ID: 175386
Przelewanie paliwa renault premium dxi 460
ID: 175386
ID: 175386
Witam, mam problem z przelewaniem paliwa w renault premium 460dxi 2010r. zbiorniki 2 x 370l. Mianowicie paliwo bierze z prawego (od pasażera), gdy jest już mało w prawym to nie chce się przelewać z lewego tzn miałem sytuacje że kilka razy się przelało ale może z 30 litrów. Zbiorniki łączy jeden przewód niebieski od góry przez ramę. Dodam tylko że smoki były czyszczone. Czy może to być wina korków?? tzn jeden jest orginał renault a drugi chyba zamiennik tzn wygląda tak samo ale nie renault. Proszę o porady pozdr.
Witam, mam problem z przelewaniem paliwa w renault premium 460dxi 2010r. zbiorniki 2 x 370l. Mianowicie paliwo bierze z prawego (od pasażera), gdy jest już mało w prawym to nie chce się przelewać z lewego tzn miałem sytuacje że kilka razy się przelało ale może z 30 litrów. Zbiorniki łączy jeden przewód niebieski od góry przez ramę. Dodam tylko że smoki były czyszczone. Czy może to być wina korków?? tzn jeden jest orginał renault a drugi chyba zamiennik tzn wygląda tak samo ale nie renault. Proszę o porady pozdr.
Posty (18)
papuszR
| jak w temacie... | |||
~ktosik | sprawdz pompke podcisnieniowa | |||
papuszR
| sprawdzę a jeszcze mam pytanko jak to działa w "renowce" to przelewanie na zasadzie poziomu? no bo chyba jako takiej pompki przelewowej nie ma ; / | |||
~ktosik | to wg ciebie jak paliwo z jednego zbiornika znajduje sie w drugim? teleportacj a? a dziala tak samo jak w volvie, bo renowka to przeciez volvo, tylko ze tansza | |||
papuszR
| Noo ok a powiedz można byłoby założyć trójnik i na głównym przewodzie i zamiast przelewania zrobić tak żeby brał paliwo najpierw bezpośrednio z lewego; >? p. s sorry za ta do dociekliwosc ale uczę się cały czas ; P | |||
~ktosik | Pewnie ze można. Musisz mieć smoki w obu zbiornikach i zakładasz 4 zaworki. Bo masz 2 przewody zasilające i 2 powrotne Ktoś wymyślił pompki do przelewania automatycznegoale ja ty masz parcie żeby się tym bawić ręcznie i się brudzic no to nie widzę problemu | |||
~ktosik | Tylko co kurna zrobić wtedy ze wskaźnikiem paliwa? Ale na pewno coś wymyślisz Innowatorow i takich co poprawiają fabrykę u nas ci dostatek | |||
~Ł ysy | Ktosik, jak masz pustą głowkę, nie zabieraj głosu. O czym ty pieprzysz? Cały defekt w opisanym wyżej przypadku sprowadza się do przeczyszczenia zaworka zwrotnego na trójniku wpiętym w niebieski przewód. jeżeli to nie pomoże, trzeba wyczyścić przewody odpowietrzające zbiorniki podpięte do "białych zaworów regulujących poziom paliwa w zbiornikach " Całej roboty na 30min. | 1 | ||
~ktosik | Z nas dwóch to ty jesteś łysy | |||
~Heniutek | Łysy zaworek to ty masz w spodniach | |||
~Ł ysy | I już przygłupy mają temat do upuszczania jadu. | 1 | ||
~Szakal | Prawy zbiornik musisz mieć szczelnie zamknięty, tzn. szczelny korek i przewód odpowietrzający zaślepiony. Wtedy paliwo w pierwszej kolejności będzie pobierane z kotła w którym nie ma pomki a po skończeniu się w nim paliwa z drugiego. | |||
~Heniutek | Łysy przedziałów zrobiles na lepetynie? Jakie masz zajęcia dziś jeszcze tylko nie doradzając juz koledze z zaworkiem prosimy | -1 | ||
~Ł ysy | heniutek, chociaż wiesz o czym piszesz czy tylko chcesz sobie ulżyć? Wiem, los złamasa jest ciężki. | |||
~Forest glemp | Fakt jest taki że przez 4 lata 2 razy mnie ten przelew zawiódł i mając 200 l paliwa auto zgaslo, bo nie przepompowalo. | |||
~STARY | podstawowa zasada... pierwszy tankuje się LEWY zbiornik do pełna, potem dopiero PRAWY i problemów nie ma | |||
krzysiek4
| jezdzilem takim autem 5 lat patenty serwisu na ten problem sa g... o warte w koncu zakladasz na przewody powrotu zwykle zaworki kulowe regulujesz w czasie jazdy i po problemie auto tak jezdzilo do konca. powrot jest regulowany srednica przewodu i to jedyny sposob zeby mec spokoj i nie wydawac kasy | |||
~mechanior | sami jestescie trójniki... porzadne szczelne korki do paliwa i bedzie sie samo przelewalo, na zasadzie podciśnienia... pozdro |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.