Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Blokady w całej Polsce. Przewoźnicy wychodzą na ulice

ID: 162571


W całej Polsce na drogach tranzytowych odbywa się protest przewoźników przeciw wprowadzonej przez Niemcy płacy minimalnej dla zagranicznych kierowców firm transportowych.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (1507)

~Maniek
g-a nie próbuj z nimi wygrać!
Braku wiedzy w transporcie takim elkwentom nie uzupełnisz,
Szkoda gadać!
Idę na zakupy.
~Zakręcony
Maniek... zauważyłeś, że admin robi z ciebie idiotę?

-1

~Lex
Dobrze że to protest przewoźników a nie kierowców czyli kto ma blokować drogi? ?? Pracujemy jak Beduini i zawsze słychać ten sam argument "to się nie opłaca" doją nas jak krowy na pastwisku a my patrzymy bezsilnie i toczymy pianę na parkingu. Ponadto jak to możliwe, że Niemieckie firmy jeżdżą za taką samą stawkę i im się jakoś opłaca płacą kierowcą średnio około 1000eur. więcej i jest ok...
g-a
Maniek - ale pieni się lepiej jak mydełko Fa w dawnej reklamie :-)
~maryjann
Kubus puchatek powiadasz, a ja chcialem specjalnie dla ciebie rosypac draze kokosowe zebys mial zajecie. Janosik przeloze przez kolano i wyprostuje ciebie sloneczko.

1

Kolczu
chris

Nie wolno lekceważyć ludzi, jak sobie szef "wychowa" pracownika tak będzie miał. Kultura osobista kierowcy zależy nie tylko od niego, kształtuje się przez wiele czynników tak jak degraduje, czyli: zadania jakie ma do wykonania i sprzęt, zarobki, częstotliwość bycia w domu, relacje i atmosfera w firmie itd. Jako początkujący kierowca dużego zestawu, a w branży od 7 lat od samych podstaw, obserwuję, rozmawiam, a*alizuję i wyciągam wnioski. Są kierowcy zadowoleni, wyszkoleni, z dużą wiedzą i od razu pokrywa się to z kadrą zarządczą firmy i wysoką kulturą organizacyjną. Co do pracy kierowcy sama jazda to nic, mamy załadunki, wyładunki, formalności, kontrole, warunki atmosferyczne, monotonność, egzystowanie w kabinie. Biorąc pod uwagę, że nie każdy potrafi się przystosować uważam, że osoba na takim stanowisku pracy powinna w podstawie zarabiać średnią krajową netto jako podstawa plus dwa razy tyle jako premia oczywiście za oszczędność paliwa i solidną pracę ale przede wszystkim za rozłąkę i warunki pracy. Nie mówię o tych co codziennie są w domu, rozliczanie od kilometra gdy auto stoi z przyczyn nie zależnych od kierowcy jest po prostu nie fair i prowadzi do patologi z błędnym kołem w finale (frustracja kierowcy wylewana na zarządzających i ogólna nerwówka jednych na drugich).
~kierowca
protestować będą ci, którzy do tej pory prowadzili swoją działalność nie do końca zgodnie z obowiązującym prawem, ci, którzy psuli rynek innym. niech wychodzą, logo firmy niosąc na transparencie. łatwiej będzie odróżnić w przyszłości dobre firmy od złych, tudzież łatwiej będzie dobierać sobie rzetelnego przewoźnika do realizowania zleceń transportowych.
~???
Lex
(2015-03-21 14:51:17) Dobrze że to protest przewoźników a nie kierowców czyli kto ma blokować drogi?? Pracujemy jak Beduini i zawsze słychać ten sam argument "to się nie opłaca" doją nas jak krowy na pastwisku a my patrzymy bezsilnie i toczymy pianę na parkingu. Ponadto jak to możliwe, że Niemieckie firmy jeżdżą za taką samą stawkę i im się jakoś opłaca płacą kierowcą średnio około 1000eur. więcej i jest ok...



A może jakiś przykład na jeżdżenie na tych samych stawkach???. Bo ja to znam z drugiej strony. Do tego zapytałbym Niemca ile płaci za czynsz, prąd i wodę ile kosztuje serwis i ile kilo schabu, itd. ja pytałem i sprawdzałem wiec wiem a Ty???
~maryjann
Janosik, a jakie sa twoje osiagniecia poza kursem prawa jazdy zdanym? Masz prawko?
~???
~Maniek
(2015-03-21 14:47:03) g-a nie próbuj z nimi wygrać!
Braku wiedzy w transporcie takim elkwentom nie uzupełnisz,
Szkoda gadać!
Idę na zakupy.


A jaka wiedzę trzeba mieć żeby prowadzić transport???. Tak w kilku punktach to napisz.
~jako
Biedne Polskie dziad transy już nie mogą dymać na czym popadnie swoich przyglupich bezzebnych kierowcow
~Zakręcony
Zaczynam się martwić. Najpierw wyciągnęli traktory, a teraz będą wyciągać ciągniki. Za dużo dotacji poszło nie w tę stronę.
Kolczu
apropos tematu: jak u kierowcy kasa się zgadza to nie patrzy ile ma szef, Niemiec itp. Zacząłem pracę w firmie, której warunki są jasno przedstawione, a wynagrodzenie w stosunku do częstotliwość bycia w domu ok i temat jak wyżej tylko sobie obserwuję. Życzę kolegom takiej satysfakcji jak moja :)
~maryjann
Pogadamy? O kubusiu puchatku czy drazach? Janosik pijesz ten sok kubus?
~ciapowaty
No pewnie, że was dymają.
Niemiec raczej nie łapie ochłapów pardon -smakowitych kąsków na giełdzie.
~gosc
trans polonia, ciąganie naczep z bitumem ADR9 stawka za kilometr 2, 5 złotego, viatoll w jedną strone zwracany, dzierżawa cysterny 300 euro miesięcznie... nawet nie wiem jak to skomentować
~???
~janosik
(2015-03-21 15:05:32) zapytajnik, jedyną wiedzą jaka jest potrzebna by pseudo transportny biznes prowadzić, jest wiedza wyniesiona z domu. Czyli jak okraść państwo i pracownika. Taka wiedza jest wystarczająca by stać się polski dziadtransem



