ID: 161187
Praca w Kujawsko-Pomorskim
ID: 161187
ID: 161187
Witam.
Jestem nowym 22 letnim kierowcą, aktualnie stoję na etapie wymiany dokumentów (prawko i karta - zamówić).
Szukam pracy w rejonie podanym powyżej, no chyba, że dojazd gdzieś dalej będzie tego warty ^^
Na stanie mam komplet dokumentów niezbędnych + ADR + cysterny. Wolny od nałogów.
Ktoś coś, może?
Najbardziej by mi pasowało na początek pójść w podwójną obsadę, co by podłapać "zachowań" :D Ale wiadomo, na razie powiedzmy, że nie wybieram.
Witam.
Jestem nowym 22 letnim kierowcą, aktualnie stoję na etapie wymiany dokumentów (prawko i karta - zamówić).
Szukam pracy w rejonie podanym powyżej, no chyba, że dojazd gdzieś dalej będzie tego warty ^^
Na stanie mam komplet dokumentów niezbędnych + ADR + cysterny. Wolny od nałogów.
Ktoś coś, może?
Najbardziej by mi pasowało na początek pójść w podwójną obsadę, co by podłapać "zachowań" :D Ale wiadomo, na razie powiedzmy, że nie wybieram.
Posty (18)
Woolfik
| jak w temacie... | |||
~don diablo | A z jakiego powiatu jestes? | |||
Woolfik
| Bydgoski | |||
~Jaca | Spróbuj w Rolmag Opalenie | |||
~michal | Smigaj do Daw trans w Toruniu biora na przyuczenie dobrze placa wymagany ADR podstawowy i KK | |||
~ohggii | Polecam zajrzeć na stronę z ofertami pracy. Naprawdę ciekawe propozycję i rzetelni pracodawcy. Warto wejść i zobaczyć! ://www. rekrutacyjnarewolucj a. pl/Job/List | |||
Woolfik
| ohggii z chęcią skorzystałbym z Twojej propozycji, ale niestety na podanej przez Ciebie stronie nie ma nawet kategorii "kierowca/kurier", czy czegokolwiek podobnego w miejscu do wyboru "branży". Pytanie, czy Ty wchodziłeś w ogóle na tą stronę.. Mnie się to wydaje jedynie na reklamę słabo rozwiniętej strony. W każdym razie poświęciłeś odrobinę czasu udzielając odpowiedzi, dziękuję. | |||
~Pocztowiec | Woolfik. Jak jesteś w powiatu bydgoskiego spróbuj na Pocztę Polską. Ja obecnie też tam pracuję i tez w sumie zdobywam doświadczenie bo jeżdżę od zeszłego roku od września. ://skk. erecruiter. pl//Offer. aspx?oid=2229979& ;cfg=993ad47d358f45b 1b84493910533445b m asz link tutaj masz aktualna ogłoszenie wyśli CV kierowców potrzeba więc jest szansa. Na początek tyg lub 2 będziesz jeździł z kimś. | |||
Woolfik
| Pocztowiec, a potrafisz mi już teraz odpowiedzieć na kilka pytań odnośnie tego jak praca wygląda? Interesują mnie najbardziej następujące aspekty: - czy auto przypisane jest do kierowcy czy skaczesz - firanka (to poczta, więc przypuszczam, że nie, ale wolę zapytać), czy jakaś tam skrzynia zwykła? - ilość dropów (miejsc zrzutu)? - ilość miejsc załadunków? Czy są dodatkowe po drodze - czy jazda jest zgodna z przepisami, czy dostajesz magnes w schowku lub do ręki? :D - wynagrodzenie? - jakieś obciążenia kierowcy? (za przepał czy cokolwiek innego wymyślnego?) - | |||
Woolfik
| PS. dzięki za namiar :) | |||
~Pocztowiec | A więc tak 1. Niestety nie często zmieniasz auta. Co do Aut głownie są same nowe ciągniki roczniki 2013 w górę jedyny minus to Iveco teraz przyszły 2 nowe z 2014 roku. Najwięcej ciągnik jeden ma w chwili obecnej przejechane 360 tys. Co do solówek też Iveco roczniki 2011 w górę wyjątek 2 Euro cargo z 2007 roku 2. Zwykła skrzynia nie masz żadnych firanek jedynie co to pasami musisz spiąć budę na końcu w X a co do zabezpieczenia ładunku masz szpilki. Przewozisz palety, kontenery z paczkami lub na luz gabaryty jakieś większe i listy paczki itp 3. Zależy co dostaniesz i gdzie będziesz jeździł najlepiej jest na liniach nocnych złota robota ale na początku jak brak doświadczenia nie masz szans się raczej załapać. Myślę, że najpierw na szkolenie 2 tyg na solówkach najpierw pewnie 3. 5 potem 6, 10, 16 itp a po jakimś czasie wsiądziesz w ciągnik. Na solówkach robota gorsza bo jedziesz np o 4 rano na 2 urzędy pocztowe zwalasz ładunek pocztowy wracasz i potem masz np parę palet bezpośrednio do klientów ( Paleciaki wszystkie elektryczne i auta z windą ) a jak się dostaniesz na linię to baja jedziesz np do Warszawy śpisz w hotelu na 2 dzień wracasz 4. Tylko zgodnie z przepisami nie ma w ogóle mowy o magnesach czy kombinacjach jest to za duża firma jeszcze działa na zasadach państwówki wszystko masz legal zaświadczenia na bieżąco itp Nikt czasu pracy nie przekracza bo nawet nie dostaniesz takiej dyspozycji tak są plany poukładane że różnie pracujesz po 8 h czasami po 10 czasami 12 a czasami, 6 5. Załadunek sami cię ładują nie przejmujesz się niczym chyba, że jedziesz na palety to musisz samemu. Na urzędach pocztowych to różnie w większości przypadków Ci pomogą a na liniach na węzłach też sami rozładowują 6. Co do wynagrodzenia umowa o pracę najpierw 3 msc okres próbny potem rok i czas nieokreślony. Wszystko na konto nic pod stołem nie masz. Płacone masz za godzinę wszystko powyżej 160 170 godz w miesiącu zależy ile dni roboczych to masz nad godziny wypłacane kwartalnie. Stawki i tutaj szału nie ma koło 2100 na rękę jak na liniach to dochodzą delegacje masz 2500 na rękę około. Co dziennie w domu chyba, że na lini to co 2 dzień. 7. Normy paliwowe są ale bardzo rzadko obciążają bo w większości masz oszczędności na ciągnikach bez problemu idzie zrobić na solówkach ciężej ale to się dowiesz wszystkiego | |||
~Pocztowiec | Kwartalnie jak masz dużo nad godzin od ciebie też zależy czy masz chęci za*ać z paletami czy coś dodatkowo nawet 3 na rękę jesteś w stanie. Są jeszcze różne dodatki np wakacje pod gruszą dodatki na święta, Karnety na siłownie bilety do kina itp takie tam *ły. | |||
Woolfik
| To się nazywa wyczerpująca odpowiedź :) Dzięki wielkie, robota kusząca mimo takich zarobków, bo kokosy to nie są wiadomo, ale warunki dobre. Ten link co mi podałeś coś niestety niewchodzi.. na tym eRecruiter trzeba mieć konto? | |||
~Pocztowiec | ://www. poczta-polska. pl/ to wejdź bezpośrednio na stronę poczty polskiej na dole jest kariera i aplikuj znajdź województwo kujawsko pomorskie i będzie na dole kierowca pow 3. 5 T Lisi Ogon i aplikuj. Nie nie trzeba mieć konta | |||
Woolfik
| Dzięki, od razu miło się robi jak ktoś stara się cokolwiek pomóc i to bezinteresownie :) No chyba, że mam Ci coś przelać? :D | |||
~Pocztowiec | Co Ty nie ma problemu :) Lubię pomagać a jeszcze rok temu też byłem w Twojej sytuacji więc wiem, że na początku nie jest lekko ; ) | |||
Woolfik
| Wysłałem aplikację, ale zauważyłem, że mają w wymogach 2 letnie doświadczenie :) ^^ | |||
~Pocztowiec | Czekaj :) najpierw Pani z kadr bedzie dzwonić pare pytań i cie umowi na rozmowe z kierownikiem transportu i co dalej sie okaże. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.