ID: 172714
Automat na zimę - jak się sprawuje?
ID: 172714
ID: 172714
jezdzi ktos automatem?
W zimie trudniej jest tym jezdzic/wyjechac ze sniegu?
jezdzi ktos automatem?
W zimie trudniej jest tym jezdzic/wyjechac ze sniegu?
~Rad08*.49.213.205.ipv4.supernova.orange.pl
*.49.213.205.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (407)
~maro | KLP co ma skrzynia biegów do turbiny? Ja też nie rozumiem. | |||
~biało - żółty murzyn :) | Słuchamy KLP, wytłumacz to nam :) | |||
~Ł ysy | maro. Kiedy zszedł z rusztowania? Zadaje sz pytania jak prawdziwy driver. Nawet baranie nie wiesz, o co chodziło KLP. Tacy idioci teraz powożą. | 1 | ||
~Ł ysy | Kiedy zszedłeś | |||
~biało - żółty murzyn :) | łysy oświeć nas, moze coś się dowiemy o eksploatacji samochodu (czegoś nowego ) | |||
~maro | Łysy ciebie też prąd popieścił? :-) | |||
~aliben | Paryżany ł ysego to manuale, porad nie będzie. | |||
~KLP | Nie jestem tu po to, żeby oświecać stada bezrobotnych durniów. Nie mam na to czasu ani ochoty. | |||
~biało - żółty murzyn :) | Łysy, bo zaraz zadzwonię do kolegi sprzedaje turbiny regenerowane, firma nazywa się TURBO-GT Warszawa | |||
~KLP | I tak okazuję sporą dobroduszność odnosząc się choć przez chwilę do takiego pajaca jak żółty. To mój cenny czas. | |||
~biało - żółty murzyn :) | tutaj masz stronę może sam zadzwoń ://turbogt. pl/ | |||
~maro | KLP turbo specjalista się obraził. Wielka szkoda. | |||
~Ł ysy | Im większy dureń za kierownicą, tym częściej padają turbiny. Dlaczego? Durnie nie wiedzą, problem przerasta ich intelekt. Podpowiem tylko, kiedy pracuje turbina, kiedy dostaje po tyłku, dlaczego przed wyłączeniem trzeba studzić. I teraz najważniejsze pytanie, dlaczego w manualach turbiny lecą szybciej niż w automatach? No cwok, dacie radę? | |||
~maro | Ja nie stwierdzam takiej zależności, | |||
~maro | Łysy jak zwykle masz wyimagowane problemy. | |||
~Ł ysy | maro. "ja nie stwierdzam takiej zależności"- co ty możesz stwierdzać? Jesteś tylko głupawym gnojkiem z min doświadczeniem. Mój kot ma większą wiedzę o zasadach eksploatacji pojazdów od ciebie. | |||
~biało - żółty murzyn :) | Bo są z lepszego materiału :) Oczywiście wykładnia, aby dostosować się do wypowiedzi durnia KLP. Ostudzić turbinę ośle, aby wytraciła prędkość wiatraków. Mechanik z Ciebie i super szef, super kierowca jak widać. Masz wszystkie zalety :) | |||
~maro | Tak tak łysy :-) coś jeszcze | |||
~KLP | Łysy wdajesz się w "dyskusję" z de-bilami, którzy na jednym sprzęcie nie przejeździli więc jak miesiąc próbny lub dwa ale za to mają się za dobrych obserwatorów eksploatacji sprzętu w czasie jego życia. De-bile tak mają - szkoda czasu na "dyskusję". | 1 | ||
~biało - żółty murzyn :) | Jak wyłączysz silnik to turbina dostaje w tyłek, olej nie dociera to turbosprężarki. Ostudzić, mozesz wodą polać :) | |||
~Ł ysy | KLP. Masz racje, ostatni post de*ila z Ząbek jest przykładem profesjonalizmu pisząc tu hołoty. | |||
~aliben | Do murzyna, w Warszawie nie ma firmy która potrafiła by poprawnie zregenerować sprężarkę, szczególnie taką ze zmienną geometrią. Mam firme na mazurach tam oddaję swoje turbosprężarki do regeneracji, wracają wyregulowane i nie sprawiają problemów. A już nalepsze sa ogłoszenia o regeneracji na oryginalnych fabrycznych częściach. | 1 | ||
~Ł ysy | piszącej tu hołoty. | |||
~biało - żółty murzyn :) | Czy ja powiedziałem że w Warszawie regeneruje, warsztaty są gdzie indziej. Chyba świętokrzyskie, zapytam się gdzie ma dokładnie. | |||
~maro | Łysy zapomniałeś o czymś. | |||
~KLP | U żółtego ocierają się luźne klepki w czaszce. (?) Tylko jak to możliwe, żeby przy wodogłowiu klepki miały ciasno? | |||
~biało - żółty murzyn :) | ~aliben, to co słyszę również o mechanikach, to szkoda słów. Wymieniają turbosprężarke, nie przeczyszczą całego układu, czasami wlewają ten sam olej co był wcześniej. łysy wiesz co sie dzieje jak pójdzie turbosprężarka | |||
~biało - żółty murzyn :) | aliben, te ze zmienną geometria szybciej padają. To jest ta nowoczesność | |||
~biało - żółty murzyn :) | Łysy, KLP, sami sobie świadectwo na forum wyrabiacie. Miszcze mechaniory :) | |||
FAN-MAGNUM
| ~Ł ysy (2015-11-03 09:18:54) Im większy dureń za kierownicą, tym częściej padają turbiny. Dlaczego? Durnie nie wiedzą, problem przerasta ich intelekt. Podpowiem tylko, kiedy pracuje turbina, kiedy dostaje po tyłku, dlaczego przed wyłączeniem trzeba studzić. I teraz najważniejsze pytanie, dlaczego w manualach turbiny lecą szybciej niż w automatach? No cwok, dacie radę? a kiedy po tyłku dostaje? jadąc spokojnie np. 1000 obr/min spaliny nie dają rady obracać turbiną? a już tak na serio - podpowiedz nam jaki wpływ na zwiększone zużycie turbiny ma skrzynia biegów? to już jest HICIOR w/g mojej znajomości eksploatacji pojazdów |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.