~Ł ysy
| Nie denerwujcie się chłopoczki. Jeszcze macie około półtora roku fikania. Tyle zajmnie droga do upadku " prężnie "rozwijających się firm.
Ktoś przecież będzie musiał obsadzić tysiące zamówionych aut.
Szkoda, że przygoda, o której piszę będzie trwała krótko.
Pożyjemy zobaczymy. | | | |
~Czoboś
| Łysy wkejałem artykuł a powiększaniu taboru. Robią to przewoźnicy powyżej 50 aut. Jakiego zonka ty im wróżysz jak jednocześnie mikro fiutki transportowe do 10 złomów redukują flote? Dzisiaj też wkejałem artykuł że frachty mają iść w góre a dziady do klozetu. Jak jesteś taki spec lepiej powiedz czy teraz będzie dobry moment żeby zacząć w transporcie? | | | |
~driver
| juz zaczyna sie robic ciekawiue Juz zaczyanją sie auta na placu zamowione nie odebrane tez juz robią sie miejsca na produkcji Spokojnie Volvo xl 500km new model gotowe do odbioru z placu 78tys euro | | | |
~Ł ysy
| PEKAES
Wysokość zarobków determonuje sytuacja na rynku pracy. Co ty uważasz, gówno kogo obchodzi.
Tak, dla zrozumienia "oczywistych oczywistości ". | | | |
~Ł ysy
| Czobuś. Zazwyczaj nie uświadamiam genetycznych głupków /głupota może być nabyta/ jednak przy ilości głupot pisanych przez ciebie, poczułem się wezwany do tablicy.
Glupku, pieprzysz jak potłuczony. Nie masz zielonego pojęcia o sprawach, o których piszesz. Jesteś jednym z wielu parkingowych przygłupów, którym coś się wydaje. Ale tylko wydaje.
Wbrew twoim głupowym przepowieściom, największe szanse na przeżycie mają małe firmy. Dlaczego?
Nie ma sensu uruchamiać dyskusji, której nie ogarniasz. | | | |
~Ł ysy
| Mamy powtórkę z roku 2008. | | | |
~driver
| czysto teoretycznie dziad miał 50 pracownikow w zeszłym roku dostał 1, 9 tarczy 800tys z urzedu pracy i miał wytrzymac do 30-04 Udało mu sie wytrzymał ma własny tabor ale tez ma np 60 lat I teraz pomyslał sprzedam te klamoty tarcze rozliczył na umożenie reszty kasy Klamoty warte ok 4mln sprzeda i ma emeryture bezstresowa Wiec po co sie szarpac z wami | | | |
~Czoboś
| Łysy. Brak konkretów. Nie jesteś partnerem do merytorycznej dyskusji. | | | |
~Czoboś
| driver Dziad jedyną bańke jaką ma to z nosa XD | | | |
~driver
| moze miec z nosa a ty z czego masz z *? | | | |
~Czoboś
| Powniczaku gaś kąkuter bo matka do piwnicy na inspekcje idzie. Posprzątaj mokre chusteczki bo już się mama domyśla że sie ciągle skórką przed ekranem bawisz! XD | | | |
~Łysy Czubek
| Łysy to genetyczny cham i prostak, wszędzie widzi głupszych od siebie taką po prostu ma wizję. Prostą i chamską zarazem. | | | |
~Przewoźnik
| Patologia. | | | |
~driver
| Aż miło czytać i z każdym postem lepiej mi że zatrudniam tylko wschód | | | |
~Czoboś
| Patologia to jest dziadtrans. Patologia transportowa. A ty sie driver nie udzielaj bo nawet gumniak nie jesteś tylko zwykły przegryw. | | | |
~Czoboś
| Tzw. dziadtransy znikną. Będą duzi na rynku i miejsce dla kierowców z zestawikiem jako subcontractor. Coś jak w Anglii. Dziadów operujących z gnojowiska brak. Są molochy z milionowym kapitałem duzi gracze od 50 aut i tzw. owner drivers. U nas idzie to samo, tylko opornie. | | | |
~Czoboś
| Dziadtransów posprzątają spedycje, kary i konkurencja. Zmiany idą ku normalności. | | | |
~Czoboś
| Rynek powiedział sprawdzam operatorom bez aut. Nie sprawdzili sie. Frachty w góre. Jeszcze troche i nikt nie da palet przewieźć jakimś starym autem na trytytki. To już sie dzieje. | | | |
~Czoboś
| Człowieku czy ty sie dobrze czujesz? | | | |
~Czoboś
| Piszesz jakies dyrdymały i jeszcze sie Czoboś podpisujesz. | | | |
~Czoboś
| Czoboś to jakość nie pusta przewózka. | | | |
~Czoboś
| Ja jestem Sprite ty pragnienie. Made in Italy a nie AliExpress.
Czoboś to jest Brioni a nie Philip Plein.
Czujesz czopie różnice?! | | | |
~Czoboś
| No dziady który przyfika z jakimś sensownym argumentem że nie padniecie na cycki? Nie ma chętnych? Jeszcze dwa browary i Czoboś wam wykład o niewidzialnej ręce wolnego rynku zrobi... | | | |
~Kierowca
| A ja powiem tak. Jeden dziad padnie to dwóch kolejnych otwiera tak było jest i będzie. A Ł ysy to o kryzysie i upadki firm to tak średnio co kwartał pier*oli od 2007. Ja już przywykłem do jego rozbawiania. Kto czyta posty Łysego i drive ten się w cyrku nie śmieje | | | |
~inspektor Czoboś
| Tym razem idą poważne zmiany. Międzynarodówka szybciej ale krajówka też. Nie będzie miejsca dla patologii i złomów na drogach. | | | |
~inspektor Czoboś
| Prosty przykład magnes. Teraz to jest przestępstwo. Takich zmian będzie więcej. Jak skończą się wypłaty pod stołem kierowcy ze swoim autem będą bardzo opłacalni. Dziady kwiczą bo PM i jeszcze US chce sam rozliczać pit36. Narazie sie dziadom vat skończył. A niedługo wszystko się skończy. Będzie czas dla mikroprzedsiębiorców . | | | |
~skg dk
| ogolny klimat dla przedsiebiorcow jest zly bo rzad stara sie zwiekszyc jak najbardziej kary i obciazenia a nic w zamian przyklad kara za nieterminowe zlozenie dokumentu badz bledy wzrosla z 5600 zl do 14000 zl zaraz wzrosna skladki zdrowotne ogolny fiskalizm panstwa tylko zniecheca ludzi do dzialania wiec bedzie tylko gorzej | | | |
~Radek
| inspektor Czoboś
2021-04-23 22:41:40 Tym razem idą poważne zmiany. Międzynarodówka szybciej ale krajówka też. Nie będzie miejsca dla patologii i złomów na drogach.
czyli "firmy" największych pieniaczy glacy i driverka do zaorania | | | |
~skg dk
| radek ty sie tak nie ciesz ze ktos bedzie zaorany jak by tak bylo wszedzie to gdzie bedziesz pracowal? | | | |
~inspektor Czoboś
| Wezmie swój zestaw. Zobacz na oferte molocha Xpo. Wszystko załatwiaja dla podwykonawcy. Takich ofert będzie wiecej. | | | |