ID: 171771
Własny ciągnik siodłowy - opłacalność
ID: 171771
ID: 171771
Witam
Wstępnie cos o sobie, jestem kierowca ciężarowek w USA, posiadam dwa ciągniki siodłowe własne, lecz postanowiłem wrócic do polski, i tutaj rodzi się moje pytanie,
- jak wygląda praca na własnym ciągniku siodłowym w Polsce/Europie, jaka to opłacalność, stawki, koszta, (oczywiście na początek pod spedycję)
Wkład własny 400. 000zl +
Jazda solo lub brat na podwójną obsadę
Ciężarówkę za gotówkę żadne kredyty/leasing chciałbym nowy, chyba ze lepszym wyjściem jest kupic dwa używane. Mam w Polsce warunki do przetrzymywania ciezarowek
Prosiłbym o szczere odpowiedzi odnośnie mojego zapytania, posty typu "czego wracasz do polski siedź w USA bo w Polsce nie dorobisz sie" nie pomogą mi
Dzięki
Ps. Doświadczenie pracy i jazdy ciężarówkami po Ameryce Północnej byłoby pozytywnie rozpatrzone mimo braku doświadczenia na europejskich drogach? :D
Witam
Wstępnie cos o sobie, jestem kierowca ciężarowek w USA, posiadam dwa ciągniki siodłowe własne, lecz postanowiłem wrócic do polski, i tutaj rodzi się moje pytanie,
- jak wygląda praca na własnym ciągniku siodłowym w Polsce/Europie, jaka to opłacalność, stawki, koszta, (oczywiście na początek pod spedycję)
Wkład własny 400. 000zl +
Jazda solo lub brat na podwójną obsadę
Ciężarówkę za gotówkę żadne kredyty/leasing chciałbym nowy, chyba ze lepszym wyjściem jest kupic dwa używane. Mam w Polsce warunki do przetrzymywania ciezarowek
Prosiłbym o szczere odpowiedzi odnośnie mojego zapytania, posty typu "czego wracasz do polski siedź w USA bo w Polsce nie dorobisz sie" nie pomogą mi
Dzięki
Ps. Doświadczenie pracy i jazdy ciężarówkami po Ameryce Północnej byłoby pozytywnie rozpatrzone mimo braku doświadczenia na europejskich drogach? :D
Posty (52)
MTrucker
| jak w temacie... | 1 | ||
~KLP | No dobra. Wracaj, kupuj i zasuwaj. Opłacalność jest bardzo, bardzo. Gdzie nie otworzysz strony tam spedycje poszukują przewoźników. Pracę znajdziesz w ciągu maksimum 15-tu minut. Nawet tu poniżej tego tekstu już w ciągu sekundy otwiera się reklama pewnej spedycji gdzie stawki nawet... 1, 4 Eryka ! | |||
~zzx | jak napisał KLP wracaj - czekamy wszyscy na ciebie robota też czeka może trochę niepoukładana, chore terminy i godziny dostaw, dużo czasu spędzasz na rozładunkach i załadunkach bo firmy maja cie tam gdzie kończą się plecy (na pewno nasze krajowe), a zaczyna sie organ w który wszyscy leją. chciałeś by nie pisać ci "nie wracaj", ale ja jednak napiszę NIE WRACAJ nie ma do czego PIS wraz z antkiem rozpylaczem stoi u bram urzędów i stanowisk - nawet jeżeli w stanach usłyszałeś żę masz do czego wracać to nie wierz we wszystko co ci politycy gadają - 3/4 to sciema a rezta to kłamstwo. | |||
~KLP | zzx - nie bądź sarkastyczny ! Konkurencji się boisz? ? ; -) MTruker - wracaj - nie pękaj ! Nawet nie wiesz ile instytucji na Ciebie czeka z otwartymi łapami. Poczujesz się TU kimś ważnym - nawet nie wiesz jak szybko. | |||
~byly nievolnik | ZUS I US do spółki z ITD, PIP-em, Wydziałami Komunikacji UG oraz ITS (jak nie masz certyfikatu kompetencji) i jeszcze pare instytucji dla których będziesz bardzo waznym płatnikiem w zadnym razie petentem | |||
~KLP | niewolnik - no co ty? Przecież u nas wszystko jest dwa razy bardziej... fajne. Nawet jak nie jest. Trucker - wracaj. Będzie dobrze. | |||
~Piotr | Posprzedawajcie auta i nie narzekajcie jak was te wszystkie instytucje wykańczają, na cholerę to trzymacie. | 1 | ||
ese
| Myślę, że dobrze byłoby podać jakiś kontakt do siebie. Choćby maila. Może odezwie się ktoś kto będzie miał coś konkretnego do powiedzenia. Tutaj jest jak jest. Jak widać. | |||
