ID: 174893
Terenówka DMC + Laweta
ID: 174893
ID: 174893
Drodzy forumowicze. Przedeszystkim szczęśliwego nadchodzącego roku i udanej zabawy sylwestrowej.
Był już ten temat 100. 000 razy ale zapytam bo dokładnie po przeczytaniu wszystkich forów nie otrzymałem konkretnej odpowiedzi.
Terenówka
Waga 2100 kg
DMC 2810kg
Na tzw. haku do 2800kg
Laweta
Waga 500kg
DMC do 2700kg
Ładunki z kalkulacji (1, 33) do 1600kg
To co powyżej ogarniam.
Pracuję w Niemczech.
Dodatkowo chciałbym rozpocząć działalność wz. ze sprowadzaniem samochodów. Mam klienta który zlecał by mi transport tych samochodów.
Będę otfierać firmę certyfikat kompetencji już mam licencję również zrobię Przy obecnym stanie rzeczy nie kalkuluje mi się kupować czegoś większego bo przyciągnę to czego klient potrzebuje.
Traktuję to dorywczo.
Jak w takim wypadku z tachografem?
Zestawem pojazdów przekraczam 3, 5 t i będę wykonywał transport zarobkowo...
Skoro muszę zamontować tachograf...
Jak to się będzie miało do jazdy tym samochodem prywatnie?
Drodzy forumowicze. Przedeszystkim szczęśliwego nadchodzącego roku i udanej zabawy sylwestrowej.
Był już ten temat 100. 000 razy ale zapytam bo dokładnie po przeczytaniu wszystkich forów nie otrzymałem konkretnej odpowiedzi.
Terenówka
Waga 2100 kg
DMC 2810kg
Na tzw. haku do 2800kg
Laweta
Waga 500kg
DMC do 2700kg
Ładunki z kalkulacji (1, 33) do 1600kg
To co powyżej ogarniam.
Pracuję w Niemczech.
Dodatkowo chciałbym rozpocząć działalność wz. ze sprowadzaniem samochodów. Mam klienta który zlecał by mi transport tych samochodów.
Będę otfierać firmę certyfikat kompetencji już mam licencję również zrobię Przy obecnym stanie rzeczy nie kalkuluje mi się kupować czegoś większego bo przyciągnę to czego klient potrzebuje.
Traktuję to dorywczo.
Jak w takim wypadku z tachografem?
Zestawem pojazdów przekraczam 3, 5 t i będę wykonywał transport zarobkowo...
Skoro muszę zamontować tachograf...
Jak to się będzie miało do jazdy tym samochodem prywatnie?
~Misio*.dynamic.play.pl
*.dynamic.play.pl
Posty (50)
~Misio | jak w temacie... | |||
~Misio | Otwierać przez w dla czepialskich sorry... | |||
~ktosik | skoro pracujesz w niemczech, to poinny cie obchodzic niemieckie przepisy. moze pytaj na niemieckich forach. osobiscie watpie zeby tutaj ktos sie znal na niemieckich przepisach, skoro nawet polskich nie znaja ps. nikogo nie obcodzi jaka ladownosc, ile na haku itp bzdury liczy sie DMC pojazdu lub zespolu jadac zarobkowo masz miec tacho i licencje jadac prywatnie - mozesz nie uzywac tacha | |||
~KLP | Następny dziad psuje rynek. I to jeszcze pseudo-niemiecki dziad ! | -1 | ||
~Misio | Montaż tachografu cyfrowego spowolni mi auto do 90km/h a tego nie chcę gdy będę jeździł prywatnie. Wytłumacz mi twoje szczekanie KLP w jaki sposób psuje rynek? Mam wolny czas który chciałbym wykorzystać To wszystko. | |||
~Misio | Pracuję 2 tygodnie na 2 tygodnie i tak pokonuję ten dystans samochodem | |||
~ktosik | Od kiedy zamontowanie tacha spowalnia auto? | |||
~ktosik | Poza tym w Niemczech możesz jechać max 100km/h z przyczepka i ile masz stosowne badania. W Polsce 80. i nie ma wyjątków | |||
~Misio | Ok doczytałem na temat ogranicznika. Spoko. Tylko jak wytłumaczysz podzas kontroli drogowej że dokładnie wtedy jechałeś prywatnie? Wepną się do pamięci masowej i zobaczą jazdę bez karty. Co wtedy? Idealnym rozwiązaniem był by demontaż tachografu bądz wyłączenie. Tylko czy to nie pójdzie pod manipulacje z drugiej strony? Dopytam ITD. | |||
~ktosik | jak co wtedy? na kazda godzine pracy masz miec zaswiadczenie o dzialalnosci. zgodnie z 561/06 | |||
~czesio | Walisz ścieme podczas kontroli u helmuta że to twoje auto i nie robisz tego zarobkowa i żadnego tacha nie trzeba na PL tylko viatoll i do przodu. Ja tak już dwa lata wożę auta i to dwa na raz bo latam ducato z lawetą. Raz tylko zapłaciłem 285 euro za przeładowanie lawety | |||
~Misio | Czesio właśnie o to chodzi żeby było legal bez ściemy. Teraz Ci się udaje ale jak wpadniesz bądź zaczną to kontrolować co wtedy? ??... a nie życzę Ci tego. Mnie droga na skróty nie interesuje. Chcę to zrobić legalnie. Rozwiń proszę ten 561/06 | 1 | ||
~czesio | Pogadaj z chłopakami co wożą cały czas auta czy któryś ma tacho... jak by tak chcieli mieć pełen legal to by nic nie zarobili... | |||
ese
| Ot.. Polskie podejście. Coś tam naopowiadam... nakłamię... I nie wiadomo dlaczego następnym nie chcą w takie wyjaśnienia wierzyć. Przecież kumpel mówił, że brat jego szwagra słyszał na parkingu, że jeden mówił, że chłopaka z jego firmy kontrolowali i puścili dalej | |||
~Misio | Właśnie chodzi o to żeby było pełen legal. Jak książka pisze. Transport to za poważny biznes by go traktować tzw na skróty. Tym bardziej że wszytkie instytucje w jednym momencie mogą zwyczajnie Cię zniszczyć. Już nie wspomne gdy zdarzy się nieszczęśliwy wypadek, ktoś zginie i zaczną kopać a wtedy tłumaczenie nie wiedziałem tylko i wyłącznie będzie działało na twoją niekorzyść. | 1 | ||
ese
| Plus za rozsądek. Nie codziennie to rzecz spotykaną. | |||
~olek | czy widziałeś samochód terenowy z tachografem? Żadne tacho, tylko viatol w Polsce, a Niemcy winieta zgodnie z przepisami. | |||
~ktosik | ale co mam ci tlumaczyc z 561/06? przeciez masz juz certyfikat, to wiesz jakie obowiazuja przepisy | |||
~Misio | Dziękuję. Poprostu nie szukam problemów. CZy ktoś miał z tym styczność? Chodzi mi o to jak w razie kontroli udowodnię że jechałem samochodem prywatnie bez przyczepy i nie zarobkowo. | |||
~czesio | Olek nie przetłumaczysz Misiowi... musi mieć tacho i już... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.