ID: 160602
„ Siła robocza” śpi i gotuje w TIRze
ID: 160602
ID: 160602
Reportaż UWAGA TVN
://uwaga. tvn. pl/reportaze, 2671, n/sila-robocza-spi-i -gotuje-w-tirze, 157746. html
Reportaż UWAGA TVN
://uwaga. tvn. pl/reportaze, 2671, n/sila-robocza-spi-i -gotuje-w-tirze, 157746. html
Posty (373)
~ku-ku | Bajzel transom mówimy stanowcze nie! | |||
~amator chmielowej zupy | nick ku-ku ma rację ten chlebodawca bo nic mądrego dzieciaku nie umiesz napisać wszędzie cię pełno i w nocy i w dzień głupoty piszesz, głupszy jesteś od radia zastanów się za nim coś napiszesz bo się ośmieszasz że tacy ludzie są wśród nas. | |||
~kierowca | WaszChlebodawca wiesz ze można sondownie domagać się diet i ryczałtu za spanie do 5 lat wstecz to i na firmę sprzątająca tzn. Ciebie chłopaków będzie stać | |||
Ł ysy
| Zawsze można zmienić zawód lub pracodawcę. Zawsze można zażądać min 5000zł podstawy. W czym problem? Problem jest, kto tyle da. | |||
Ł ysy
| Gośc związkowiec rozbawił mnie do lez. Taki mądrala powinien sam otworzyć firmę transportową, stworzyć warunki, o których nawijał. Takich ekspertów są pełne klozety. Kolejny nierób żyjący z *lenia głupot, z nawijania makoronu na uszy. | |||
Ł ysy
| Prawda jest taka, macie pracę, bo jesteście tani. To samo dotyczy polskich przewoźników. Mają pracę, bo są tani. Jak podniosą ceny zbankrutują. Ich miejsce przypadnie przewoźnikom z Bułgorii, Rumunii, Czech, Słowacji, Litwy, Łotwy. Co wtedy zrobią rzesze naszych kierowców? Pojdą po pomoc do związkowca Kucharskiego, Co on zrobi? Zacznie *lić w podobnym tonie do wczorajszej gadki. Co z tego wyniknie? Nic, poza zasiłkiem przez sześć miesięcy. Jak ma odwagę Kucharski obalić napisany przeze mnie scenariusz wydarzeń, niech nadaje swoje wstawki. Polski kierowca baranem jest. Nic nie kapuje, nawet " oczywistych oczywistości". Dlaczego Kucharski nie wskazał rzeczywistego adresata " gorzkich żali"? Jakby wskazał, musiałby organizować wystąpienia przeciw rządowi, a tego się koleś boi. Dlatego napuszcza głupawych kierowczyków na pracodawcówe. Jemu kaska leci, parcie na szkó jest i o to chodzi. | |||
~ku-ku | Dzidtransy wypad! | |||
Ł ysy
| Wyżej jest wątek o cenach przewozów. Ilu zawarte tam informacje wykorzysta do rozmyślań o swoim wynagrodzeniu? Chyba, że zdarzy się kolejny cud, salomon nie potrafił, a polski przewoźnik z pustego też naleje. Tak bynajmniej myśli większość parkingowych przygłupów. Pomijam normalnych kierowców. | |||
~pater | niestety lysy ale masz racje polski kierowca i polski przewoznik maja prace bo sa tabua sula robocza. to byl glowny cel niemcow i franzuzow ktorzy zgodzili sie wziac nas do Uni zebysmy byli tania sila robocza i rynkiem zbytu dla ich produktow drugiej kategorii bo na te z pierwszej kategorii polaka niestac. | |||
~pater | i masz odpowiedz odrazu na pytanie czemu rosja prubuje zaanektowac donbas | |||
~ku-ku | Łysy nic nie kuma głuptok jeden! | |||
111krzysztof
| ~pater"to byl glowny cel niemcow i franzuzow ktorzy zgodzili sie wziac nas do Uni zebysmy byli tania sila robocza i rynkiem zbytu dla ich produktow".. a Polak znów "potrafi"i rozwalił transport naszym sąsiadą (i sobie też przy okazji) | |||
~pater | niestety ale mowi prawde | |||
krissos
| Ł ysy (2015-02-13 13:07:01) To że przewoźnik "nie ma" z czego zapłacić to kto jest winny kierowca?? Kierowca zaniżał i brał frachty żeby tylko jechać i wydymać innego przewoźnika?? Teraz są tego skutki bo każdy oferował byle taniej byle on jechał. Jak przez te przepisy upadnie kilka dziadtransów to pozostali dostaną więcej za kurs i będą mieli z czego zapłacić. | |||
~pater | jaki polak co rozwali chlopie o czym ty bredziesz? reali rynkowe sa takie a nie inne jesli chcesz sie utrzymac na rynku to dostosuj sie albo giniesz. czemu polak wozi niemieckie francuzkie holenderskie ladunki? bo jest tanszy od rodzimego przewoznika. jak niemiec franzuc bedzie mial zaplacic tyle samo polakowi co swojemu za transport to zgadnij komu go zleci? podobnie jest na brytyjskich zmywakach jak anglik bedzie mial zaplacic tyle samo swojemu co polakowi to zgadnij kto dostanie prace? thusk wam zrobil wode z mozgu snujac basnie o zielonej wyspie i bialo czerwonej potedze. tak naprawde polak dla niemca francuza brytyjczyka to murzyn europy tania sila robocza i nic wiecej. | |||
~pater | krissos jak przewoznik nie wezmie tego taniego frachtu to kierowca bedzie siedzial w domu. jak upadnie pare dziadtransow to nic sie nie zmieni bo przyjda nowi a ladunkow coraz mniej. powiedz szczerze co ty chcesz wozic jak w polsce juz prawie caly przemysl upadl, pozostaly tylko zagraniczne filie oddziwlow i markety | |||
~pater | co w polsce pozostao polskiego? baltyk tatry i lasy | |||
111krzysztof
| dlaczego najniższa krajowa jest poniżej ubóstwa, to też wina kierowcy? | |||
~pater | zrozumcie jedna czasy ze kierowca byl PANEM KIEROWCA minely wraz z upadkiem komunizmu wtedy skonczyly sie czasy kiedy robotnik mial w polssce dobrze. kto ma troche szczescia badz znajomosci to zalapal sie do budzetowki i ma wmiare normalne wynagrodzenie za normalne prace jak np. gornik 13-14 deputat ale i to powoli sie konczy. za pare lat robotnik jesli bedzie chcial utrzymac prace to bedzie do dyspozycji szefa 24 na dobe do domu bedzie chodzil spac i po kanapki. zreszta kierowcy juz sa niewolnikami ci ktorzy siedza po 3-4 tygodnie w trasie | |||
~pater | przestancie biadolic z ta najnizsza krajowa to nie iwna kierowcy ani pracodawcy. jesli rzad podniusl by najnizsza krajowa to wzrosnie bezrobocie to jest proste i logiczne jak budowa cepa. | |||
111krzysztof
| Związek Pracodawców „ Business Centre Club” (BCC) – polski związek pracodawców założony w 1991 w Warszawie, od 2002 reprezentuje interesy pracodawców w Trójstronnej Komisji ds. Społeczno-Gospodarcz ych; . Tego typu organizacje nas i gospodarkę blokują, gdyby mogli najniższa krajowa byłaby 500pln. No tera to chyba temat wymażą | |||
~pater | co cie interesuje jakis zwiazek nierobow? chodziles do szkoly? konczyles matematyke? na jakim kolwiek poziomie czy to podstawowki czy gimnazjum? to sobie policz. jesli rzad podniesie najnizsza to wzrosnie bezrobocie a w firme gdzie pracowalo np. 10ludzi zostanie 8 ktorzy beda musiec zrobic tyle co wczesniej w 10. | |||
111krzysztof
| tu masz racje~pater będzie na początku trudno, ale na emeryturze spotkamy Niemców w tym samym hotelu | |||
~pater | jesli dany pracodwca zatrudnia 10 ludzi i placi im 1750brutto to koszty danej uslugi czy wyprodukowania czegos tam jakie ponosi ten pracodawca na same wyplaty to 17500. a jesli najnizsza wzrosnie to i koszt wyprodukowania czegos wzrosnie. zaluzmy ze 10 ludzi ma po 2500tys brutto to wtedy koszt wynosi 25000. i sa dwa wyjscia albo wzrosnie finalna cena pruduktu czy uslugi na rynku albo ten pracodwaca zwolni 2 czy 3 ludzi zeby koszty byly jak wczesniej i wtedy mniej ludzi w firmie bedzie musialo zrobic tyle samo. zeby bezrobocie spadlo i ludziom zylo sie lepiej trzeba podniesc kwote wolna od podatku i zmniejszyc koszty pracy | |||
~pater | a niemca na wakacjach w tym samym hotelu to ani ja ani ty nie spotkamy moze nasze wnuki ale watpie. no chyba ze bedziemy sprzatac w tym hotelu co niemiec przyjedzie wypoczywac | |||
~pater | kolego zwalnianie ludzi ze kiedys robilo 10 a teraz to samo moze zrobic 7 juz przerabialismy po upadku socjalizmu i po 25 latach doslzismy do obecnego stanu. to sie nie sprawdzilo wiec trzeba pomyslec o czyms innym | |||
111krzysztof
| kogo my wybieramy w wyborach, dlaczego my wiemy co zrobić, a oni nie. Chodzi mi o to, że ekonomia ekonomią, a uczciwość głowy polskiej ryby psuje się dalej mimo 25 lat "demokracji" | |||
Ł ysy
| Marzenia ściętej głowy lub parkingowych mędrców; " kilku dziadów padnie, stawki pójdą w górę, a my będziemy wozić te same ładunki niemiecką ciężarówką za niemiecką kasiorę ". Nic bardziej mylnego. Te ładunki będą dalej wożone za tę samą kasę z tym, że przez rumuńskich bułgarskich, litewskich, łotewskich, słowackich przewoźników. A wy ustawicie się w kolejce po zasiłek w PUP, ale tylko przez sześć miesięcy. Później czeka was powrót do " wyuczonych " zawodów. Świetlana przyszłość przed wami. Na Waszym miejscu każdego dnia modliłbym się za zdrowie szefa, za jego pomyślność. Jak znam życie polski baran transportowy jest gorszy od wściekłego psa. Ten gryzie rękę, bo jest chory, baran targany własną głupotą wszystkim źle życzy. Pożyjemy zobaczymy. | |||
~pater | narod wybiera tego kogo mu media wskaza. czasy robotnika sie skonczyly 25 lat temu. dzis sa czasy cwaniakow chochsztaplerow i nierobow ktorzy wiedza jak kase na kims robic no i oczywiscie politykow. dlaczego tak wszyscy politycy i dziennikarze boja sie kogos kto glosi radykalne poglady? odrazy uwazany jest za glupca. robotnik ma za zadanie pracowac na panow i jego dzieci coraz wieksze rozwarstwienie spoleczne jest coraz bardziej widoczne sa ludzie bardzo bogaci i ci ktorzy ledwo im starcza do 1 klasy sredniej jest coraz mniej. robotnik z klasy sredniej spychany jest do tej najnizszej tak zeby nie mial prawa glosu oczywiscie poza wyborami gdzie trzeba tylko krzyzyk poistawic przy swoim panu | |||
~pater | krzysztof poczytaj wpisy lysego on ma troche racji ale zobacz jaka agresja od niego bije chlop sie troche dorobil i zabacz jakimi kategoriami mysli. ludzie powinni byc wdzieczni swoim panom ze maja prace niedlugo trzeba bedzie przy szefie na kolanach chodzic i calowac mu rece jak niewolnik. tak dzisiejsza elita mysli o ludziach pracy po to za komuny elita podpuszczala robotnikow zeby im takie czasy wywalczyli |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.