~zzx | do KLP; ze strachu przed konkurentem prawie popuściłem gdyby nie pampers to kto wie jaka katastrofa by sie przydarzyła. jak kolega z USA chce mimo wszystko wracać i walczyć w transporcie chetnie sprzedam swój kontrakt (bezterminowy). | |||
~KLP | ese - nie bądź zdziwiony. Kolega z Jułeseju zażyczył sobie koncertu życzeń i jest spragniony pochwały za swój jakże innowacyjny pomysł. Żadnej krytyki i odradzania !!! Pomysł ma świetny, ma 400 koła i brata. I to już powinno z automatu wystarczyć na osiągnięcie spektakularnego sukcesu na polskim rynku transportowym ! Przecież to same konkrety ! Innych nie będzie bo być nie może. Kolo Jułesej - wracaj i czyń swoją powinność ! | |||
~KLP | zzx - wyczułem Cię... spękałeś przed konkurencją !! Drżyj bracie drżyj ! | |||
~KLP | Zawsze można zacząć w ad-arze ( i zakończyć... ). To co wyrabiają biurowi klakierzy na ich wątku to przechodzi najśmielsze oczekiwania. Niesamowite. | |||
~kierowca | chłopie stany masz w jednym palcu a pytasz sie driverów o rade :) kup trzy ciągniki euro piątki zatrudnij dwóch kierowców reszte kasy se zostaw bo ci się przyda stawka 1euro km, około 20ooo pln msc netto zostanie pozdro | |||
~kierowca | naczepy wypożycz sobie (niech płacą za oopony i obsługe itd) | |||
~ickfer | haha kierowca ales dowalil 20 tys hahahaha, chyba w zyciu nie prowadziles transportu z 3 ciagnikow i to pod spedycja hahaha tak ale z tego musial bys oplacic kierowcow min 6 tys na reke czyli min 7, 5 tys brutto KLP 1, 4 e haha tak wiekszosc trasy po szwajcarii za droge circa 1 e, 0, 9 e ladowny co daje 0, 65-0, 72 pusto/pelno, z tego odejmij 0, 15 e km za e5, zostaje ci 0, 5 e -0, 55 e km z tego oplac kierowce kup paliwo ogumienie i splac leasing gratuluje poczucia humoru. polecam transport jako forme dorobienia sie (chyba bólu glowy) tego padla nie prowadza normalni ludzie tylko pasjonaci | |||
~ickfer | acha wypozycz sobie naczepe i nie bedziesz musial placic za opony, taa dopiero wtedy dowiesz sie ze prawie łysa nalewka ktora rozcioles wyceniona zostaje na 2 tys zl i doliczona jest ci do rachunku, co miesiac platne przeglady za 500-800 zl. + kosmiczne ceny napraw na twoj koszt gratuluje pomyslu na biznes tak trzymac | |||
~ickfer | kierowca owszem niech sobie zostawi reszte kasy bo trzeba z czegos zyc i dokladac do "interesu", jak braknie forsy sprzeda wszystko i wrocisz szoferowac do stanow pozdrawiam | |||
~dont be stupid | puknij sie w glowe. tu same sepy czekaja na twoja kase. wszystko wtopisz i wrocisz do USA, jezeli oczywiscie mozesz. lepiej zainwestuj to w pensjonat nad morzem i bedziesz spal spokojnie. podziekujesz mi pozniej | |||
~ickfer | acha oczywiscie zostane ci 0, 5-0, 55 e /km z tego co najmniej 0, 35 pochlonie ci paliwo (ale tylko wtedy jak bedziesz trzymac kierowcow twarda reka i dasz im norme 28l-30l/100) ale znajda sie kreatywni ktorzy beda wiedzieli ktory pin z EDC wypiac by przy zjezdzie na baze auto bylo slabe i kopcilo i zarlo jak smok. po wyjezdzie w trase podepnie pin auto bedzie znow oszczedne. (A OSZCZEDNOSCI ZOSTAJA W KIESZENI) przez tel bedzie sciemniac ze auto zre jak smok a kasa z paliwka w zostaje, tak ze te 0, 5 bedzie prawie szlo na paliwo do tego oczywiscie 6 na reke, a przy okazji moze SN znow wypusci jakiegos gniota i dostaniesz 50 tys zaleglosci finansowych wstecznie do zapl | |||
~KLP | ickfer - szacun !! za wysiłek w krzewieniu edukacji. | |||
driverlodz
| dla przypomnienia w EU obowiązuje rozporządzenie EATR 561/2006 -O CZASIE PRACY KIEROWCY, więc nie nakcisz takich samych mil co w USA, i związku z tym jak bys miał ochote przegiąc tzw. tacho to kara jest bardzo ale to bardzo dotkliwa w szczególności w tzw. starych krajach EU | |||
driverlodz
| miało być nakręcisz mil |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.