ID: 198581
Hiszpanie publikują wymagania dla "megaciężarówek"
ID: 198581
ID: 198581
Publikacja ta dokonana została po przeprowadzeniu pierwszej próbnej jazdy, która odbyła się 2 marca bieżącego roku. Do badania użyto pojazdu marki Scania.
Publikacja ta dokonana została po przeprowadzeniu pierwszej próbnej jazdy, która odbyła się 2 marca bieżącego roku. Do badania użyto pojazdu marki Scania.
~etransport.pl
Posty (15)
MarcinSE
| ://www. vegvesen. no/kjoretoy/Yrkestra nsport/Veglister+og+ dispensasjoner/Modul vogntog/Kart+for+mod ulvogntog... wszystkie państwa ktore dopuszczają tzw megaciężarowki:-) :-) powinny wzorem Norwegii stworzyć takie plany dróg, odcinków jak podałem w linku-wszystko jasno i przejrzyście :-) | |||
~mega polak | Oszaaleli ! Ani słowa o mocy. Ale jaja. Pierwszy i podstawowy warunek jaki bym postawił to że taka megaciężarówka na hiszpanie powinna mieć minimum 2000 koni mechanicznych. | |||
zen535i
| A po co im aż tyle?... | |||
~zeng | Po to żeby to jechało po tych górkach pacanie. W Twoim dziadtransie mówią "ale te nasze zestawy mocne, 200KM, po górach idą!" | |||
~Marcin SE | mega polak... A na Norwegie ile powinna mieć koni 4000tys... Oni nie puszcza tych ciężarówek w kastylie czy morene i kotliny (: | |||
~zen535i | Wydajemi się że mądrzejsze głowy od Twojej zeng projektowały te samochody i te 600-700 koni wystarczy. Ale pewnie nie zrozumiesz i nadal będziesz myślał że jak komu powiesz "pacanie" to jesteś najmądrzejszy w swiecie:) pozdro. | |||
~kiero | Australijskie pociągi drogowe ciągną 500-600 konne ciągniki. A taki pociąg to z reguły 3 naczepy. | |||
irish_dude
| W Kanadzie i USA jeżdżą zestawy LCV (2 naczepy 16-to metrowe) , które ciągnie np. Cascadia 425 PH albo Volvo 420 i jakoś dają radę :-) Żeby to pojąć, trzeba było uważać na lekcjach fizyki w szkole podstawowej :-) | |||
MarcinSE
| Irish - dokładnie tak samo jest z motocyklami... znam ludzi którzy twierdzą, że jak motocykl nie ma więcej jak 100KM to nie jedzie lub dla dziadków... Tylko przeważnie takie opinie mają ludzie bez pojęcia technicznego i z fantazją ułańska :) | 1 | ||
irish_dude
| Marcin - na motocyklach mało się znam. Jeździłem kiedyś CZ 350 i MZ Trophy. Potem dałem sobie spokój, bo żona wolała auto :-) Niemniej jednak, prawa fizyki są jednakowe na całym świecie i jeśli ktoś pisze o 2000 KM dla LCV, to znaczy, że nie ma pojęcia w czym rzecz. | 1 | ||
MarcinSE
| Nooo to miałeś okazję jeździć technologią która była wykładnią do dzisiejszych okrojonych silników bo klasa euro się liczy... Co też jest ważne, ale bez przesady (: | |||
irish_dude
| Tak, jak pisałem, nie znam się, ale maszyny były ok. Jeździły, nie paliły za dużo, a to miało znaczenie, bo benzyna była na kartki :-) | |||
~Mat16 | 2000 KM o matko, kto to pisze, gdzie tu ekonomia, spalanie, itp. Australia średnio auta mają 600 KM, a tu 2k. Nie mam pytań, co chcesz tym ciągać? | |||
~kiero | Na 2000 KM trzeba mieć uprawnienia maszynisty kolejowego, tam takie moce maja lokomotywy. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.