ID: 176917
powroty z niemiec
ID: 176917
ID: 176917
czy ktoś wie co się dzieje że w ciągu tygodnia stawka na powroty z Niemiec poleciała na 0, 5 euro i co lepsze schodzą jak ciepłe bułeczki?
czy ktoś wie co się dzieje że w ciągu tygodnia stawka na powroty z Niemiec poleciała na 0, 5 euro i co lepsze schodzą jak ciepłe bułeczki?
~xxxmen*.6.120.174.ipv4.supernova.orange.pl
*.6.120.174.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (205)
~xxxmen | jak w temacie... | |||
~dobry wontek | A jak myślisz co robią auta które nie mogą wjechac na Rosję? Robią dym na innych kierunkach. Coś za coś. | |||
~sid | lulki zaczeli jezdzic teraz to stawka bedzie 70 centow za chlodnie | |||
~Marek | Bo jaka na jeden ładunek z giełdy rzuca się 70 chętnych to tylko cena czyni cuda... | |||
~sid | A LULKI to cudotworcy cenowi | |||
~Marek | Tępe dzidy po prostu, nie kumają, że wykrwawią się bardzo szybko prowadząc firmę w ten sposób ale jaka za transport zabierają się fryzjerki, piekarze bez pojęcia to tak jest, zamiast z... ć klienta za brak szacunku to liżą mu dupę jeszcze bardziej. Rzygać się, chce! | |||
SpoOn
| A Niemiec jak Niemiec, ale z FR/BE/NL stawki też zeszły prawie na 0, 5ec / km... | |||
kamil0710
| jeszcze niedawno busy latały po 0, 4 euro a teraz składy 24 t po 0, 5 euro. Gdzie jest granica tego? | |||
~Marek | W dużej mierze winę za to ponoszą też spedycje, które kroją przewoźników strasznie, jak leci. Firmy leasingowe, które bez pojęcia dają auta każdemu tak na prawdę i zalewają ten rynek bardzo szybko, który jest już przesiąknięty na maxa i tylko czekać aż się zesra i masa tych nieudaczników, którzy teraz jeżdżą po kosztach upadnie bo nie kumają, ze nie przeżyją z jazdy jednym autem pod zdymaną spedycją, typu Optima. | |||
~sid | i co tera bedzie -zestawy w laizing pobrane ojcowizna w banku zastawiona... | |||
~Tołdi | Ktoś jeszcze wierzy, że dostaje MiLog od swojego szefa? Na papierze, może i owszem, ale papier wszystko przyjmie... | |||
~sid | a tu komornik puka... | |||
~Marek | Wszystko się zbiera do kupy, masz h... e kontakty to masz lipę z ładunkami choć znam sporo firm, które tylko na giełdach bazują i dobrze zarabiają. Kolejna sprawa to właśnie giełdy, największy chyb problem właśnie bo są ogólnie dostępne, jeszcze na początku trzeba spełniać wymogi, mieć rok firmę an rynku by miec dostęp itd a teraz, idzie, gadasz, dostajesz bez weryfikacji głębszej i też się nie przejmują, że jest w h... dziadów byle kasę zebrać z abonamentu... O terminach nie wspomnę, 60 dni za frach na 100 euro to jest żart k... jakiś i do tego jeszcze ze dwa tygodnie na dostarczenie dokumentów pocztą jaka od wielu lat funkcjonuje wzór fv elektronicznej bez podpisu i stępla A i 90 % firm płaci po terminie, takie są fakty, patologia od lat toczy polski transport | |||
SpoOn
| @Marek Spedycja wykorzystuje duży popyt na importy. Jeśli zgłasza się na 1 import 30 firm w ciągu paru sekund od upublicznienia ładunku to dziwne, żeby nie wybierali najtańszego.. | |||
