ID: 158994
WITD: Przekroczył dmc
ID: 158994
ID: 158994
W dniu 13 stycznia 2015 r. na DK nr 1 w Tychach inspektorzy z Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Katowicach zatrzymali do kontroli pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3, 5 t., którym przewożono elementy wyposażenia pojazdów z Polski do Niemiec.
W dniu 13 stycznia 2015 r. na DK nr 1 w Tychach inspektorzy z Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Katowicach zatrzymali do kontroli pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3, 5 t., którym przewożono elementy wyposażenia pojazdów z Polski do Niemiec.
~etransport.pl
Posty (12)
~daro | powinni ukarac wiekszym mandatem tego kierowce nawet 10 tysiecy to by sie nauczyl a przewoznikowi zabrac licencje miedzynarodowom i krajowa | |||
~Bolek | a żonę kierowcy do haremu daro... | |||
Niedziel
| ... a kota- na psy! | |||
~bylykierowca | daro a od kiedy to na transport do 3, 5T trzeba mieć licencje? orientuj się chlopie | |||
~fred | Tylko, że ten gamoń nie ma żadnej licencji. Mogli go puścić wolno. W niemcowni po zważeniu by mu wytłumaczyli na czym polega błąd w jego myśleniu. 500zł w takim przypadku to żadna kara. Nie wiem jakim trzeba być pacanem żeby jechać busem ważącym ponad 6 ton do Niemiec. | |||
~ktoś | Zapłaci 500 złotych i się z tego śmieje. Odrobi następnym razem. Ciekawe jakby z takim ładunkiem pojechał do Austrii.. Zapłaciłby 2500 EUR za przeładowanie to wiedziałby co to znaczy. Kara jest śmieszna i nieadekwatna do czynu który popełnił. Co stałoby się gdyby doszło do wypadku śmiertelnego? Załadowca w świadomy sposób popełnił wykroczenie i powinien być za to ukarany ponieważ wiedział jaki towar ładuje i powinien odmówić załadunku towaru. To, ze "przewoźnik" jest nieodpowiedzialny nie zwalnia załadowcy do kontroli dokumentów samochodu. Niestety dwie strony popełniły wykroczenie. Takich przypadków jest wiele z busami. | |||
~luik | w niemczech jest nowy sytem za przeładowanie auta nie płaci i nie odpowiada kierowca bo jest do tego zmuszony przez swego pracodawce a kazdy z nas chce pracowac i zarobic. ostatni zatrzymali kolege i byl o 1t przeladowany niemiecka policja zabiera papiery przewozowe kontaktuje sie z zleceniodawca transportu i z firma wykonujaca przewoz w celu ustalenia ceny frachtu by potwierdzic ze zadna ze stron nie probuje sklamac cenny maja swoj kalkulator policjanci w ktory wpisuje trase i komputer wylicza cene frachtu przewaznie jest wyzsza nz na zleceniu wiec policja zabiera calosc frachtu jako mandat (mandat wystawiany na wlascicela firmy transportowej) czyli firma zarabia 0e i jeszcze musi dolozyc do interesu poniewaz musi zorganizowac przeladunek auta na swoj koszt | |||
~życiowy | Powitac głuptasków z ET. Same mądre głowy. ; -) | |||
~PRL | jakby zabierano licecncje za przegięcia, zaraz by sie zrobił porządek, a tak, do puki kara sie kierowców? posiewnicy mają to głęboko, bo co mają do stracenia? co najwyżej kierowce przyjmą nowego i tyle | |||
~XXX | JAKĄ LICENCJĘ MU CHCECIE ZABIERAĆ??? Przecież wiadomo, że ładowanie trzech ton na auta do 3. 5 t się poprostu opłaca, mandat 500zł to ewentualny koszt, jak wystrzał opony | |||
~kolo | jak wczesniej ktos pisal to ze auto ma dmc 3. 5t a drugi ten sam 7t to nie znaczy ze w tym pierwszym popekaja spawy bo w dowodzie jest 3. 5t niech wprowadza jeszcze wiecej podatkow i oplat to nikt nie bedzie kombinowal. | |||
Mefistofeles
| Ludzie, 90 % busów jeździ przeładowana o przynajmniej tone. Nie raz jest tak z nimi że mają kilka miejsc załadunkowych i załadowca wie tylko ile on sam ładuję. Dziwi mnie tylko że takiego busa wysyłają do Niemiec gdzie kontrole są wyjątkowo częste a coś takiego jak waga to u nich jest na porządku dziennym. Poza tym niepotrzebnie atakujecie kierowce który w takiej sytuacji ma niewiele do powiedzenia. Albo podjedzie na załadunek A, B i C albo niech sobie szuka roboty. Takie jest podejście firm mających tylko busy. Zobaczcie jak czasem wyglądają busy jadące do Polski z Włoch ; ) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz