rozgrzewane podczas rozładunku, a które muszą być dogrzewane podczas jazdy. Bardzo interesuje mnie jakie towary po zaschnięciu uniemożliwiają dalsze użytkowanie beczki cysterny. Pożytecznie mogą być nawet takie szczegóły jak konkretne temperatury wymagane do zachowania właściwego stanu przez transportowany towar, czy inne wymogi związane z temperaturą towaru.
Za wszelką pomoc z góry serdecznie dziękuję :)
Witam wszystkich forumowiczów. Zbieram informacje do pracy licencjackiej i moim zadaniem jest znaleźć jak najwięcej szczegółów na temat związany z podgrzewaniem w cysternach. Niestety jest to problem trudny do "wygooglowania".
To co już jest mi wiadome, to że jest pewna grupa produktów, które wymagają dogrzewania podczas jazdy i/lub podczas rozładunku. Są to np parafiny, kleje bitumiczne, czekolada. Wiem też, że w tym celu cysterny wyposażone są albo w tgz. płaszcz wodny albo w kanały cieplne poprowadzone na dnie cysterny. Do płaszcza wodnego wpuszczana jest para wodna, a kanały cieplne służą do podgrzewania towaru za pomocą WEBASTO oraz podczas jazdy z bloku silnika.
To co potrzebuję wiedzieć to przede wszystkim jak najwięcej informacji dotyczących tego jakie konkretnie produkty są przewożone w ten sposób, lub jakie produkty wymagają rozgrzania do odpowiedniej temperatury przed rozładunkiem. W jaki sposób się to odbywa, tzn które z nich są jedynie rozgrzewane podczas rozładunku, a które muszą być dogrzewane podczas jazdy. Bardzo interesuje mnie jakie towary po zaschnięciu uniemożliwiają dalsze użytkowanie beczki cysterny. Pożytecznie mogą być nawet takie szczegóły jak konkretne temperatury wymagane do zachowania właściwego stanu przez transportowany towar, czy inne wymogi związane z temperaturą towaru.
Za wszelką pomoc z góry serdecznie dziękuję :)
Posty (1)
scienceman
| jak w temacie... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.