ID: 175386
Przelewanie paliwa renault premium dxi 460
ID: 175386
ID: 175386
Witam, mam problem z przelewaniem paliwa w renault premium 460dxi 2010r. zbiorniki 2 x 370l. Mianowicie paliwo bierze z prawego (od pasażera), gdy jest już mało w prawym to nie chce się przelewać z lewego tzn miałem sytuacje że kilka razy się przelało ale może z 30 litrów. Zbiorniki łączy jeden przewód niebieski od góry przez ramę. Dodam tylko że smoki były czyszczone. Czy może to być wina korków?? tzn jeden jest orginał renault a drugi chyba zamiennik tzn wygląda tak samo ale nie renault. Proszę o porady pozdr.
Witam, mam problem z przelewaniem paliwa w renault premium 460dxi 2010r. zbiorniki 2 x 370l. Mianowicie paliwo bierze z prawego (od pasażera), gdy jest już mało w prawym to nie chce się przelewać z lewego tzn miałem sytuacje że kilka razy się przelało ale może z 30 litrów. Zbiorniki łączy jeden przewód niebieski od góry przez ramę. Dodam tylko że smoki były czyszczone. Czy może to być wina korków?? tzn jeden jest orginał renault a drugi chyba zamiennik tzn wygląda tak samo ale nie renault. Proszę o porady pozdr.
Posty (18)
papuszR
| jak w temacie... | |||
~ktosik | sprawdz pompke podcisnieniowa | |||
papuszR
| sprawdzę a jeszcze mam pytanko jak to działa w "renowce" to przelewanie na zasadzie poziomu? no bo chyba jako takiej pompki przelewowej nie ma ; / | |||
~ktosik | to wg ciebie jak paliwo z jednego zbiornika znajduje sie w drugim? teleportacj a? a dziala tak samo jak w volvie, bo renowka to przeciez volvo, tylko ze tansza | |||
papuszR
| Noo ok a powiedz można byłoby założyć trójnik i na głównym przewodzie i zamiast przelewania zrobić tak żeby brał paliwo najpierw bezpośrednio z lewego; >? p. s sorry za ta do dociekliwosc ale uczę się cały czas ; P | |||
~ktosik | Pewnie ze można. Musisz mieć smoki w obu zbiornikach i zakładasz 4 zaworki. Bo masz 2 przewody zasilające i 2 powrotne Ktoś wymyślił pompki do przelewania automatycznegoale ja ty masz parcie żeby się tym bawić ręcznie i się brudzic no to nie widzę problemu | |||
~ktosik | Tylko co kurna zrobić wtedy ze wskaźnikiem paliwa? Ale na pewno coś wymyślisz Innowatorow i takich co poprawiają fabrykę u nas ci dostatek | |||
~Ł ysy | Ktosik, jak masz pustą głowkę, nie zabieraj głosu. O czym ty pieprzysz? Cały defekt w opisanym wyżej przypadku sprowadza się do przeczyszczenia zaworka zwrotnego na trójniku wpiętym w niebieski przewód. jeżeli to nie pomoże, trzeba wyczyścić przewody odpowietrzające zbiorniki podpięte do "białych zaworów regulujących poziom paliwa w zbiornikach " Całej roboty na 30min. | 1 | ||
~ktosik | Z nas dwóch to ty jesteś łysy | |||
~Heniutek | Łysy zaworek to ty masz w spodniach | |||
~Ł ysy | I już przygłupy mają temat do upuszczania jadu. | 1 | ||
~Szakal | Prawy zbiornik musisz mieć szczelnie zamknięty, tzn. szczelny korek i przewód odpowietrzający zaślepiony. Wtedy paliwo w pierwszej kolejności będzie pobierane z kotła w którym nie ma pomki a po skończeniu się w nim paliwa z drugiego. | |||
~Heniutek | Łysy przedziałów zrobiles na lepetynie? Jakie masz zajęcia dziś jeszcze tylko nie doradzając juz koledze z zaworkiem prosimy | -1 | ||
~Ł ysy | heniutek, chociaż wiesz o czym piszesz czy tylko chcesz sobie ulżyć? Wiem, los złamasa jest ciężki. | |||
~Forest glemp | Fakt jest taki że przez 4 lata 2 razy mnie ten przelew zawiódł i mając 200 l paliwa auto zgaslo, bo nie przepompowalo. | |||
~STARY | podstawowa zasada... pierwszy tankuje się LEWY zbiornik do pełna, potem dopiero PRAWY i problemów nie ma | |||
krzysiek4
| jezdzilem takim autem 5 lat patenty serwisu na ten problem sa g... o warte w koncu zakladasz na przewody powrotu zwykle zaworki kulowe regulujesz w czasie jazdy i po problemie auto tak jezdzilo do konca. powrot jest regulowany srednica przewodu i to jedyny sposob zeby mec spokoj i nie wydawac kasy | |||
~mechanior | sami jestescie trójniki... porzadne szczelne korki do paliwa i bedzie sie samo przelewalo, na zasadzie podciśnienia... pozdro |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz