Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Własny ciągnik siodłowy - opłacalność

ID: 171771


Witam

Wstępnie cos o sobie, jestem kierowca ciężarowek w USA, posiadam dwa ciągniki siodłowe własne, lecz postanowiłem wrócic do polski, i tutaj rodzi się moje pytanie,
- jak wygląda praca na własnym ciągniku siodłowym w Polsce/Europie, jaka to opłacalność, stawki, koszta, (oczywiście na początek pod spedycję)

Wkład własny 400. 000zl +
Jazda solo lub brat na podwójną obsadę
Ciężarówkę za gotówkę żadne kredyty/leasing chciałbym nowy, chyba ze lepszym wyjściem jest kupic dwa używane. Mam w Polsce warunki do przetrzymywania ciezarowek

Prosiłbym o szczere odpowiedzi odnośnie mojego zapytania, posty typu "czego wracasz do polski siedź w USA bo w Polsce nie dorobisz sie" nie pomogą mi

Dzięki

Ps. Doświadczenie pracy i jazdy ciężarówkami po Ameryce Północnej byłoby pozytywnie rozpatrzone mimo braku doświadczenia na europejskich drogach? :D

Posty (52)

MTrucker
jak w temacie...

1

~KLP
No dobra.
Wracaj, kupuj i zasuwaj.
Opłacalność jest bardzo, bardzo.
Gdzie nie otworzysz strony tam spedycje poszukują przewoźników.
Pracę znajdziesz w ciągu maksimum 15-tu minut.
Nawet tu poniżej tego tekstu już w ciągu sekundy otwiera się reklama pewnej spedycji gdzie stawki nawet... 1, 4 Eryka !
~zzx
jak napisał KLP wracaj - czekamy wszyscy na ciebie robota też czeka może trochę niepoukładana, chore terminy i godziny dostaw, dużo czasu spędzasz na rozładunkach i załadunkach bo firmy maja cie tam gdzie kończą się plecy (na pewno nasze krajowe), a zaczyna sie organ w który wszyscy leją.

chciałeś by nie pisać ci "nie wracaj", ale ja jednak napiszę NIE WRACAJ nie ma do czego PIS wraz z antkiem rozpylaczem stoi u bram urzędów i stanowisk - nawet jeżeli w stanach usłyszałeś żę masz do czego wracać to nie wierz we wszystko co ci politycy gadają - 3/4 to sciema a rezta to kłamstwo.
~KLP
zzx - nie bądź sarkastyczny !
Konkurencji się boisz? ? ; -)

MTruker - wracaj - nie pękaj !
Nawet nie wiesz ile instytucji na Ciebie czeka z otwartymi łapami.
Poczujesz się TU kimś ważnym - nawet nie wiesz jak szybko.
~byly nievolnik
ZUS I US do spółki z ITD, PIP-em, Wydziałami Komunikacji UG oraz ITS (jak nie masz certyfikatu kompetencji) i jeszcze pare instytucji dla których będziesz bardzo waznym płatnikiem w zadnym razie petentem
~KLP
niewolnik - no co ty?
Przecież u nas wszystko jest dwa razy bardziej... fajne.
Nawet jak nie jest.
Trucker - wracaj. Będzie dobrze.
~Piotr
Posprzedawajcie auta i nie narzekajcie jak was te wszystkie instytucje wykańczają, na cholerę to trzymacie.

1

ese
Myślę, że dobrze byłoby podać jakiś kontakt do siebie. Choćby maila. Może odezwie się ktoś kto będzie miał coś konkretnego do powiedzenia. Tutaj jest jak jest. Jak widać.
~zzx
do KLP;
ze strachu przed konkurentem prawie popuściłem gdyby nie pampers to kto wie jaka katastrofa by sie przydarzyła.
jak kolega z USA chce mimo wszystko wracać i walczyć w transporcie chetnie sprzedam swój kontrakt (bezterminowy).
~KLP
ese - nie bądź zdziwiony.
Kolega z Jułeseju zażyczył sobie koncertu życzeń i jest spragniony pochwały za swój jakże innowacyjny pomysł.
Żadnej krytyki i odradzania !!!
Pomysł ma świetny, ma 400 koła i brata.
I to już powinno z automatu wystarczyć na osiągnięcie spektakularnego sukcesu na polskim rynku transportowym !
Przecież to same konkrety !
Innych nie będzie bo być nie może.
Kolo Jułesej - wracaj i czyń swoją powinność !
~KLP
zzx - wyczułem Cię... spękałeś przed konkurencją !!

Drżyj bracie drżyj !
~KLP
Zawsze można zacząć w ad-arze ( i zakończyć... ).
To co wyrabiają biurowi klakierzy na ich wątku to przechodzi najśmielsze oczekiwania.
Niesamowite.
~kierowca
chłopie stany masz w jednym palcu a pytasz sie driverów o rade :)
kup trzy ciągniki euro piątki zatrudnij dwóch kierowców reszte kasy se zostaw bo ci się przyda
stawka 1euro km, około 20ooo pln msc netto zostanie
pozdro
~kierowca
naczepy wypożycz sobie (niech płacą za oopony i obsługe itd)
~ickfer
haha kierowca ales dowalil 20 tys hahahaha, chyba w zyciu nie prowadziles transportu z 3 ciagnikow i to pod spedycja hahaha tak ale z tego musial bys oplacic kierowcow min 6 tys na reke czyli min 7, 5 tys brutto KLP 1, 4 e haha tak wiekszosc trasy po szwajcarii za droge circa 1 e, 0, 9 e ladowny co daje 0, 65-0, 72 pusto/pelno, z tego odejmij 0, 15 e km za e5, zostaje ci 0, 5 e -0, 55 e km z tego oplac kierowce kup paliwo ogumienie i splac leasing gratuluje poczucia humoru. polecam transport jako forme dorobienia sie (chyba bólu glowy) tego padla nie prowadza normalni ludzie tylko pasjonaci
~ickfer
acha wypozycz sobie naczepe i nie bedziesz musial placic za opony, taa dopiero wtedy dowiesz sie ze prawie łysa nalewka ktora rozcioles wyceniona zostaje na 2 tys zl i doliczona jest ci do rachunku, co miesiac platne przeglady za 500-800 zl. + kosmiczne ceny napraw na twoj koszt gratuluje pomyslu na biznes tak trzymac
~ickfer
kierowca owszem niech sobie zostawi reszte kasy bo trzeba z czegos zyc i dokladac do "interesu", jak braknie forsy sprzeda wszystko i wrocisz szoferowac do stanow pozdrawiam
~dont be stupid
puknij sie w glowe. tu same sepy czekaja na twoja kase. wszystko wtopisz i wrocisz do USA, jezeli oczywiscie mozesz. lepiej zainwestuj to w pensjonat nad morzem i bedziesz spal spokojnie. podziekujesz mi pozniej
~ickfer
acha oczywiscie zostane ci 0, 5-0, 55 e /km z tego co najmniej 0, 35 pochlonie ci paliwo (ale tylko wtedy jak bedziesz trzymac kierowcow twarda reka i dasz im norme 28l-30l/100) ale znajda sie kreatywni ktorzy beda wiedzieli ktory pin z EDC wypiac by przy zjezdzie na baze auto bylo slabe i kopcilo i zarlo jak smok. po wyjezdzie w trase podepnie pin auto bedzie znow oszczedne. (A OSZCZEDNOSCI ZOSTAJA W KIESZENI) przez tel bedzie sciemniac ze auto zre jak smok a kasa z paliwka w zostaje, tak ze te 0, 5 bedzie prawie szlo na paliwo do tego oczywiscie 6 na reke, a przy okazji moze SN znow wypusci jakiegos gniota i dostaniesz 50 tys zaleglosci finansowych wstecznie do zapl
~KLP
ickfer - szacun !! za wysiłek w krzewieniu edukacji.
driverlodz
dla przypomnienia w EU obowiązuje rozporządzenie EATR 561/2006 -O CZASIE PRACY KIEROWCY, więc nie nakcisz takich samych mil co w USA, i związku z tym jak bys miał ochote przegiąc tzw. tacho to kara jest bardzo ale to bardzo dotkliwa w szczególności w tzw. starych krajach EU
driverlodz
miało być nakręcisz mil
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.145.45.170

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels