ID: 194459
Jak jechać w podwójnej obsadzie przez Francję, by uniknąć kar?
ID: 194459
ID: 194459
Zgodnie z informacjami napływającymi od firm transportowych, organizacji transportowych jak również od Komisji Europejskiej, w ostatnim czasie nasiliła się ilość kontroli francuskich funkcjonariuszy, którzy w trakcie kontroli kierowców jadących w podwójnej obsadzie nie akceptują okresów dyspozycyjności jako przerw w prowadzeniu pojazdu.
Zgodnie z informacjami napływającymi od firm transportowych, organizacji transportowych jak również od Komisji Europejskiej, w ostatnim czasie nasiliła się ilość kontroli francuskich funkcjonariuszy, którzy w trakcie kontroli kierowców jadących w podwójnej obsadzie nie akceptują okresów dyspozycyjności jako przerw w prowadzeniu pojazdu.
~etransport.pl
Posty (11)
mamucik69
| A co z przepisem mówiącym o MAX 6h pracy po którym należy robić przerwę 45min.? | |||
~Zakręcony | Czas dyżuru nie jest zaliczany do czasu pracy. | 2 | ||
~qlka | po co unijne przepisy jak jakieś cioty wprowadzają swoje... | |||
~Zakręcony | qlka... Nigdzie w żadnych przepisach nie zauważyłem, żeby czas dyżuru był zaliczany jako odpoczynek. | |||
~Zakręcony | Nie rozumiem tylko tych, którzy programowali tachografy, aby zaliczały dyżur jako odpoczynek. | |||
spiderbo
| Przy jeździe w podwójnej obsadzie tak właściwie można jechać bez przerwy 18 (20) godzin. Jak pierwszy kierowca przechodzi na drugie miejsce to pierwsze 45 minut dyspozycyjności zaliczane jest jako przerwa. | |||
~BumCykCyk | We fczym problem? I kierowca kończy a II zaczyna zmianę więc I nie wsadza tarczki lub karty przez 45 min. a następnie robi ręczny wyrys na odwrocie lub wydruku, że na łóżku leżał i po 45 min wsadza i jadą spokojnie dalej. I tak przez 21 godzin. Potem wspólne leżenie 9 h na jednym wyrku bo cieplej i nie trza ogrzewania włączać i dalej w drogę. Na widok żandarma muszą mieć spokojną, pokerową minę- inaczej wspólna cela. Szef przyśle kartkę świąteczną jak podacie adres celi; ) | 1 | ||
~Euro | Tu nie chodzi o nic innego jak o francuskie związki zawodowe i ich próby odzyskania rynku od polskich dziadtransów. Po drugie to właśnie tak być powinno, że robi się przerwę a nie dymanie jeden po drugim. | |||
ese
| ~Euro 2016-03-20 12:48:21- Słuszne spostrzeżenie. Francuskie związki zawodowe dbają o swoich kierowców tak samo (chyba) jak polskie związki zawodowe o polskich kierowców | |||
~zyl | najwyzsza pora zeby ucywilizować jazdę w podwójnej obs, moja przygoda zakończyła się po pierwszym kółku na hiszpana-poparzona stopa zupą grzaną w trakcie jazdy bo, trza za... dalać, bo się, mienso zaparzy, | |||
~gnebca gamoni | mienso :d |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.