ID: 178910
Kierowca-najlepiej opłacany pracownik w PL
ID: 178910
ID: 178910
Chciałem ucywilizować z początkiem roku pracę kierowców w przedsiębiorstwie produkcyjnym w którym zarządzam transportem prowadzonym na potrzeby własne, transport krajowy, nocleg sporadyczny. Ciągniki z naczepami i kierowcy w ilości 96 osób. (przy ucywilizowaniu ich pracy zatrudnił bym jeszcze 34 kierowców. Dla dobra sprawy zarząd firmy się zgodził, żeby nie mieć w przyszłości problemów z PIP i nie słuchać dziamania jak by się mogło wydawać bardzo uciśnionej i poszkodowanej grupy zawodowej.
Założenie było takie, że będą otrzymywali wynagrodzenie netto 17 zł/h (nieosiągalne przez innych pracowników produkcyjnych przedsiębiorstwa, nawet na stanowiskach funkcyjnych) plus wszystkie należności typu dieta i ryczałt, z tym że niedopuszczalne będą żadne nadgodziny. Praca w grafiku 6 dni w max. dopuszczonym przez UoTD czasie, następnie 5 dni wolnego, potem 5 dni pracy i 3 dni wolnego itd. Praca w miesiącu w ilości średnio 168 godzin. Wszystko na pełnym legalu, z Zus i skarbówką na rachunek tak jak dotychczas.
W piękną grudniową niedzielę, tylko w taki dzień załoga jest dostępna, w wynajętej sali zorganizowałem spotkanie z kierowcami żeby zakomunikować im że będą mogli pracować jak biali ludzie, średnio 8 godzin dziennie, czterdzieści tygodniowo i 168 miesięcznie. Będą mieli czas dla rodzin, nie będą zazdrościli innym pracownikom przedsiębiorstwa.
Mniej inteligentni wyrazili nie pohamowaną radość, ci bardziej rozgarnięci sięgnęli po telefony, skorzystali z kalkulatora i wnieśli veto, my się nie zgadzamy. Chcemy jak dotychczas pracować 12 godzin dziennie, 72 godziny w tygodniu i mniej więcej 240 w miesiącu.
Panowie kierowcy, zwracam się do tej grupy rozgarniętych. Nim podniesiecie larum jacy to jesteście pokrzywdzeni skorzystajcie z kalkulatora, policzcie i dopiero potem dziamajcie na forach, piszcie listy do trybunałów, oskarżajcie pracodawców.
Jesteście jedną z niewielu dobrze opłacanych grup zawodowych, nie potrzebujecie i nie macie większych kwalifikacji niż:
-rzeźnik 12 zł/h
-piekarz 12 zł/h
-operator żurawia 15zł/h
-tokarz 14zł/h
-spawacz 16zł/h
-operator lini produkcyjnej 13, 5 zł/h
-dyspozytor 2 języki 15zł/h
i mógł bym wymienić setki innych zawodów i stawki.
Jeżeli ustawowo wywalczycie pracę zgodną z KP to musicie sie liczyć z tym że w waszych portfelach znajdzie sie mniej pieniędzy. Proponowana przeze mnie stawka 17zł/h jest bardzo dobra i wysoka jak na realia gospodarcze naszego Państwa, oraz na kwalifikacje i wykształcenie kierowców więc dlaczego się na nią nie zgadzacie?
Może bardziej interesują was takie stawki:
-lekarz bez specjalizacji 12, 5zł/h
-lekarz ze specjalizacją I stopnia 17 zł/h
-ordynator oddziału szpital powiatowy 23zł/h
-wójt gminy 25 zł/h
-aspirant policji 19 zł/h
-ratownik medyczny 14zł/h
W każdym innym zawodzie pracownik jeżeli chce dorobić łapie drugi etat, chodzi na tzw, fuchy. Wy macie tą możliwość że robicie to na swoim stanowisku pracy, nie musicie szukać dodatkowego zajęcia.
Wasze dziamanie, narzekanie, postawa roszczeniowa jest krzywdząca dla reszty społeczeństwa która nie jest kierowcami, macie dobrze, moim zdaniem aż za dobrze. Rozejrzyjcie sie po rodzinie, znajomych i ci rozgarnięci kierowcy przyznają mi rację, na głupotę nierozgarniętych nic nie poradzę.
Chciałem ucywilizować z początkiem roku pracę kierowców w przedsiębiorstwie produkcyjnym w którym zarządzam transportem prowadzonym na potrzeby własne, transport krajowy, nocleg sporadyczny. Ciągniki z naczepami i kierowcy w ilości 96 osób. (przy ucywilizowaniu ich pracy zatrudnił bym jeszcze 34 kierowców. Dla dobra sprawy zarząd firmy się zgodził, żeby nie mieć w przyszłości problemów z PIP i nie słuchać dziamania jak by się mogło wydawać bardzo uciśnionej i poszkodowanej grupy zawodowej.
Założenie było takie, że będą otrzymywali wynagrodzenie netto 17 zł/h (nieosiągalne przez innych pracowników produkcyjnych przedsiębiorstwa, nawet na stanowiskach funkcyjnych) plus wszystkie należności typu dieta i ryczałt, z tym że niedopuszczalne będą żadne nadgodziny. Praca w grafiku 6 dni w max. dopuszczonym przez UoTD czasie, następnie 5 dni wolnego, potem 5 dni pracy i 3 dni wolnego itd. Praca w miesiącu w ilości średnio 168 godzin. Wszystko na pełnym legalu, z Zus i skarbówką na rachunek tak jak dotychczas.
W piękną grudniową niedzielę, tylko w taki dzień załoga jest dostępna, w wynajętej sali zorganizowałem spotkanie z kierowcami żeby zakomunikować im że będą mogli pracować jak biali ludzie, średnio 8 godzin dziennie, czterdzieści tygodniowo i 168 miesięcznie. Będą mieli czas dla rodzin, nie będą zazdrościli innym pracownikom przedsiębiorstwa.
Mniej inteligentni wyrazili nie pohamowaną radość, ci bardziej rozgarnięci sięgnęli po telefony, skorzystali z kalkulatora i wnieśli veto, my się nie zgadzamy. Chcemy jak dotychczas pracować 12 godzin dziennie, 72 godziny w tygodniu i mniej więcej 240 w miesiącu.
Panowie kierowcy, zwracam się do tej grupy rozgarniętych. Nim podniesiecie larum jacy to jesteście pokrzywdzeni skorzystajcie z kalkulatora, policzcie i dopiero potem dziamajcie na forach, piszcie listy do trybunałów, oskarżajcie pracodawców.
Jesteście jedną z niewielu dobrze opłacanych grup zawodowych, nie potrzebujecie i nie macie większych kwalifikacji niż:
-rzeźnik 12 zł/h
-piekarz 12 zł/h
-operator żurawia 15zł/h
-tokarz 14zł/h
-spawacz 16zł/h
-operator lini produkcyjnej 13, 5 zł/h
-dyspozytor 2 języki 15zł/h
i mógł bym wymienić setki innych zawodów i stawki.
Jeżeli ustawowo wywalczycie pracę zgodną z KP to musicie sie liczyć z tym że w waszych portfelach znajdzie sie mniej pieniędzy. Proponowana przeze mnie stawka 17zł/h jest bardzo dobra i wysoka jak na realia gospodarcze naszego Państwa, oraz na kwalifikacje i wykształcenie kierowców więc dlaczego się na nią nie zgadzacie?
Może bardziej interesują was takie stawki:
-lekarz bez specjalizacji 12, 5zł/h
-lekarz ze specjalizacją I stopnia 17 zł/h
-ordynator oddziału szpital powiatowy 23zł/h
-wójt gminy 25 zł/h
-aspirant policji 19 zł/h
-ratownik medyczny 14zł/h
W każdym innym zawodzie pracownik jeżeli chce dorobić łapie drugi etat, chodzi na tzw, fuchy. Wy macie tą możliwość że robicie to na swoim stanowisku pracy, nie musicie szukać dodatkowego zajęcia.
Wasze dziamanie, narzekanie, postawa roszczeniowa jest krzywdząca dla reszty społeczeństwa która nie jest kierowcami, macie dobrze, moim zdaniem aż za dobrze. Rozejrzyjcie sie po rodzinie, znajomych i ci rozgarnięci kierowcy przyznają mi rację, na głupotę nierozgarniętych nic nie poradzę.
~mobilek70*.49.112.133.ipv4.supernova.orange.pl
*.49.112.133.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (230)
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.