Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Nowe tacho w scani jak zaznaczyc pauze promowa

ID: 186781


Witam pytanie mam do fachowcow przyjezdzam do portu zakanczam tacho stoje 5h wjezdzam na prom wciskam tacho prom pociag plyne 7h po tem zjezdzam stoje kolejne 5h rozpoczynam tacho dodam ze wjazd i zjazd trwal 45min i tacho wyswietla mi ze czas na dzienny odpoczynek. Pytanie brzmi czy gdzies robie blad ze tacho nie widzi takiej pauzy czy cos zle powciskalem z gory dziekuje za pomoc i odpowiedzi

Posty (14)

azin
jak w temacie...
zibi1906
Tachograf "widzi" że odpoczynek został przerwany (co w przypadku przeprawy promem, jest dopuszczalne przy spełnieniu określonych warunków).
Informuje Cię wiec o obowiązku odebrania odpoczynku.
ja osobiście Twojego błędu tu nie widzę.

1

~Wanilia
Tak juz jest z tachem w Scani
~Driver
Wszystko robisz zgodnie z przepisami, nowe tachografy nie przewidują odpoczynku z przeprawa promowa. Ja osobiście mam taki sam problem z systemem komunikacyjnym Transics który po pauzie promowej ciągle informuje mnie o przekroczony czasie pracy gdzie ja juz jetem po odebranym odpoczynku.
~Sergiej-TG
Najlepiej zrobisz jak przeczytasz instrukcje obsługi tachografu. Tam jest wszystko napisane... fachowcu.
~Zdzichu
Tachograf zaliczy przerwę ale tylko jeśli wjazd/zjazd z promu nie będzie przerwany żadną inną aktywnością (młotki, pauza). To jest oczywiście bez sensu w realu bo przecież podjezdzamy w liniach, stajemy po bilet czy kontrolę na wyjeździe. Czasem udało mi się wjechać jednym ruchem i wtedy tachograf zalicza promowke.
zibi1906
Tachograf wcale nie musi jej zaliczać.
Przerwę tą (odpoczynek), można bowiem przerwać nie więcej jak dwukrotnie, innymi czynnościami trwającymi nie więcej jak godzinę.
Warunek, odpoczynek może być tylko dobowy regularny, a kierowca do dyspozycji musi posiadać koję lub kuszetkę.

1

~azin
Siergiej-TG niemam instrikcji masz moze link do takowej reszcie kolegow dziekuje za odpowiedzi bardzo mi pomogly
zibi1906
Ten tachograf jest tak prosty w obsłudze, że instrukcja może być zbędna.
Wystarczy tylko wnikliwie obserwować co pokazuje... a pokazuje wszystko (czas tygodniowy, dwutygodniowy, odpoczynki które należy odebrać, czas jazdy, czas "pracy"itd).
azin
Ok zibi to ja wszystko wiem co on pokazuje i jak chodzilo o ten prom co do instrukcji przeczytalem i robilem wedlug instrukcji producenta i dalej tak samo pokazywalo tacho wiec juz wszystko wiem poprostu tacho bedzie wariowac do nastepnej pauzy i tyle nalezy zrobic wydruk i podpiac bilet i po problemie
visitors
drobny maly szczegol..

wlaczasz " prom " na pracujacym silniku czy po zgaszeniu?

czy nie przelacza ci czasem aktywnosci po przekreceniu kluczyka w pozycje 0?
azin
Na zgaszonym silniku włączam ale dla pewnosci sprawdze przy najblizszej mozliwosci i dam znac dzieki za podpowiec zwroce na to uwage
~Krk
Część ja w volvie mam podobny problem z pauza promowa raz zaliczy A raz nie i nie mam pojęcia od czego to zależy, zle pokazuje calodniowy czasie jazdy rocznik 2014
~Kamaz
Czas pracy Max 12h 15min. W Twoim przypadku i będzie ok.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.21.21.209

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels