ID: 163702
Praca przejściowa/dyplomow a inżyniera
ID: 163702
ID: 163702
Cześć!
Jestem studentem Transportu Drogowego. Borykam się z wyborem tematu na pracę przejściową/dyplomow ą aby móc obronić swój tytuł inżyniera w przyszłym roku.
Czytajcie! Problem polega na tym, że u własnego promotora mam temat związany z Energochłonnością w środkach transportu. I do tego tematu nie mam wgl materiałów, pomimo wszelkich poszukiwań.. Promotor zakreślił mi mniej więcej na czym ma polegać i jak ma być mniej więcej napisana praca. Otóż, początek ma przedstawiać porównanie ogólne jak przy produkcji danych środków transportu występuje zużycie energii. W rozwinięciu skupić się powinienem na Transporcie drogowym, życiu eksploatacyjnym pojazdów - jak tą energochłonność ograniczyć. Moje pytanie do Was jest następujące:
1) Co myślicie na ten temat? Czy da się to napisać?
2) Skąd wezmę dane, chociażby produkcyjne, danych firm?
3) W jaki sposób mam to przedstawić?
4) Co byście ewentualnie zmienili?
5) Czy macie jakieś inne pomysły związane z tym tematem?
Kurczę jeśli macie jakieś sugestie na nowy temat, bo ten wydaje się za trudny proszę Was bardzo o pomoc. Strasznie się stresuję na samą myśl o tej pracy i natłoku myśli jakie mnie otaczają.
Chodzi za mną też pewien temat, mianowicie "Przewóz ładunków niebezpiecznych". Czy macie jakieś pomysły odnośnie tej pracy? BŁAGAM o pomoc! Cokolwiek!
Cześć!
Jestem studentem Transportu Drogowego. Borykam się z wyborem tematu na pracę przejściową/dyplomow ą aby móc obronić swój tytuł inżyniera w przyszłym roku.
Czytajcie! Problem polega na tym, że u własnego promotora mam temat związany z Energochłonnością w środkach transportu. I do tego tematu nie mam wgl materiałów, pomimo wszelkich poszukiwań.. Promotor zakreślił mi mniej więcej na czym ma polegać i jak ma być mniej więcej napisana praca. Otóż, początek ma przedstawiać porównanie ogólne jak przy produkcji danych środków transportu występuje zużycie energii. W rozwinięciu skupić się powinienem na Transporcie drogowym, życiu eksploatacyjnym pojazdów - jak tą energochłonność ograniczyć. Moje pytanie do Was jest następujące:
1) Co myślicie na ten temat? Czy da się to napisać?
2) Skąd wezmę dane, chociażby produkcyjne, danych firm?
3) W jaki sposób mam to przedstawić?
4) Co byście ewentualnie zmienili?
5) Czy macie jakieś inne pomysły związane z tym tematem?
Kurczę jeśli macie jakieś sugestie na nowy temat, bo ten wydaje się za trudny proszę Was bardzo o pomoc. Strasznie się stresuję na samą myśl o tej pracy i natłoku myśli jakie mnie otaczają.
Chodzi za mną też pewien temat, mianowicie "Przewóz ładunków niebezpiecznych". Czy macie jakieś pomysły odnośnie tej pracy? BŁAGAM o pomoc! Cokolwiek!
Posty (5)
michu1234dk
| jak w temacie... | |||
~ktosik | zmien kierunek na latwiejszy. | |||
~Mieciu | Nie to forum, kopiuj>wklej; na forum uczelni. Tutaj w większości małpy tylko obrzucają sie g. wnem. Od czasu do czasu człekokształtne idą się iskać wtedy na światło dzienne przebijają sie rzetelne wpisy. Pozdrawiam. | 1 | ||
~fuller | Pytanie mam. Czas załadunku/rozładunku kiedy kierowca go nadzoruje jest zaliczany do czasu pracy innej. A jeżeli wie że będzie dokładnie trwał 1 godzinę - do dyspozycji? | |||
Kiwiland
| michu liczysz, ze ktos za ciebie napisze, czy nie potrafisz korzystac z neta? Wejdz sobie chociazby na strony: ://www. rsi2004. lubelskie. pl/doc/sty6/art/Siem ionek_art. pdf s://www. mir. gov. pl/Transport/Zrownow azony_transport/Doku menty_i_opracowania/ Documents/Poprawa_ef ektywnosci_energetyc znej_transportu_w_Po lsce. pdf Malo jest materialow na temat ekonomicznej jazdy? Rusz glowa i ogarnij sie, albo sobie odpusc i nie badz kolejnym skrotem "mgr" |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz