ID: 177012
Legarto Zielona Góra
ID: 177012
ID: 177012
Witam, ktoś jeździł lub jeździ w tej firmie? czekam na opinie,
Witam, ktoś jeździł lub jeździ w tej firmie? czekam na opinie,
~Divix*.zgora.dialog.net.pl
*.zgora.dialog.net.pl
Posty (74)
~Divix | jak w temacie... | |||
~Prezes ku-ku | Firma w porzo i piękne panie spedytorki! | |||
~Divix | dodam że jestem młodym kierowcą bez doświadczenia.. to będzie moja pierwsza praca | |||
~Prezes ku-ku | Kto ci kurna powiedział żeś kierowca! | |||
~Divix | odpowie ktoś normalny? | |||
~Zyn | Spedytorki? ! Ja tam widziałem 4 spedytorów | |||
~Divix | powiesz coś więcej o tej firmie? | |||
~zyn | A co chcesz wiedziec?! | |||
~KierowcaLegarto | od 2016 nowy system 1 weekend zagranicą i 2 pod rząd w domu, z tym że Bartek nowym kierowcą proponuje dalej stary system czyli weekend w domu weekend zagranicą, kasa płacona od kilometra, ogólnie chłopaki wychodzą o 5500 do 7000, weekendy słabe czyli zjazd w piątek późnym wieczorem albo w sobotę rano i wyjazd w niedzielę o 22 albo 2-5 rano w poniedziałek i to busem gdyż auta rzadko zjeżdżają, 2 baza to Borde w Niemczech przy Magdeburgu, 3 godziny jazdy busem, robota z reguły to wożenie puszki napojowej nie jest zła, na ładunki się z reguły nie czeka gdyż puszka przeważnie jest gotowa tak jak dostajemy awizację, jeżeli chodzi o serwis jest to tutaj katastrofą gdyż firma nie posiada swojego zaplecza serwisowego tylko jednego mechanika z autem który jeździ i stara się ogarniać to wszystko, uważajcie na Pana Wojciecha C, pseudonim półczłowiek gdyż to największy pod*acz w firmie, | |||
~KierowcaLegarto | od 2016 nowy system 1 weekend zagranicą i 2 pod rząd w domu, z tym że Bartek nowym kierowcą proponuje dalej stary system czyli weekend w domu weekend zagranicą, kasa płacona od kilometra, ogólnie chłopaki wychodzą o 5500 do 7000, weekendy słabe czyli zjazd w piątek późnym wieczorem albo w sobotę rano i wyjazd w niedzielę o 22 albo 2-5 rano w poniedziałek i to busem gdyż auta rzadko zjeżdżają, 2 baza to Borde w Niemczech przy Magdeburgu, 3 godziny jazdy busem, robota z reguły to wożenie puszki napojowej nie jest zła, na ładunki się z reguły nie czeka gdyż puszka przeważnie jest gotowa tak jak dostajemy awizację, jeżeli chodzi o serwis jest to tutaj katastrofą gdyż firma nie posiada swojego zaplecza serwisowego tylko jednego mechanika z autem który jeździ i stara się ogarniać to wszystko, uważajcie na Pana Wojciecha C, pseudonim półczłowiek gdyż to największy pod*acz w firmie, | |||
~Magnez | Baza borde??? Chyba parking i zostawiasz zloma z swoimi rzeczami... wszysko co wartisciowe w garsc:d | |||
~doświadczony | czyli nastepny dziadtrans, jak juz nie ma zjazdów złomem to syf!!!... no i pewnie rozład... , załadunek po niemczech, syf, syf, syf, poszukaj sobie lepiej młody inna firmę! | |||
~Ktoś z niką | Co do serwisu to mechanik, o którym mowa koordynuje w większości przypadków kontakt z serwisem, a auta są naprawiane tam gdzie się popsują i w serwisach odpowiednich marek. Nowe VOLVA np. mają przycisk po wciśnięciu którego zgłasza się osoba mówiąca po polsku, która po gps wie już gdzie znajduje się auto i trzeba jej tylko powiedzieć co się stało, a ona organizuje serwis. Auta mają max 5 lat. W tej firmie jeżdżą same tandemy więc drobne naprawy przy przyczepach są robione w zaprzyjaźnionym od lat serwisie, a poważniejsze u producenta. Co do systemu wynagradzania to już kolega ~KierowcaLegarto trochę wspomniał, ale nie wszystko i nie do końca. Czy się stoi czy się leży kasa się należy. Podstawa najniższa krajowa, ale składki są odprowadzane średnio od 2500zł. ( wpływa na to kilka czynników). Kierowcy mają zapewnioną minimalną płacę, ale w rozliczeniu kwartalnym. Są też różne dodatki, które są wypłacane w danym miesiącu, albo kwartalnie ( zależy jakie). Dochodzi też dodatek za środki czystości, ale to grosze i też kwartalnie. Za święta spędzone w aucie czyli Wielkanoc, Boże Narodzenie i sylwester też jest dodatek i to nie mały, ale kierowca musi wyrazić chęć spędzenia tego czasu w aucie i nie zawsze też jest on w tym czasie potrzeby ( nic na siłę). Co do zarobków na rękę, to są one różne w zależności od systemu pracy i tego jak komu się chce pracować. Minimalne wynagrodzenie dla nowego pracownika wynosi 3600zł plus podstawa co daje ok. 5000zł (na czysto bez żadnych dodatków), wiadomo że coś zawsze dojdzie więc te 5500zł jak pisał kolega to minimum, ale jeżeli chodzi o max wynagrodzenie, to są kierowcy którzy potrafią wyciągnąć ponad 9tys. Co do systemu pracy to w tej chwili obowiązują 3. Jak kolega wspomniał weekend w domu weekend w aucie ( i tu wyrównanie kwartalne za weekendy, czyli za każdy weekend więcej niż w systemie 2 na 1 po 400zł), 2 weekendy pod rząd w domu i weekend w aucie ( tu plusem jest to że system ułożony jest na cały rok i z góry wiadomo które weekendy jest się w domu i można coś zaplanować, a jeżeli kierowca jeden ze swoich weekendów odstąpi dla firmy i firma z tego skorzysta kierowca dostaje na koniec miesiąca dodatek 400zł), Jest też możliwość pracy 2 na 2 czyli, 2 tygodnie w pracy 2 tygodnie w domu. W tym systemie kierowca ma zapewnioną płacę minimalną 3000zł. Z reguły wychodzi to więcej i wpływa na to kilka czynników, ale te 3500zł przeważnie mają. Jest dwóch kierowców na aucie którzy się zmieniają co można uznać za zaletę. ( wada: brak urlopu bo wykorzystują go z zapasem siedząc po dwa tygodnie w domu, a kwestie zamiany muszą uzgadniać między sobą). Co do spedycji. Załoga jest tam mieszana. Wszystko zależy pod kogo się trafi. Są miłe panie, ale są też panowie. Współpraca ze spedycją bywa różna, ale chyba tak jest wszędzie ( albo w większości firm). Kwestia przyzwyczajenia. O szczegóły pytajcie osoby odpowiedzialnej za zatrudnienie ( Bartka, o którym wspomniał kolega), a można ją znaleźć na stronie firmy. Kto chętny do pracy niech do niego dzwoni. Pozdrawiam. ps. Co do pana Wojtka C. pseudo pół człowiek, się nie wypowiadam bo to jest zdanie każdego z osobna. | 2 | ||
jacek-kuba
| Stawiam plusa za poświęcony czas-fajnie byłoby, żeby wszyscy tak podchodzili do tematu. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.