ID: 176180
Nowa interpretacja GITD w sprawie nacisku na osie
ID: 176180
ID: 176180
Dotychczasowa interpretacja przepisów przez GITD zmieniła się zasadniczo w momencie otrzymania przez Polskę wezwania do usunięcia uchybienia w związku z naruszeniem nr 2015/4040 będącego skutkiem toczonego Komisję Europejską postępowania o naruszenie przez Polskę przepisów dyrektywy 96/53/WE.
Dotychczasowa interpretacja przepisów przez GITD zmieniła się zasadniczo w momencie otrzymania przez Polskę wezwania do usunięcia uchybienia w związku z naruszeniem nr 2015/4040 będącego skutkiem toczonego Komisję Europejską postępowania o naruszenie przez Polskę przepisów dyrektywy 96/53/WE.
~etransport.pl
Posty (6)
~Bosta beton | No i dlatego spokojnie betonomieszarka można wozic po 11 metrów betonu i cisza | |||
~czarny | A czym się różni nacisk na oś auta z transportu międzynarodowego, a krajowego. Kolejna paranoja, a ponoć jesteśmy wobec prawa równi, przynajmniej o tym mówi konstytucja. Działając w transporcie krajowym jestem skazany na łaskę pana inspektora, a obok mnie przeleci całkiem legalnie żelazo z międzynarodówki i jest ok?! | |||
barracuda
| Miejmy nadzieję, że nowa władza to szybko zmieni. | |||
bosssman
| Przepisy Prawa o ruchu drogowym ograniczające nacisk osi pojazdów i nakładające wymóg posiadania specjalnych zezwoleń, są sprzeczne z art. 3 i 7 dyrektywy 96/53/WE w związku z załącznikiem I do tej dyrektywy. Niezależnie od występowania takich przesłanek jak: przewóz międzynarodowy czy posiadanie licencji wspólnotowej, postanowienia dyrektywy 96/53/WE z dnia 25 lipca 1996 r., dotyczą wszystkich przewoźników drogowych. Modyfikacja dotychczasowych zasad sankcjonowania naruszeń w zakresie przekroczeń dopuszczalnych mas i nacisków osi, winna dotyczyć wszystkich rodzajów przewozów drogowych, zapewniając uczciwą konkurencję w transporcie i możliwość dojazdu do wszystkich miejsc załadunku i rozładunku, niezależnie od kategorii drogi. | |||
~STARY | A czym się różni nacisk na oś auta z transportu międzynarodowego, a krajowego... bo krajowi przewoźnicy są GORSZEGO SORTU | |||
~Marcin | A co z tymi na których nałożono kary administracyjne. Kasy już nie zwrócą. Walczyłem z dziadami i ostatnia odpowiedź że mogę iść do sądu. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.