ID: 169107
Zabierać prawko za manipulacje przy tacho
ID: 169107
ID: 169107
Moim zdanie, powinno być zabierane prawko minimum na trzy miesiące za manipulacje przy tachografie (jazda na wyłączniku, magnesie, drugiej karcie ). Wypłaty dla kiero poszły by w górę i frachty. A nie Ziutek się chwali, że zarabia 7 z przodu tylko nie mówi, iż przejechał 15 - 17 tys. km w miesiącu.
Moim zdanie, powinno być zabierane prawko minimum na trzy miesiące za manipulacje przy tachografie (jazda na wyłączniku, magnesie, drugiej karcie ). Wypłaty dla kiero poszły by w górę i frachty. A nie Ziutek się chwali, że zarabia 7 z przodu tylko nie mówi, iż przejechał 15 - 17 tys. km w miesiącu.
~bartek*.1.126.183
*.1.126.183
Posty (62)
~xxx 10 lat temu | jestem jak najbardziej za | |||
~Pan Profesor Parkingowy 10 lat temu | ja bym ucinał rękę - jak kiedyś złodziejowi | |||
~ktosik 10 lat temu | " Wypłaty dla kiero poszły by w górę i frachty. " niby z jakiej racji, skoro koszty by wzrosly? raczej pojda w dol jak sie okaze ze trzeba bedzie jezdzic wg przepisow | |||
~tiptop 10 lat temu | nie na 3 miesiące ale na 10lat. Zaraz odpadłby cały margines w postaci śmierdzieli i dziadów parkingowych, chłopków małorolnych i wszelkiej maści elementu. Zostali by kierowcy, którzy potrafiliby zrobić użytek ze swoich uprawnień. Rynek by się oczyścił również z dziadowskich firm. Stawki poszłyby w górę bo należałooby się liczyć z wyższymi kosztami, kierowcy więcej by zarabiali a i zawód może wreszcie byłby szanowany. | 1 | ||
~irish_dude 10 lat temu | Marzenia... dobrze, ze choc one sa za darmo... | |||
~ktosik 10 lat temu | "Stawki poszłyby w górę bo należałooby się liczyć z wyższymi kosztami, " hehehe :D wyzsze koszty - wiecej obciazen dla kierowcy ( za paliwo, za zuzycie, za tlen ) bilans musi wyjsc na zero | |||
~tiptop 10 lat temu | ~ktosik, jeśli ktoś pozwala sobie zabrać swoją ciężko zarobioną kasę za to, że auto spali więcej niż szef sobie ustalił, to znaczy że nie nadaje się do tego zawodu. Spalanie zależy od tak wielu czynników, że tylko idiota nie będzie umiał poradzić sobie z szefem de*ilem. | |||
~!!!iiii 10 lat temu | Oraz wypis z licencji na to auto utracone do wznowienia licencji ale minimum 1rok. Zabrać uprawnienia zawodowe na 5 lat. Tyle ile ważny jest kurs. | |||
~ktosik 10 lat temu | tiptop - powiedz to tym ktorzy placa za przepaly | 1 | ||
~ktosik 10 lat temu | !!!iiii (2015-08-03 19:41:22) super sposob na wykonczenie sasiada. podstawiamy takiemu swojego ziomka, jedziemy na pstryku, dzwonimy na itd i voila ! sasiad zalatwiony. a ziomkowi dajemy prace latwa i przyjemna | 1 | ||
~tiptop 10 lat temu | licencję bym zostawił bo ~ktosik ma rację. Jeśli siofer jest mądry to nie pojedzie na "pstryku". To tylko kierowcy dają z siebie robić SZMATĘ | 1 | ||
Locio
10 lat temu | Też jestem tego zdania na 3 miesiące to by była wystarczająca kara, we Włoszech zabierają za wyprzedzanie to w Polsce za kombinowanie przy tacho też powinni zabierać przynajmniej do sprawdzenia. | 1 | ||
~Killer 10 lat temu | Kara minimum 30tys na kierowce i zabieranie licencji za druga wpadke ! A co do kilometrow, w marcu zrobilem na legalu 14. 300km, jak robota zgrana to sie da. | |||
grzesiek078
10 lat temu | na krajówce to 90 procent stosuje to :) U Helmutów czy Francuzów to się boja, ale też znam przypadki. Bo kierofca, sefie, sefia ja się podepne :) Tak jak pisze"tiptop" zabierać na 10 lat, albo dożywotnio. Tak samo powinni sie wziąśc za te euro 2 po milion kilometrów, opony, naczepy za czasów PRL jeszcze. | |||
~mysia pysia 10 lat temu | ktosik (2015-08-03 18:03:44) " Wypłaty dla kiero poszły by w górę i frachty. " niby z jakiej racji, skoro koszty by wzrosly? raczej pojda w dol jak sie okaze ze trzeba bedzie jezdzic wg przepisow. Jakie koszty?, ktosik co ty pierrdoolisz?przepis y sa po to zeby je przestrzegac, a nie łamac, dziady i siofery by zostali wyeliminowani z rynku i po kłopocie, sami sobie by zaciągali pentle na szyje | |||
~dziewiec 10 lat temu | Nie rozumiem po co ta dyskusja. Boli Was ze ktoś zrobil na magnesie więcej km?To jego złapali i on będzie placil mandat, odpowiadal za manipulacje przy tacho. Przeciez to nie idzie z Waszych kieszeni. | |||
~ktosik 10 lat temu | tak dziewiec. bo ten kto jedzie na magesie okrada mnie, kierowce, z zarobku. dlatego idzie to z mojej kieszeni. nie wiem jaki to problem zrozumiec prosty zwrot : UCZCIWA KONKURENCJA | 1 | ||
~mysia pysia 10 lat temu | dziewiec>mnie to absolutnie nie boli, bo jak ty tak piszesz to widac ze masz od km płacone, dla mnie to frajer jedzie od frachtu i kilometra... ludzie szanujmy sie w tym zawodzie, zmieniajac prace nie sprzedawaj łatwo swojej skóry... bo bedziesz w d u p e dmuchany przez siefa. | -1 | ||
~dziewiec 10 lat temu | Nie, nie mma płacone od km, widac ze wy macie bo bardzo boicie się konkurencji i ze ktoś zrobi wiec km niż wy i jednocześnie więcej zarobi. Ja mam płacone diety i czy zrobie 400km czy 500km za granica mam diete taka sama a frajer będzie gonil i walczyl z pokonaniem odleglosci. | |||
~ktosik 10 lat temu | ja tam konkurencji sie nie boje. boje sie ( chociaz to za duzo powiedziane ) nieuczciwej konkurencji, " cfaniakow " jezdzacych na magnesach, wylacznikach i drugich kartach | |||
~!!!iiii 10 lat temu | Pisałem aby zabierać kierowcą uprawnienia zawodowe na 5 lat i wypis z licencji na min 1rok na auto na którym było przewinienie przez manipulacjie w taho. Więc nie chodzi o wykończenie sąsiada tylko jego dyscyplinowanie w skórek utraty wypisu na dane auto i brak możliwości pracy dla kierowcy. | |||
~ktosik 10 lat temu | a co za problem blachy na aucie zmienic? i co jest tutaj winne auto? poza tym licencje wydaje sie nie na auto, tylko na firme ( osobe ) poza tym ( po drugie primo ) w polsce b. duzo firm jest takich gdzie sa dwa, trzy auta. zaden problem wykonczyc sasiada | 1 | ||
~ktosik 10 lat temu | zgadzam sie w calej rozciaglosci zagadnienia aby cofac wpis w prawku ( tzw. kod 95 ), czyli pozbawic go mozliwosci pracy na stanowisku kierowcy na jakis okres czasu. ale nie zawsze wlasciciel firmy wie o magnesowaniu tacha | 2 | ||
~!!!iiii 10 lat temu | Do precyzuje zabrać i nie można dobrać nowej przez rok na tą firmę i ten sam certyfikat kompetencji. Sorry ale to pracodawca odpowiada za swoich pracowników. | |||
~ktosik 10 lat temu | tak, ale co w sytuacji kiedy np swiezy pracownik zalozy magnes o 2 rano. a o 4 zatrzyma go np policja. wlasciciel ma dzwonic co 15min do kierowcy co ten robi? | 1 | ||
~prawiczek w transporcie 10 lat temu | a czy to źle że mam płacone 55 groszy z kilometra plus najniższa krajowa i robię średnio 850 km. na dobę?? | -3 | ||
~!!!iiii 10 lat temu | Znam jedną sprawę z południa gdzie podobna sytuacja miała miejsce i odwołał się od kary na przedsiębiorcę i sąd nałożył karę tłumacząc, że dzisiejsze technologie pozwalają na kontrolę 24h/7d. Co też mi się nie podoba i się z tym nie zgadzam tym bardziej, że sytuacja miała miejsce w nocy z pt na sob. | |||
~Stary kiero 10 lat temu | de*ile wszyscy kombinują najwiecej D i Nl i nie narzekają jak wy babcie kościelne za 2gr. Posiedzieć w budzie conajmniej 2doby i ja jestem super driver bo robię jak ktoś mi nakazuje i sie cieszy do szefa miałem kontrol i nic nie cza płacić | |||
~ktosik 10 lat temu | ja znam sprawe w ktorej wygral wlasciciel i tez chodzilo o falszowanie zapisu tacha. wlasnie mlody pojechal i chcial dojechac do domu na pstryku, bez wiedzy wlasciciela. | 1 | ||
~prawiczek w transporcie 10 lat temu | a co to pstryk? ?? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.