Piszesz bzdury a ja pytam poważnie. W Twojej wypowiedzi można zamienić dwa słowa i będzie to prawda o kierowcach (nie wszystkich).
marsoc
Polak szef już nigdy kierowcy nie zapłaci uczciwie, chamstwo, bezprawie to w polskim transporcie patologia na którą jest jedno lekarstwo ale mało prawdopodobne by w najbliższym czasie z 80 procent szmaciarzy padło.
Tacy jak ese czy obywatel ginekolog amator i reszta ferajny ma płacone by tępić na forum objawy krytyki i sprowadzać kierowców do parteru. Cóż polak zawsze był sprzedajny, wystarczy zapoznać się z historią, Targowica to jeden z licznych przykładów!
Expreso wy rozwój firm po 2004 roku w polsce był możliwy przez niskie koszty pracy, które nawet obecnie jeszcze winduje się w dół, dziad transy rekompensując sobie rosnące koszty przy zachowaniu zysku.
Poziom kierowców w polskich firmach spada bo redukując koszty dziad transy sięgają do nizin i ludzi z marginesu gdyż normalny kierowca to prędzej wybierze pracę na wygnaniu niż u polskiego "syfiarza"
~xyz
to czemu janosik nie otwierasz firmy transportowej masz wszystko co potrzeba
~???
Janosik, to wszystko jest proste do sprawdzenia. Wystarczy podzwonić po spedycjach, równiez zachodnich-ile płacą. gość powyżej to napisał. Pomyśl co na tym polu zrobić.
~maryjann
Janosik, musze sie martwic o takiego rodzynka transportu jak ty. Wiesz co i gdzie, tak jak kubus puchatek wie gdzie miodzik znalesc. Trzeba wpisac cie na liste junesco,
~???
ND kasuje za km około 1, 50-1, 80 eu. Podwykonawcy płaci około siedemdziesiąt kilka centów za km plus opłaty autostrad liczone z MG13. Kto tu kogo wali w rogi???.
~???
~janosik
(2015-03-21 15:16:14) zapytajnik ubiegasz się o tytuł dziada roku? Powiadam tobie iż wystarczy być złodziejem aby stać się gumofilcem i to wszystko na pełnym "legalu"


Złodzi eje są na zachód od Odry. Dziwi mnie fakt, że jeszcze twego nie skumałeś. Ale mam nadzieję, ze doświadczysz na własnej skórze.
~biało - żółty murzyn :)
nie stac ich na pracownika to niech jadą na zmywak dostaną 35 zł na godzinę
~xyz
janosik mozesz isc na kase do biedronki
~???
~janosik
(2015-03-21 15:18:49) podzwonić po spedycjach, Hmmm i co mi z tego skoro sefff i tak wydrukuje zlecenie odpowiednio spreparowane płacząc przy tym, jakie to cińkie stawki. Trza być oszustem i złodziejem i kłamcą. To wystarczy aby być bissnusmenem


Ku maty jesteś. Sam sobie policzysz ile zostaje. A tak btw-rozumiem, ze jeździsz na jakieś dziwne frachty albo km. A to juz twoja wina i świadczy o Tobie.
~???
~janosik
(2015-03-21 15:21:04) zapytajnik i co? ! Takie prawo wolnorynkowe, a dziady sami doprowadzili do zbydlęcenia transportu poprzez stawek zaniżanie, byle by pojechać. Bo się na swoje wyjdzie jak kiermanowi odciągne za fikcyjną norme itp obciążenia. Zapytaj mariana on wie co w trawie piszczy


A Tobie kto kaze pracować za takie stawki. Nie pracuj i koniec. Mówię jasno i wyraźnie na castingu, ze za stawkę poniżej 10 tys zł nie rozmawiam i tyle w temacie.
~maryjann
Janosik race odpalil.
~???
~janosik
(2015-03-21 15:24:02) chceliście kapitalizmu? chcieliście demokracji? Zachciało wam się eurolandu? Macie to o czym marzyliście. Rozpierniczyliście polską gospodarke sprzedając co szło za bezcen, transport doprowadziliście na dno opłacalności. I do kogo wy żal macie?


Jak na ta chwilę to żale wylewają tu kierowcy. Ja osobiście byłem przeciwny wejścia EU.
~daro
bo polski sief to zlodziej ktory na kierowcy sie dorabia... kupi taki sobie 5 autek w dodatku w leasingu i on po 3 latach ma miec to splacone dom wybudowany i jeszcze ma zostac sporo gotowki... na zachodzie firmy buduje sie lata... ale u nas wrecz odwrotnie i oczywiscie jak juz napisalem wczesniej - okrada sie kierowcow bo o wyzsze stawki do spedycji sie nie upomna...
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.149.254.25

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels