Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

NACZEPA WIELTON

ID: 182678


Witam koledzy mam zamiar kupić naczepę firankę standard nową zastanawiam się nad wieltonką bo mają najlesze warunki srwisowania więc proszę o opinie tych naczep ma być na osiach saf tarcze

~przewoznik
*.244.106.115

Posty (47)

~STARY
przyznam się
RAZ byłem na serwisie
gościu sprawdził cybanty i sworzeń bo naczepa na gwarancji, ale to były zmarnowane pieniądze
~STARY
"Ten problem występuje w każdej naczepie z "regulacją ustawienia osi"
Przy osiach BPW eco plus to standard"

jak siofer kręci "kółko " aż opony piszcza to coś musi puścić

1

~Ł ysy
Może w ten sposób, jak baranom wytłumaczyć, że są baranami?
Tekst o wyborze naczepy determinowanym serwisem jest wyborny.
Już widzę psiefośnika w akcji.
~Łukasz
Mam standardowa wieltonke, burtoplandeke od nowosci, juz 4 lata. Polecam, jeszcze nic nie trzeba bylo przy niej robic :)
~Ł ysy
Cztery lata bez serwisu?
To jest bezcenna informacja dla przewoźnika.
~Forest glemp
Jak widzę niektórych miscuff jak zawracaja na miejscu to się dziwię, że w ogóle osi nie pogubili...

1

~jancio
W Irlandii zawracanie na miejscu pod magazynem, to standard.

-1

~gregor
eksploatujemy w firmie takie naczepy od 3 lat i nie ma z nimi zadnego problemu. jedyne co wymienialismy to włacznik manualny sterowania osi podnoszonej
~przewoznik
łysy gamoniu chdzi mi przy nowej a to wiąże sie z gwarancją i taki gamon jak ty nawer nie wie ze w naczepie hamulcami steruje modulator który kosztuie 7000zł gamon kierowca zawraca na miejscu a ładunkiem 24t a potem brak zbieznosci s a zaciski itd. ale gamon jak ty tego nie może pojąć,

-1

~anty dziad
Łysy gumofilc nową naczepę widział jak konkurencja przejeżdżała. Do tego koleś jest zupełnie oderwany od rzeczywistości. Po co serwis jak można wszystko na drutach związać.
~przewoznik
anty dziad masz rację łysy to przewoznik obornika na wsi kiedyś miał wóz na kołach drewnianych a teraz ma na kołach gumowych i wielki przewożnik, który myśli ze naczepa hamuje koniem
~Pan Mgr.
Ja ciągam wieltonkę już 2 rok, przejechałem 300 000km, trza było wymienić opony na ostatniej osi a tak to śmiga, klocków jeszcze nie wymieniałem. Po jakim przebiegu powinno wymienić się klocki? Jest sens po tych 2 latach jechać na jakiś serwis? Podpowiedzcie bo się nie znam a i mój szef nie ma o tym pojęcia.
~przewoznik
wielton proponuje 2lata gwarancji na całą naczepę 3 lata na lakier 6 lat na osie lub 1000000km w przeciwienstwie do innych marek to zachecajaco brzmi
~STARY
' w naczepie hamulcami steruje modulator który kosztuie 7000zł "

szybciej naczepe zjeździsz niż ten modulator padnie
~Ł ysy
Przewoźnik. Nie prościej wsadzić za kierownicę normalnego człowieka i nie martwić się spalonymi klockami, popękanymi tarczami, rozbitymi dzwiami?Gwarancja nie obejmuje głupoty powożącego.
Tak poważnie, kiedy wpadłeś na pomysł zostania profesjonalnym przewoźnikiem?

1

~Ł ysy
Stary. Komu ty tłumaczysz?
Osioł nie zrozumie.
~Ł ysy
Przyjedz do Wieltonu z fioletowymi tarczami. Zobaczysz na słasnych 4 literach, co obejmuje gwarancja.
~Ł ysy
Przewoźnik, zdrodzę sekret: ten gamoń/tak mnie nazwałej/ sam naprawia modulatorpod warunkiem, że jest sprawna elektronika.
Jak padła elektronika /zazwyczaj padają "zimne luty" też jest na to sposób. Za całe 200-300zł.
Jak widzisz, różne są gamonie.
~co za je lo p
Łysa pa ło jedź na giełdę na Londyn w środku nocy lub na mercamadrit i posadź tego swojego super siofera za 1200zl i niech nie rozbije drzwi ty dorobkiewiczu zasrany, tak samo jak mowisz o zawracaniu w miejscu, jedz tam i zawracaj tak zeby opon nie zedrzec z 22t miecha idioto, knur pieprzony, ty musisz wyginac zeby w tym kraju cos lepiej bylo

-1

~Ł ysy
Tam wszyscy drzi rozbijają?
Są za to premie?
~przewoznik
łysy a co to za kierowca który spali tarcze- to gamon ktory nie wie doczego słuzy retarder, wiec gamoni parkingowych fachowców takich jak ty nie zatrudniam wole sam jezdzic i mam swiety spokoj z paliwem, poszanowaniem sprzety. Jesli kiedys bedziesz miał jaja ( a zapewne nigdy) kup sobie zestaw i zatrudnij gamonia zobaczysz o co w tym wszystkim chodzi,
~Ł ysy
"gamoń, który nie wie do czego służy retarder".
Boże, nawet nie wiesz jakim jesteś gamoniem.
Gamoń musi mieć retarder. Kierowca ma głowę i umiejętności.
Nie pali klocków, nie mając retardera.
Odnoszę wrażenie, że pyskaty, głupawy kierowczyk postanowił zostać szefem.
The Best szefem.
ese
~przewoznik
(2016-02-28 13:58:14) (... ) w naczepie hamulcami steruje modulator który kosztuie 7000zł.. "-

A ten modulator to na pewno jest produkcji Wieltona i w żadnej innej naczepie nie występuje?
~przewoznik
łysu dzisiaj kto jest kierowca, kucharz, piekarz cukiernik albo ledwo skonczyli gimnazjum pewnie i ty zaliczasz sie do tej grupy wielkich kierowcow ktorzy zrobili c, e i uwazaja ze sa wielkimi drajwerami, sam napisales o fioletowych tarczach pewnie na swoim przykładzie
~przewoznik
łysy-moja przygoda trwa juz ponad 20 lat zapewne jeszcze w pieluchy waliłes jak ja działałem w transporcie
ese
~przewoznik
(2016-02-28 21:57:13) : pewnie".. "zapewne" itd. można używać mając minimum wiedzy o kimś, do kogo się to kieruje.
~PReDatoR
Wieltonki paskudnie gniją, widać rudą w każdym miejscu, po dwóch latach wygląda fatalnie bez smarowania smarem drzwi nie da się łagodnie otworzyć, kurtyna ledwo co się zwija to samo dach, weź to teraz odsprzedaj dostaniesz garść wszy, paroletnie szmidki czy kronki wyglądają DUŻO lepiej, zakup to tylko strata kasy, gdzie konkurencja ma te same ceny. NIE POLECAM TO BYŁA OSTATNIA WIELTONKA
~damian
Mam nowiutkia patelnie wieltona drzwi z tylu sie nie domykaja uszczelki nie trzymają a te aluminiowe nogi gdy postawie na lekko tylko pochylonym placu wyglądają jak by miały sie złamać
~egon
zmarl zalozyciel wieltonu - chorowal na bialaczke
~dawid
witam jestem nieszczęsnym posiadaczem przyczepy wielton, wanna skorupa.

Odradzam wszystkim kupno przyczep firmy wielton i do dnia dzisiejszego już nie dziwi mnie fakt tego iż Polska nie ma własnej marki samochodów i ciągników jeśli ich nie umiemy robić to ich nie róbmy.

Do sedna zakupiłem przyczepę w celach zarobkowych przyczepa na gwarancji pęknięcia zabudowy za spawami ( za bardzo wpalone spawy)

ścięta śruba centrująca resoru. Gwarancja odrzucona uzasadnienie zła konserwacja i użytkowanie, czyli standardowo wina klienta w instrukcji obsługi niestety nie ma napisane jak konserwować spawy i jak konserwować śruby ustalające resor. I teraz uwaga firma Wielton to wszystko stwierdziła na podstawie zdjęć!!! nikt się nie pofatygował. teleporady takie śmieszki w firmie wielton sobie robią. rozumiecie na podstawie zdjęć stwierdzili że jest źle eksploatowana bo jest brudna. już niebawem nakręcę film z przyczepą tej firmy i udostępnię pismo z odrzucenia gwarancji. przy zakupie pytajcie czy można je kupić bez gwarancji taniej bo ta gwarancja i tak nic nie daje zawsze winny użytkownik źle konserwuje spawy i sworznie ustawiające resor których nie widać bez rozkręcenia cybantów resoru. (śruby i cybanty nie były luźne)

Wstyd by taka firma wstydziła się swojego produktu przy zagranicznych maszynach nie do pomyślenia przy zagranicznych maszynach u brata pewien znany producent siewników zagrał maszynę do niemiec na poprawkę bo wewnątrz profila była niedomalowana. Bierzcie odpowiedzialność za swój produkt. Na dzień dzisiejszy płacę firmie z którą podpisałem kontrakt na odbiór płodów rolnych (zboża) 1500zł kary dziennie przyczepa stoi uszkodzona od 15 dni teraz kolejne odwołanie i kolejne 14 dni rozpatrzenie.

wstyd wstyd wstyd, dealer śmieje się i pyta czemu kupiliśmy polską przyczepę teraz już wiem że trzeba dopłacić i kupić zachodnie, więc uważajcie bo błąd jest zawsze w użytkowania zawsze będzie wasza wina nawet na to na co nie ma się wpływu. Precz z wieltonem bubel jakich mało może jak im spadnie sprzedaż maszyn w grupie agro tak z 15% to może mądrzy a*alitycy z firmy dojdą do wniosku że tak się nie robi albo skończycie jak ursus polonez i inne marki. bierzcie odpowiedzialność za produkt
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.15.190.144

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels