ID: 161142
Stała pencja kierowcy - czy to jest dobrze?
ID: 161142
ID: 161142
Witam serdecznie, nie ukrywam że jestem właścicielem małej firmy transportowej. Narazie mam 3 auta jezdzące Dania - Niemcy - Szwajcaria - Dania. Robota w 90% 1:1. Jeden załadunek, jedna zrzutką. czasami ze szwajcari zdaża się 2miejsca załadunku i 2 miejsca zrzutki w Dani ( na 1100-1300km). Czas wyjazdu ok 3 tygodni. Nie zawsze da sie wycyrkolwać co do dnia. Auta 2011 w góre. Przerwy 6-7 dni, z tego jeden dzień jest na bazie przy aucie. Czy wypłata na reke 1300-1500 zł tygodniowo do cholery to jest mało? Nie ważne czy jedziesz, czy stoisz i się opalasz. Kazdy przeciagniety dzień dopłacany, auto czesto jest już załadowane/rozładowa ne przez kogos z firmy. Auta o 2011-2012. Chce być fair z kierowcami i zeby było dobrze, ale czasami mam wrażenie że jeszcze coś nie gra. Proszę o normalne i sensowne odpowiedzi zainteresowanych. Nie pisz ile masz, powiedz czy to dobry / zły układ...
Witam serdecznie, nie ukrywam że jestem właścicielem małej firmy transportowej. Narazie mam 3 auta jezdzące Dania - Niemcy - Szwajcaria - Dania. Robota w 90% 1:1. Jeden załadunek, jedna zrzutką. czasami ze szwajcari zdaża się 2miejsca załadunku i 2 miejsca zrzutki w Dani ( na 1100-1300km). Czas wyjazdu ok 3 tygodni. Nie zawsze da sie wycyrkolwać co do dnia. Auta 2011 w góre. Przerwy 6-7 dni, z tego jeden dzień jest na bazie przy aucie. Czy wypłata na reke 1300-1500 zł tygodniowo do cholery to jest mało? Nie ważne czy jedziesz, czy stoisz i się opalasz. Kazdy przeciagniety dzień dopłacany, auto czesto jest już załadowane/rozładowa ne przez kogos z firmy. Auta o 2011-2012. Chce być fair z kierowcami i zeby było dobrze, ale czasami mam wrażenie że jeszcze coś nie gra. Proszę o normalne i sensowne odpowiedzi zainteresowanych. Nie pisz ile masz, powiedz czy to dobry / zły układ...
~Piotr*.play-internet.pl
*.play-internet.pl
Posty (130)
~Piotr | jak w temacie... | |||
~Lel | ~1000 euro zł za wygnanie na 3 tygodnie i spanie w kurniku? I na prawdę ktoś się na to godzi? :D W niemczech 1000 euro to minimum egzystencjalne, a kierowca żyje, pracuje i wydaje w krajach znacznie droższych niż Niemcy. Szok. | -1 | ||
~PIKOR74 | A podstawa? | |||
~zygmunt | Piotr sam siadaj i jedz i gitary niezawracaj widac wszyscy cie wookolo znaja jaki to ty dobry jestes ze tutaj szukasz pomocy porady i kierowcy !? | |||
~PIKOR74 | On jest szef | |||
~zygmunt | Taa szef wielki szef bez grosza wszystko banków i cudza pewnie licencja po jego pytaniach i poście widać że pare dni temu zaczął woli spytać tutaj co zrobic bo do fachowca pujdzie w swojej wiosce to go skroi słono a tu dopierp się preznie rozwija na e transport fachowców mnogo doktorów transportu polskiego pomoga i to za darmo | |||
~Prorok | Trąci coś tu busami.. Bus/van jest stworzony po to żeby przez kilka godzin dziennie pojeździć po okolicy. Wysyłanie kierowcy na przerzuty, albo długie trasy powinno być karalne! Powinni wprowadzić maut od środków transportu, a nie od tonażu. Przyjdzie taki dzień, że zachód zacznie rejestrować aktywność tych aut bez potrzeby ingerencji w tacho, czy książki. Wtedy te wszystkie szybko-transy padną jak muchy. | |||
jacek-kuba
| 1500 jest za każdy tydzień-czy postój niepłatny? Bo nie rozumiem tego? W pierwszej opcji, płacisz normalnie-zakładając , że pełny legal. Jeżeli 2 opcja jest poprawna-to nie wierzę, że ktoś u Ciebie jeździ. | -1 | ||
~Prorok | Autor z góry zakłada 1300-1500.. To jeżeli stała, to 1300 czy 1500? Pytanie brzmi: kiedy okaże się, że był słaby tydzień i jakaś awaria? Co poskutkuje chwilowym spadkiem tej ponoć stałej:D:D:D:D | -1 | ||
~z. | Średnio 1200-1500pln netto za tydzień to miałem jako student, gdy dawałem odpocząć kierowcom na przerzutach DE-FR. To była kilometrówka, stąd potrzeba uśrednienia. Ale wracając do tematu... Zwrócę Ci uwagę na dwie kwestie: 1) Sam sposób rozliczania może mieć dwojaki wpływ. a) skoro płacisz podstawę + diety + ew. ryczałty (tak zrozumiałem, skoro piszesz o raczej stałej pensji), to jesteś legal, uczciwy i rozsądny kierowca powinien to docenić i uszanować. Rozsądny - podkreślam. b) niestety taki system rozliczeń nie motywuje a wręcz zachęca do opierdzielania się. Natomiast jeśli tę stałą pensję opierasz nie na prawie, ale na swojej kalkulacji, to sorry: i motywacyjnie i porażka i przy okazji zero szacunku za granie w kulki... 2) Niewielka firma to piękne pole do zarządzania relacjami z pracownikami. Jeśli jest ich ledwie kilku, to nad każdym możesz się pochylić i go rozpracować. Słuchaj ich i wyciągaj wnioski. Jeden zgodzi się mniej zarobić, ale chętnie pobędzie dłużej z rodziną. Drugi tylko kasę liczy i wolałby jeździć na okrągło. A może szwankuje coś innego? Masz wrażenie, że coś nie gra - doprecyzuj skąd to wrażenie a dostaniesz kilka pomysłów dotyczących źródeł możliwego problemu. Przecież nie zawsze o kasę chodzi. Natomiast całkiem ogólnie - 1500 netto za 3 tygodnie pracy to układ w miarę OK. I przynajmniej pracownik może się poczuć stabilnie, nie jest obciążany ryzykiem rynkowym, jak to bywa u dziadów. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.