ID: 200230
Witam, co kupić pod międzynarodówkę do 3. 5t? Nowy Master 2. 3 165 czy nowe Ducato 3. 0 180?
ID: 200230
ID: 200230
Wiem, że podobny temat już był natomiast chciałbym się dowiedzieć od kierowców w/w pojazdów na tematy: jakie spalania mają te samochody (załadowane do 1000-1200), jaką zabudowę wybrać (spojtrak czy kurnik), i jaką prędkość na liczniku mają te pojazdy przy 2000obr na ostatnim biegu. Z góry dziękuję i pozdrawiam
Wiem, że podobny temat już był natomiast chciałbym się dowiedzieć od kierowców w/w pojazdów na tematy: jakie spalania mają te samochody (załadowane do 1000-1200), jaką zabudowę wybrać (spojtrak czy kurnik), i jaką prędkość na liczniku mają te pojazdy przy 2000obr na ostatnim biegu. Z góry dziękuję i pozdrawiam
Posty (13)
gostek182
| jak w temacie... | |||
~dość | jelcza 315 | |||
~Doradca transportowe. | Taczki na gumowym kole będzie miej Czesło. | |||
~Doradca transportowe. | Ukrainaca żeby za 2Tysiaki złotych jeździł. | |||
~Ł ysy | Cztery posty i czterech idiotów dało znać o sobie. | 1 | ||
~Balcer | Ja bym polecił master. Więcej miejsca w kabinie, co w miedzynarodowce się przydaje. Tyle że nowe mastery mają mały poziom skrętu. O zabudowie się nie wypowiem bi miałem kurnik, ale myślę że spojtrak jest wygodniejszy w długich wyprawach. Pozdrawiam ! | |||
~zzzzzzzz | Polecam coś zasilane lpg. Można wtedy być bardziej konkurencyjnym. | |||
Lula10
| Masterki są ok... | |||
gustav
| Ducato masa własna 2400, Master chyba 2800. Jak tu załadować 1200 by DMC zostało 3, 5? Czy jest na rynku auto o DMC 3, 5t i ładowności 1200kg? Czy są stałe ładunki nie przekraczające 1200 kg na takie auta? | |||
~piti | kolego master jest ok kurnik zz zzabudowa9pal zaladujesz kolo 1000kg a z zabudowa spojkara czy spojtraka kolo 900kg u mnie masterki przez 3 lata wykrecaja kolo750 tys i nic sie nie dzieje tylko dwumas przy 350 tys zalezy od kierowcy | |||
gustav
| piti, a ładujesz na nie 1200kg na legalu? | |||
~znajomy bisuarza | Bus to miejsce pracy więc nie wolno oszczędzać na wyposażeniu praktycznym. Obowiązkowo łóżko w kabinie, fotel z zawieszeniem pneumatycznym, klimatyzacja i ogrzewanie, w tym postojowe, ogranicznik/tempomat . Na zewnątrz min dwa duże kufry żeby pasy i płyny nie walały się po pace. Bez kurnika na pusto spalanie poniżej 10l/100km. Przy 2k obr/min rzeczywista prędkość to ~80km/h. Fiat cichy w środku, mocniejszy, średnio mniej pali. | |||
gostek182
| Dzięki za odpowiedzi. Widzę, że ducato musi mieć bardzo krótkie przełożenia skoro ma "tylko" 80 km/h przy 2000obr na szóstce. Jak z serwisami tzn co ile km wymiana oleju? Jeżeli chodzi o mastera to jakie spalanie załadowany do 100km/h prędkość maksymalna. Wie ktoś jak z przełożeniem skrzyni biegów? Prawdopodobnie będzie dłuższe niż w Ducato |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz