ID: 176045
PRZEWOŹNIK DO TRANSPORTU PAPIERU
ID: 176045
ID: 176045
POSZUKUJĘ PRZEWOŹNIKÓW SPECJALIZUJĄCYCH SIĘ W PRZEWOZIE PAPIERU.
KTOŚ ZNA I POMOŻE W POSZUKIWANIACH?? :)
Towar:
* Papier (FTL = 25 tons)
informacje dotyczace zabezpieczania ladunkow:
Do zabezpieczenia ładunków niezbędne są następujące
element y:
8226; 20 dwuczęściowych nieuszkodzonych pasów
transportowyc h z grzechotkami, o sile
napięcia co najmniej STF= 500 daN i sile mocowania
co najmniej LC = 2500 daN (straight line).
8226; 40 wykonanych z tworzywa sztucznego
ochrania czy krawędzi z zaokrąglonym profilem
krawędzi, dopasowanych do pasów transportowych.
8226; Samochód ciężarowy wyposażony w punkty mocowania
zgodne z normą EN 12195-2.
8226; 30 mat antypoślizgowych o wymiarach minimalnych
1400 x 150 x 8 mm lub maty antypoślizgowe na całej
szerokości samochodu, o minimalnym współczynniku
tarci a 956; = 0, 6.
8226; Zawiesie pasowe do mocowania poprzecznego 8211; do
użycia przy ładunkach, które nie zostały załadowane
metodą blokową przy ścianie przedniej przyczepy.
Wymiary: kontur 4 m i minimalne SWL = 2000 kg.
Wymogi względem
samochodów ciężarowych
8226; Płaska, czysta, sucha i nieuszkodzona podłoga ładowni,
bez zauważalnych obcych zapachów.
8226; Na podłodze brak jakichkolwiek zabrudzeń, np. kurzu,
odprysków, drzazg itp.
8226; Wodoszczelna plandeka i podłoga.
8226; Demontowane lub przesuwne kłonice.
8226; Minimalna wytrzymałość ściany przedniej 5000 daN
zgodnie z EN 12642: 2007, kod L
POSZUKUJĘ PRZEWOŹNIKÓW SPECJALIZUJĄCYCH SIĘ W PRZEWOZIE PAPIERU.
KTOŚ ZNA I POMOŻE W POSZUKIWANIACH?? :)
Towar:
* Papier (FTL = 25 tons)
informacje dotyczace zabezpieczania ladunkow:
Do zabezpieczenia ładunków niezbędne są następujące
element y:
8226; 20 dwuczęściowych nieuszkodzonych pasów
transportowyc h z grzechotkami, o sile
napięcia co najmniej STF= 500 daN i sile mocowania
co najmniej LC = 2500 daN (straight line).
8226; 40 wykonanych z tworzywa sztucznego
ochrania czy krawędzi z zaokrąglonym profilem
krawędzi, dopasowanych do pasów transportowych.
8226; Samochód ciężarowy wyposażony w punkty mocowania
zgodne z normą EN 12195-2.
8226; 30 mat antypoślizgowych o wymiarach minimalnych
1400 x 150 x 8 mm lub maty antypoślizgowe na całej
szerokości samochodu, o minimalnym współczynniku
tarci a 956; = 0, 6.
8226; Zawiesie pasowe do mocowania poprzecznego 8211; do
użycia przy ładunkach, które nie zostały załadowane
metodą blokową przy ścianie przedniej przyczepy.
Wymiary: kontur 4 m i minimalne SWL = 2000 kg.
Wymogi względem
samochodów ciężarowych
8226; Płaska, czysta, sucha i nieuszkodzona podłoga ładowni,
bez zauważalnych obcych zapachów.
8226; Na podłodze brak jakichkolwiek zabrudzeń, np. kurzu,
odprysków, drzazg itp.
8226; Wodoszczelna plandeka i podłoga.
8226; Demontowane lub przesuwne kłonice.
8226; Minimalna wytrzymałość ściany przedniej 5000 daN
zgodnie z EN 12642: 2007, kod L
Posty (7)
Tabaknatie
| jak w temacie... | |||
~Witek | Napisałeś co oczekujesz, a co oferujesz? Proszę również tak obszernie to opisać. | |||
~marek | Towar... spełniam twoje wymogi... . a teraz moje wymagania transport kraj stawka za 1 km 1 euro termin płatności 9 dni, transport międzynarodowy stawka za 1 km / 1, 60 euro każdy kilometr płatny, rozładunki i załadunki poza koleją gwarantowane 10000 km lub dopłata za brakujące km. o to moje skromne wymagania... | |||
~byly nievolnik | marek tabaknatie to belgijska spedycja i tj. oferta ładowania papieru pod pewną śmieszną papiernią (ok brukseli) gdzie ty masz być na czas (a non -stop korki że nigdy nie wiesz o której bedziesz-brak parkingu obok jest cmentarz -i jak będziesz o czasie to i tak stoisz jak święty turecki (mają cie w 4 literach zwłaszcza PL jak jest z przodu) i wozisz do bawarii -czyli zabezpieczenie idealne musisz mieć rolki po sam sufit żadnych drabin itp. czyli załadunek i zapbezpieczenie tego trwa min. 2 h. W pewnym czasie RO ten zaladunek opanowało czyli co oni też mieli dosyć??i wycofali się? | |||
SWEDEN1981
| troche sie nawoziłem papieru ale z tymi wymaganiami to lekka przeginka, znajdz jakiegoś kiero co to wszystko będzie chciał robić, 2 godziny spinanie i drugie 2 rozpinanie | |||
dziadtrans2015
| byly nievolnik ma całkowitą rację, papier z belgii a dokładnie Dendemo*de, jeszcze niedawno LKW Walter brał te ładunki, kiedyś ładowali w biegu i było oki ale ostatnio czeka sie po pare dni, a co najlepsze Walter płaci max 0, 6 E za km np do Wrześni bądź Radomska | |||
~driver uk | namiarow nie dal na siebie. dpbre ogloszenie |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.