ID: 161660
Przejazd autobusem 2000km
ID: 161660
ID: 161660
Wiadomo, że zgodnie z przepisami czas pracy jest ograniczony.
Czy dla takiej odległości (Polska - Hiszpania) należałoby wysłać załogę 3-osobową?
Tak szczerze mówiąc to w razie problemów korki itp nawet załoga 3-osobowa nie da rady.
Jak robią to firmy przewozowe, że puszczając autobus z pasażerami z Polski do Włoch jadą cały czas?
Wiadomo, że zgodnie z przepisami czas pracy jest ograniczony.
Czy dla takiej odległości (Polska - Hiszpania) należałoby wysłać załogę 3-osobową?
Tak szczerze mówiąc to w razie problemów korki itp nawet załoga 3-osobowa nie da rady.
Jak robią to firmy przewozowe, że puszczając autobus z pasażerami z Polski do Włoch jadą cały czas?
Posty (17)
loosak
| jak w temacie... | |||
Kwiatula
| Oficjalnie ruszają z granicy. Jak wszyscy. :) | -1 | ||
pwtelkom
| maj skoczków tzw 1kierowca dojeżdża do świecka tam sie przeskakuje w autobus powrotny 2 pozostalych ciagnie dalej | -1 | ||
~Assad | pwt ty też down? ? O nasze służby nie spytam bo odpowiedz znam... | |||
loosak
| Skoczek czy nie, to zgodnie z przepisami trzeci kierowca przedłuża jazdę tylko o 1 godzinę, ponieważ wszyscy kierowcy przed upływem 30 godzin od momentu rozpoczęcia dnia pracy muszą odebrać dzienny okres odpoczynku. 30 - 9 = 21 21 godzin jazdy na 3 kierowców. Nie mam pojęcia jak to ugryźć. | 1 | ||
hultaj1
| Jeden ze sposobów rozwiązania tego problemu, to zamówić i opłacić hotel dla całej wycieczki. | 1 | ||
loosak
| Hultaj1-można i tak ; -) ale praktycznie autobusy jadą "bez przerwy" do końca. Czy to na wyspy czy na południe Europy. | |||
~ktosik | Druga załoga przejmuje autokar we Francji. pierwsza wysiada i pauzuje np w hotelu. | |||
~Wicik | No i należy pamiętać, że w Europie nasze autokary są najszybsze, średnia przelotowa to około 107km/h w dzień a i nawet 112 w nocy:) Na 9h jazdy nocnej daje to sporą przewagę; ) | |||
Szakal
| loosak albo jestes głupi albo takiego tylko udajesz. W autobusie siedzi 3 kierowców ale tylko 1 ma kartę w tacho i prowadzi autobus do granicy. Tam wysiada a pozostali dwaj wkładają swoje karty i dopiero w tym momencie zaczynają oficjalnie swoją pracę i rura dalej. Polak potrafi. | |||
~Masterek | Ktosik ma racje i Szakal ma racje. Zazwyczaj pierwszy kierowca jedzie do granicy albo gdzie mu czasu wystarczy. | |||
loosak
| Może i głupi, ale zastanawiam się jak przejechać 2 tyś. km bez przerwy zgodnie z przepisami. Bez kombinacji to jest po prostu niewykonalne (oprócz tych noclegów). Od tej granicy na południe Hiszpanii to nawet przy średniej 120 nie da rady dojechać. To że Polak potrafi to jest oczywiste inaczej byśmy musieli płacić frajerskie :-) | |||
~ktosik | jedyna opcja jest sposob opisany przeze mnie. wymiana kierowcow. pomijam fakt zadowolenia pasazerow z takiej " wycieczki " | |||
~MARCIN | I AK WŁAŚNIE DOCHODZI DO WYPADKÓW. POLSKIE DZIADOSTWO Z POLSKI DOHISZPANI NA STRZAŁA PIER... DO... LNIJ SIĘ W TEN PUSTY ŁEB I SAM ZA*AJ A W RAZIE KONTROLI NA FRANCJI LUB HISZPANI NIE ZESRAJ SIĘ W PORY | |||
~fred | średnia 107, 112, 120km/h Kto da więcej? Czasami się zastanawiam czy tacy mądrale mają prawa jazdy. Albo nie rozumiecie pojęcia "średnia". Żeby wykręcić taką średnią prędkość trzeba ciąć czasami po 150km/h, a człowiek pyta w końcu o autobus. | |||
~Michał | CO SIE PYTASZ, CO NIE WIESZ, CO JEST NIE JASNE... WSZYSTKO MOZE POLSKI TRANSPORTOWIEC KOWIEC PRZEMYSŁOWIEC, ZAWSZE MOZNA JECHAC AUTOBUSEM ICLE SIE CHCE MOZNA NAWET JECHAC BEZ PRZERWY 10000000 GODZIN, DASZ RADE | |||
~george | normalnie to wysyła się kierowców na nocleg dzień wcześniej do Niemiec, zmiana załogi i grupa jedzie dalej. Niektórzy robią 9-cio godzinne zwiedzanie np. Strasburga po drodze. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.