~swat | czemu piszecie o kierowcach na swoim nieudacznikami??? Pytam dlaczego, bo poszedł na swoje, co psuje rynek jaki rynek, jest demokracja swoboda handlowa co wy chcecie, pretensje miejcie do tych co tą swobode udostepnili, dlaczego każdy ma dostep do licencji i to użyczanie certyfikatu piekarzowi co ma tyle wspólnego z transportem co ksiądz z dzi.. ką | |||
~dawid | 0, 5 za kilometr to teraz super stawka | |||
~Marek | Akurat argument z księdzem w moim odczuciu średni trafiony... Czytałeś co napisałem uważnie, chyba nie. Spedycje w * maja wszystko, klient im dale 0. 6-0. 7 ale oni są pazerni, sprzedają ładunek, który miał jechać solo w doładunku po 0, 20-0, 25 i to jest ok? A klienci też są cwani i widzą jak wygląda sytuacja i za parę lat to spedycje będą dostawały frachty od klientów po 0. 3 i co wtedy, kto to dla nich będzie woził? ? Poza tym w d... e maja czy kolo, który bierze taki fracht w ogóle mama umowę o pracę, czy jedzie na kilometrach, za nic nie odpowiadają. | |||
SpoOn
| @Marek Przedsiębi orca prowadzi działalność. Kierowca prowadzi samochód ciężarowy. Spedycja - pośrednictwo ładunków dla osiągnięcia korzyści (zysku). Dlaczego macie pretensje, że kroją stawki - na tym to polega... dostają drożej, sprzedają taniej. Zacznijcie raczej obwiniać ZA DUŻĄ PODAŻ AUT NA RYNKU, jeśli liczba frachtów byłaby równa liczbie taboru wtedy proste PRZEWOŹNIK miałby prawo się cenić, a teraz musi iść względem anomalii rynkowych. WYSOKIE EURO? Wiecie ilu klientów zrezygnowało z importów przez wysoką cenę zakupu? | 1 | ||
~Marek | Przecież wiem to i tym z reszta także napisałem, tylko jaka im klient da 0. 6-0. 7 to nie ruszają auta rozumiesz. Sami nie opuszczą ceny tylko walą głupa, że jest słaby miesiąc itd. a auto stoi. A co teraz nie ma prawa się cenić przewoźnik?? Pośred nicy to nie porozumienie... | |||
~egon | przed chwilą na giełdzie spedycja czempinski z de 2 bremen do pl 32 ok 1000 km cena 350 euro | |||
~burak | a gdzie te czasy gdzie polski siofer do kabiny nie wchodzil bez 8 s psodu a psiefosnik auta nie odpalal ponizej 1 ejro za km? | |||
~Teleskop | Dla mnie stawka 0, 5 euro jest super sam jeżdżę i sam jestem sobie panem. jest demokracja i mi się opłaca. Euro drogie paliwo tanie. Komu się nie opłaca niech stoi. Mi i za 0, 4 się oplaca | |||
~Tołdi | A gdzie ta poprawa w transporcie, odcedzenie ziarna od plew, wyższe stawki, MiLog dla każdego realnie w gotówce a nie na papierze, no gdzie ta przysłowiowa Kanada??? MiLog przecież miał być lekarstwem na całe zło, miał zniszczyć dziadów, a porządni mieli zostać i zacząć rozwijać się jak jeszcze nigdy dotąd??? Chyba jestem człowiekiem małej wiary... | 1 | ||
~Prezes ku-ku | Te zara kurna ci przykręcim śrubke! | |||
~swat | Marek przestań *... ć jakie firmy dają 0, 6 spedycji, chyba coś ci się porypało, sam mam busa i jeżdze z doskoku w firmach produkcyjnych i każy jaka stawka, jaka stawka, płacą mi na niemcy za 14500 kg czyli przewalony 0, 5e za km wychodzi w innej 1. 20zł netto, i tak jest w wiekszości, a ty piszesz że firmy produkcyjne to matoły i płacą po 3zł za km na busie. śmiech i bzdura!!! | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.