ID: 161987
Paco Grzegorz Krolikowski
ID: 161987
ID: 161987
Paco Grzegorz Krolikowski.
Paco Grzegorz Krolikowski.
~szybki*.dynamic.chello.pl
*.dynamic.chello.pl
Posty (22)
~szybki | jak w temacie... | |||
~sebo | Ponawiam, czy któryś z użytkowników mógłby naświetlić co i jak w ten firmie? | |||
~Driver | Szukałem jakiś czas temu pracy, firma skusiła mnie dobrze napisanym ogłoszeniem a także poważną rozmową przez telefon jak i kwalifikacyjną. Miałem zjeżdżać do domu co weekend, robić międzynarodowe trasy (PL - H). Wszystko ładnie pięknie, a zarobki miały nie schodzić poniżej 6 tys. Realia były nieco inne, przede wszystkim firma brała sporo dystrybucji, typu Makro, tesco, płatność była ustalana na zasadzie stałej stawki od danego przewodu, coś na zasadzie frachtu. Oczywiście doloty i przestoje były darmowe. Kierowcy, którzy dłużej pracowali przeliczali to na stawkę kilometrową i wychodziło coś około 28 gr/km (z podstawą). Oszczędzano autostrady na rzecz dróg lokalnych w PL jak i na Słowacji. Jazda jest non stop nocą, jak brakuje czasu to kamyk i lecimy dalej. Weekendy są częste i opłacalne ale dla tych którzy mieszkają blisko siedziby firmy - na Ursusie. Auta często i nagminie są pozostawiane w DSV w Senec, a kierowcy, którzy chcą wrócić do domu na 9-12h muszą wracać na stopa albo zabierać się z innym kierowcą. Normalne weekendy (przy czym w rozumieniu firmy weekend to niekoniecznie sobota i niedziela) przypadają 2 na miesiąc. Tak na prawdę, pauzę ma tylko auto. Szef oferuje sowite premie (400 za utrzymanie się w normie, 1000 za zejście poniżej normy) za oszczędności w paliwie. Normy te da się wyrobić pod warunkiem, że będzie się jechało po prostym, na autostradzie. Aktualnie w firmie trwa ogromna rotacja kierowców, starzy kierowcy odchodzą, część kierowców firma sama wyrzuca (podobno) za paliwo. Spedycja nie ma szacunku do kierowcy Plusem tej firmy są nowe Auta: Many, Dafy i Mercedesy oraz nowe chłodnie. Firma jest wypłacalna | |||
~były.. | konkretna informacja... | |||
~Szybki i Wściekły | Pracowałem w firmie paco, tam gdzie cienko płacą. Okres "ochronny" dla nowego pracownika trwa 3 miesiące. Po tym czasie tak jak wszyscy weekendową pauze musi mieć samochód. Kierowca NIE! Auta pozostawiane są w DSV Senec, Port Radomsko, DSV Czeladz. Firma wypłacalna. Spedytorzy co innego mówią, co innego myślą, a co innego robią. | |||
~Szybki i Wściekły | Zapomniałem dodać. Priorytetem dla każdego kierowcy jest "kamień". Bez współpracy z tym urządzeniem w tej firmie nie masz przyszłości. Pracownicy tej firmy powinni być typowymi kaskaderami, normalny człowiek nie ma tam szans!!! | -1 | ||
~Szybki i Wściekły | Normy spalania aut brane są pod uwagę ze spalania "Policjanta", który jeździ samochodem nowym, liże pedał gazu i dostaje trasy, po których jeździ się samochodami, Młodym pracownikom oferuje się zarobki miesięczne w wysokości 6 tys. zł co normalnie jest do wykonania w 1, 5 miesiąca. | -1 | ||
~Szybki i Wściekły | Kto chce być "niewolnikiem na własne życzenie" zapraszam do tej firmy!!! | |||
~Szybki i Wściekły | Polityka firmy na aktualny moment polega na szczuciu kierowców aby między sobą się gryźli, Do czego to doprowadzi, nie wiadomo!!! | |||
~gibon | pracowałem chwile w tej firmie szacunek dla (starych kierowców), bo nie szanuje ich nikt ani spedytorzy, ani szef pmimi że jest wypłacalny | |||
FAN-MAGNUM
| jasne, dzięki za plusika :-) bo po co pracować? ? | |||
Kanibal
| Firmy nie znam ale za to kierowcy bardzo życzliwi i pomocni. Podziękowania szczególnie dla Brylanta i J. C. W tej chwili spotkać normalnych kierowców jest bardzo ciężko. Sam jestem przewoźnikiem i takich kierowców próżno szukać | 2 | ||
~Jacek. | Kamień dalej w modzie, układy i knowania, zbiór promieniotwórczych pierwiastków i obietnice bez szans na spełnienie. | |||
~kierowca | Panowie pracowalem w Paco 8 lat, odszedłem ze wzgledu na problemy rodzinne i mam nadzieje, ze jak wyprostuje swoje sprawy bede mogl wrocic. U krolikowskiego roznie bywalo z kamykiem, ale inspekcja skuteczne go poskromila, pozatym nigdy nie slyszalem ze zaklej sie i jedz, sa tacy co jezdza legal albo eur 6 i daj rade. Co do stawek 0, 25 gr mialem na solówce jak tylko krajówka byla, kasa zawsze na czas i zawsze cos gorka, jak jestes normalny to i normalnie cie traktuja. Dziwie sie tylko tym starszym kierowca ze nie stana w obronie firmy, widze ze nadal jest ekipa knujacych i podpuszczajacych i zawsze znajada latwego ktoremu nic nie pasuje, a internet przyjmie wszystko. Prawda jest o zostawianiu samochodow na slasku w radomsku czy na SK, ale przecierz nikt nie kaze nam wracac na weekend do domu mozesz zostac i siedziec w samochodzi, zabieraja i odwoża pod drzwi samochodu wiec nie wiem o co chodzi. Naprawde Panowie opamietania troche z tymi tekstami. | 2 | ||
~jacek | Banda sfrustrowanych gamoni, którzy tylko potrafią krytykować pod anonimowym nickiem. Dziwne, że tylko zarejestrowani forumowicze potrafią pisać szczerze. Wszyscy ci anonimusy... choćby i 15 tys. na ręke zarabiali i tak im będzie źle. Nie potrafią uszanować tego co mają. | 2 | ||
~Poznań | Do Pana kierowcy co 8 lat pracował i kolejny raz rodzinne sprawy układa. Powodzenia w ewentualnym powrocie. | |||
~4\"Piotrunia\" | Ty Pier... , idi... . "Najlepiej"... dla kogo? | |||
~-obecny- | Omijać z daleka tą firmę ludzie uciekają po kolei spedytory wykorzystują ludzi do granic możliwości brak szacunku dla kierowców szef nie płaci na czas zalega z wypłatą nawet do 3, 4 miesięcy | |||
M10ichu
| Do "obecny"... To Ty niezły wyrobas jesteś jak dajesz się dymac na 3, 4 wypłaty w plecy... :D | |||
~Stefcio | Firma do *. | |||
~Stefcio | Firma do *. Nie polecam nikomu. Wyscig szczurow pomiedzy kierowcami. Praca za poldarmo. Masakra nie firma. | |||
~Kierowca | Co tam nowego w Paco słychać... ? Da ktoś info czy warunki się zmieniły? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.