ID: 170607
Jazda chłodnią.
ID: 170607
ID: 170607
Pieniadze takie same jak na szmacie czy cysternie spożywczej a za kabiną hałas jak na autostradzie. Jak tu wypocząć na parkingu gdy za kabiną napier... la agregat?
Pieniadze takie same jak na szmacie czy cysternie spożywczej a za kabiną hałas jak na autostradzie. Jak tu wypocząć na parkingu gdy za kabiną napier... la agregat?
~jachu*.176.6.pool.telefonica.de
*.176.6.pool.telefonica.de
Posty (92)
~Robert | ~zzzzzzzzzzzzzzzzz (2015-09-13 08:45:31) wjazd na agregacie na parking miedzy dwie szmaty sama slodycz a miny gosci to widok bezcenny POPIERAM TEŻ TO UWIELBIAM SAMA SŁODYCZ. | |||
~premium | AgataWch a jak czekasz na rampe 3h po awizacji to tez nie narzekasz?co robisz wtedy?albo rozladuja cie wreszcie i mowia przyjdz po papiery za 2h to tez fajnie jest?odbierz palety, potem zaplac za nia jak nie zauwazyles ze peknieta byla. i tak moment 15h pracy mija a planerzyny no podjedz jeszcze tu i tam bo trzeba.. moze na zagranice jest lepiej ale po kraju to porazka. | |||
AgataWch
| Premium na szczęście nie bawimy się z paletami. Rzadko kiedy się to zdarza. Ostatnio stałam w UK Boston. Ładowałam brokuły. 23h pod rampą czekałam. | |||
~premium | popatrzcie jeszcze kto w nocy spi na parkingach czy szmaty czy chlodnie. szmata zajedzie na zaladunek 45min i wyjezdza a chlodnia zajedzie na magazyn to 45min stoi w kolejce zeby sie zarejestrowac + oczekiwanie na rampy itd. | |||
~premium | na zagranicy ok moze i palet wiekszosci firm nie wymieniaja, pisalem o kraju. szczerze to przez 23h zaladunku wyszedlbym z siebie, nie wyobrazam sobie, dlatego musze jezdzic beczka, laduje sie 20 min rozladowuje 40 min i papier podbity od reki. | |||
AgataWch
| Ja na kraj się nie nadaje. Nie na moje nerwy ; ) | |||
~premium | moze na zla spedycje trafilem ale to bylo najgorsze pol roku. po rozladunku nie wiadomo gdzie jechac tylko czekaj bo szukaja ladunku jak najblizej, takze nikt mi nie wmowi ze po kraju chlodnia jest fajna. po ok 3 mies spalem normalnie agregat nie przeszkadzal. wszystko w temacie pozdrawiam driverow:) | |||
AgataWch
| Z powrotami czasami bywało ciężko to fakt. Ale serio wolę chłodnie niż szmate ; ) | |||
~premium | a na rozlake z rodzina sie nadajesz:)? lubie jezdzic ale wole spac w domu codzien | |||
AgataWch
| Nie mam rodziny | |||
~premium | a no to chyba ze tak to miedzynarowka jest dla ciebie ale czy nie planujesz miec? zapomnialem jeszcze dodac o ilosci punktow rozladunku, tu paletke zawiez, tu 2 tam 10. | |||
AgataWch
| Na szczęście mamy stałą robotę. Pojedyncze kółka PL-UK-PL i kierowcy krajowi czyli wyjeżdżam z bazy z ładunkiem. Zrzucam w UK, ładuje na Beneluksie i wracam na baze. 5/6 dni i w domu. | |||
~premium | fajnie jest jak jest fajnie:) | |||
~premium | AgataWch wez ku-ku na kolko zobaczy jak robota wyglada bo wszystko wie ale nic nie widzial | |||
AgataWch
| Wszystko jest podzielone dlatego wszystko idzie szybciej :D | |||
AgataWch
| Na takich ludzi nie zwracam uwagi | |||
~premium | zgadza sie, sa i na kraju dobre prace na chlodni jakies stale linie czy cos ale pod spedycja to porazka. jada aby i pytaja na radiu czy czystko i gdzie viatol sie konczy zeby przykleic | |||
remmarek
| ku-ku... cóż to za nie-elokwentna propozycja? A jak ci powie dobrze, ale w chłodni... ? | |||
~piotrek | Jachu: Dziwne pytanie zadałeś. Nie każdy agregat napier.. tak że spac nie można. Płaca też nie w każdej firmie wyglada identycznie. Ja mam agregat Thermo Kinga 400 i czasem musze otwierać okno żeby sprawdzić czy to mój agregat chodzi czy kogoś obok. Płaca podstawa plus dodatki za nadgodziny i nocki plus dieta 49e, anglia 40funtów. W moim mieście mało która firma tak płaci. pozdrawiam | |||
~piotrek | Ciągałem szmate kilka lat i nigdy bym do tego nie wrócił. Na chłodni sie nie namęczysz, zero pasów, prawie na każdej firmie prysznic, ręce czyste. Jest wiele plusów ale marudzą Ci co nigdy nie ciągali chłodni | |||
Hesher
| pewnie jakbys pojeździl cysterna na chemi lub paliwach to bys inaczej mowil, ja taka prace wykonuje i jest rewelacja, i nie zamienie tego na nic innego, no moze cysterne do przewozu materialow sypkich czyli tzw silo | |||
~dobly | A co was tak boli to frigo?mnie boli jak staje obok, ale jak bylo za kabina to calkiem inne odczucie. ci co ciagaja wiedza jaka jest roznica. | 1 | ||
~pięć | Juz tak nie przesadzajcie, jak przyjedzie chlodnia ktora ma +2-3 stopnia i na dworzu jest 8-9 to inna sprawa gorzej jak masz pogode +25 nocą a agregat mrozonki -16-18 stopni wtedy hurczy caly czas, Zalezy zreszta tez jaka instrukcje dostal kierowca, ale nie jest tak zle jak sie stoi obok gorzej jak masz za lbem agregat i Ci ciapaki wyssaja paliwko z agregatu wtedy jest wesolo | |||
AgataWch
| Ja też mam TK i prawie go nie słychać. Są gusta i guściki. Możemy dyskutować, a i tak ilu kierowców, tyle różnych opinii. | |||
~Trans | Jak ustawic datę w dr 400? | |||
zibi1906
| Co to jest dr 400? | |||
~Frigo | Palety awizacje genierały na portierniach. Ja spadam z tej roboty na chłodniach póki jeszcze komuś krzywdy nie zrobiłem. | |||
zibi1906
| To powodzenia. Ja pozostaję "na chłodni" | 1 | ||
Nadul
| Tylko chłodnia ; -) | |||
~kris28 | chlodnia albo lepiej kontener ile sie nasluchalem kontenery przeladowane ze ciagnik podnosi jazda noca tylko statek niepoczeka musisz zdac puszke, ladujesz paleciakiem sam jak nie ma rampy kto te brednje wymyslal chyba ze na kraju takie jaja hehe db ze nie sluchalem teraz tylko pucha albo chlodnia ewentualnie | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.