Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

IVECO HI-WAY 460 EURO 6 CZY WARTO?

ID: 194967


Witam jestem zainteresowany zakupem auta IVECO E6 wersja demo 40tys przebiegu. Nie mam w firmie żadnego Iveco bedzie to moje 1 auto z włoch. Pytanie do mądrych ludzi czy to jest dobra decyzja jak z spalaniem i awaryjnością tego auta prosił bym o normalne wpisy a nie typu dziad i dziadem zdechne lub iveco jest do * bo to iveco.

~Paweł
*.pogodna.net

Posty (43)

~driver
wady w skrócie:
1 dzielone szyby, częste mycie z prawej strony, odbicia promieni słońca na prawą stronę (lusterka) nic nie widać.
2. mam1100 litrów zbiorniki dużo paliwa niski prześwit, częste podnoszenie ciągnika.
3. skrzynia eurotronic tryb eco niby co trzy powinna bić do góry a tym czasem od 5 leci po kolei do 12,
4. u mnie jest duża lodówka i to jedyna płaska powierzchnia oprócz łóżka w aucie. można kupić salonkę stolik jest le kosztem mniejszej lodówki.
5 fakt plastiki słabe ale jeszcze nie trzeszczą mam już 80 tyś i pękniętą kieszeń boczną w drzwiach od kierowcy. zasłoniłem się ręką przed drzwiami przy silnym wietrze. nie przeszkadza mi to.
~driver
wady cdn.
6. częste pompowanie przednich kół ( bardzo dobry hamulec silnikowy)
~driver
zalety.
1. wcześniej renault premium teraz iveco różnica na korzyść iveco. więcej miejsca w kabinie.
2. dużo schowków.
3. niskie spalanie
4. jeszcze nic się nie popsuło. mam 80 tyś. od zeszłych wakacji (nówka)
5. rozbudowany komunikator (komputer) działają na IGO PRIMO ale tylko przez IVECO. oryginalne takie z zarskiej lub świecka nie pójdą serwis je będzie blokował.
6. generalnie dobre auta mimo kilku wad powyżej nic irytującego.
~Com. pl
Pan Lipiński z Sierpca same nowe Iveco chyba coś o tym świadczy
~Kris
Bardzo fajne auta z fatalnym wykonaniem. Mam 130tkm i jest ok. Często wiesza się elektronika (radio/navi itd. ), drzwi się same zamykają waląc po plecach albo nogach i w schowkach skrapla się wilgoć. O niektóre plastiki można ręce pociąć. Za to naprawdę sporo miejsca, całkiem przyjemny silnik i szybka skrzynia (choć wkurza przerzucanie max po 2 biegi na pusto), potężna lodówa i szerokie łóżko. Ogólnie nie narzekam
~Karol
To prawda co tu niektórzy piszą. Silniki mają dobre, ale reszta to do bani. Wszystkim co mają nowe zaczną się problemy po 150 tys. Wiem co mówię. Mam takie i znam ludzi co mają. Jeśli nie masz gwarancji pełnej na np. 5 lat to czeka Cię wymiana DPFa. To badziewie kosztuje ok. 35 tys. zł. tak cenią w serwisie.
~Pawlo
Nie słuchaj zas ranców Jezdziłem HI-WAY E5 zrobiłem 530 tys i tylko obsługi, teraz mam E6 przejechane 230 tys jak zegarek
~Kamil
Ja jeżdżę Stralisem 310 Euro6 ciężarówka dosyć dynamiczna jest ładunki po 15 ton spala mi 22 l na 100km mam tego stralisa od nowości ma już 500 000 km nic się nie dzieje z nim. A po za tym jak dbasz tak masz ; ) Jakieś przeznaczenie bo jeżdżę non stop Iveco w poprzedniej firmie Iveco teraz też nie narzekam
~Arccco
Jest oferta w Iveco Poland pojazdy używane na wynajem eut trzyletnich z pełnym kontraktem serwisowym. Sprawdź czy nie lepiej kupić w Polsce zamiast sprowadzać. Dają bardzo dobrą cenę, ale to jest tylko moje zdanie.
~janek
kawalerke wynajmę ale to tylko moje zdanie
ManFred1
Znajomy ma 5szt. wszystkie od nowości wszystkie 460 E6 im dłużej użytkowane tym większe problemy, na początku było ok spalanie itp z czasem mocno rośnie awaryjność i spalanie ogólnie zmienia tabor i powiedział, że Iveca już w życiu nie kupi. Cyt. zdanie przewoźnika oprócz tego ma jeszcze Scanie Dafy i Actrosy MP4.
P. S ja jeździłem Stralisem 450 E5 i ogólnie nie mogę powiedzieć złego słowa (po za masą błędów) ale może akurat mi sie udało. Ogólnie rzecz ujmując nie polecam. Chwalą Ci co nimi jeżdzą a nie Ci co sie znimi muszą użerać.
~CIUPAGA
HY WAY SPALANIE PO 2OOTYS WZRASTA JUZ 2 TAKI PRZYPADEK A SERVIS TWERDZI ZE JEST OK
Oren
ciezko znalesc kierowce na iveco, najgorsze jakim jezdzilem jesli chodzi o mieszkanie, co do jazdy lusterka do wymiany, szyby duze odbicia
~2PAG
Miałem "przyjemność" jeździć pół roku tym gównem. Nie napiszę ani jednego dobrego słowa o tym aucie. Tyle moja opinia. Szef kupił 2 sztuki. Napalił się ceną i spalaniem. Wziął w kontrakt serwisowy. I teraz po 2. latach też już Mu przeszło. Nie chce już słyszeć o IVECO i tylko czeka do końca leasing-u.
~Ł ysy
Szanowne Pany Kierofce dziwicie się, że po 200tyś km wzrasta zużycie paliwa w samochodach mających katalizatory?
Dla ludzi mających wiedzę to oczywiste.
Przecież to samo zjawisko występuje w pojazdach innych producentów.
toldi650
Fajnie wyglada
~Mariusz
A co do katalizatora to może dokładniej bo słyszałem że w iveco szybko siadają turbiny
~Dawid
Jeździłem tym pseudo autem, złom jakich mało, chyba miałem karte stałego klijenta na cholownika na uni, auto porażka na maxa
~Kiera
Jak kupisz Iveco to będziesz żałował. uwiesz mi. iveco jest AWARYJNE.
~Kiero
Przez starsze typy iveka plajtowali
~kiero
Iveco do jazdy jest spoko, dobrze sie prowadzi, ma moc i ten włoski "ogień" takie ferrari w wersji ciężarowej :) Ja je polubiłem chociaż na początku byłem przerażony ale zdziwiłem się mocno in plus jeżdżąc nim a jeździłem z 2008 oraz z 2015. Starsze plastik fantastik, nowsze już w środku eleganckie, automaty w obu sprawnie chodzą szybko dość, w nowszym szybciej, spalanie niskie a lecisz 90km/h non stop a mimo to mało pali, wada? zacieki wokół szyberdachu, czasem kapnie woda na łeb :) ale bez przesady. Ogólnie spoko auto jak dla mnie. Mi podpasowało.
~nie lubie ese i L ysy
od iveco top z daleko. jak lubisz choinke na desce to kupuj. lepiej renowke.
~nie lubie ese i L ysy
od iveco to z daleko. jak lubisz choinke na desce to kupuj. lepiej renowke.
~cybula
użytkiuje iveco trakker cursor 13, 166tys, mechanicznie auto ok, komfort tez spoko jedynie problem z elektroniką non stop jakiś błąd pojawia się i znika, i tak non stop do tego potrafi się w tryb awaryjny przełączyć ograniczając moc i to wszystko bez powodów gdyż raz jest raz nie ma po podpięciu pod komp nic nadzwyczajengo nie wskazuje
~terex
Pierwszy serwis olejowy (wogóle pierwszy serwis po kupnie) przy przebiegu 150 000km. Silnik przy przebiegu 20 000km chodzi jak ten od kosiarki, o wiele głośniej i bez jakiejkolwiek kultury (obok stało TGA z 800tyś. , to Stralis przy nim chodził jak jakiś stary trup). Ogólnie wrażenie jest takie: plastikowa, jednorazowa zabawka, a nie auto do ciężkiej pracy.

1

~terex
Komfort spania na leżance taki sam jak na ławce w parku - mega twardo. Dzielone szyby boczne, a zwłaszcza prawe lusterko za nieruchomą szybą, to jakiś relikt z zeszłego wieku. Kabina słabo wyciszona i nieszczelna. Po mroźnej nocy pobudka z oszronioną szybą w środku to normalka. Ba! Oszronienie szyb bocznych utrzymuje się jeszcze przez kilka godzin (ok - 6/7*C). Brak jakiegokolwiek oporu przy zamykaniu drzwi skutkuje codziennym obijaniem pleców i nóg - porażka. Potencjometr od lodówki znajduje się pod łóżkiem, ustawia się... śrubokrętem.

1

~terex
Z plusów to fajne schowki, precyzyjnie się prowadzi, komfort jazdy po dziurawej jezdni jest naprawdę zaskakująco dobry. Duża lodówka, pełna regulacja foteli łącznie z grzaniem i chłodzeniem. Lampy soczewkowe może z zewnątrz nie wyglądają na super wydajne, ale w rzeczywistości są, choć i tutaj nie brakuje absurdu. Światła drogowe to tylko dwie lampy, aby dołożyć kolejne dwie (obok przeciwmgielnych) trzeba przycinać przycisk na desce roz. Po każdym zgaszeniu silnika ustawienie to resetuje się do dwóch lamp.

1

~Jurek
Witam czy ktoś wie gdzie można kupić kluczyk od eco do iveco z 2019?
~WASYL
Nikt nie napisał o fatalnym ogrzewaniu postojowym podnoszącym ciśnienie krwi na maksa. Z przycisku na desce działa maks. 2 godziny!!! Z panelu maks 9 godzin ale włączyć... naciskamy, musimy wejść w opcję, kliknąć, że 9 godzin grzania, następnie ZA KAŻDYM RAZEM zmienić temperaturę z ośmiu stopni. Nie da się ustawić temperatury raz! W jednym Iveco nie było panelu sterowania. Ogrzewanie grzało tylko 2 godziny i budziłeś się zmarznięty aby włączyć ponownie. Nie dało się w ogóle zmienić czasu grzania ani temperatury! Gdy mamy salonkę, fajnie dużo miejsca ale lodówka, to jakiś dramat! Nadaje się w zasadzie tylko, gdy pracujesz zmianowo. Absolutnie nie na długie trasy, dłuższe niż tydzień. Po prostu jest mała. A wracając do ogrzewania. Żeby wodę w bańce mieć ciepłą, codziennie jest przestawianie bańki na wlot ciepłego powietrza. Kierownica: nie da się wyżej ustawić wg potrzeb (dla mnie za nisko). Gdzie jest gniazdo zapalniczki na 24V? Nie widziałem. Nagłośnienie: słabe. Zapomnij o jakimkolwiek basie podczas słuchania muzyki. Nawet podstawowy Man bez subwoofera lepiej gra a wiemy, że też szału nie ma.
~Gondek
Witam kolegów,
Czy ktoś mozna mi powiedzieć jaka jest spalania na trasa W Polsce, mam iveco 460 euro 6 2016 ale widocznie ze w cholera pali i nie wiem czemu aż tak dużo,
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.139.108.99

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels