ID: 158733
8, 5 euro, nowe zasady zatrudnienia
ID: 158733
ID: 158733
Witam. W mojej firmie również powstało zamieszanie w związku z nowymi zasadami wynagradzania pracowników na terenie Niemiec. Mój szef proponuje przejście na działalność prywatną. Powiedzcie proszę jakie jest wasze zdanie na ten temat. Myślę że temat dotyczy znacznej ilości firm w Polsce. Pozdrawiam.
Witam. W mojej firmie również powstało zamieszanie w związku z nowymi zasadami wynagradzania pracowników na terenie Niemiec. Mój szef proponuje przejście na działalność prywatną. Powiedzcie proszę jakie jest wasze zdanie na ten temat. Myślę że temat dotyczy znacznej ilości firm w Polsce. Pozdrawiam.
Posty (94)
~Łysy | tak służyła jako nocleg dla szoferow takich jak ty gdy wracali na baze | |||
~Łysy | a też w kabinach maja wabasta i sa zadowoleni | |||
~ku-ku | Spałeś z nimi? | |||
~ku-ku | Ja se wstawiłem kabinę po eksploatacji do ogródka i tam nocuję. | |||
~Łysy | ja mam wille a te brudasy mieli do dyspozycji komorke nawegiel. to byli koledzy twojego pokroju | |||
~Łysy | u mnie w domu schody sa z marmuru żaden szofer na nich uta swojego nie postawil bo psami bym poszczuł | |||
~ku-ku | Jesteś prymitywem transportowym ograniczonym do kabiny samochodu i tylko tyle potrafisz rozumem ogarnąć i stękac o sukcesach z wynikiem na - ! | |||
~ku-ku | Marmur to w telewizji widziałeś, zajmij się eksploatacją gumofilców. | |||
~Łysy | apropo gumofilcow wyczyść soje bo ci z nich słoma wyłazi | |||
~ku-ku | wyciągnij se kłos z dowoda osobistego. | |||
~Łysy | ja jestem łysy bo jestem łysy dlatego ze mi fryzjer siekiero włosy obcinał | |||
~bis | Dodam trochę wypocin od siebie. Otoz wg niemieckiego ustawodawcy, stawka MidLohG nie obejmuje osoby, ktore sa na wlasnej dzialalnosci pod warunkiem iz wykonuja zlecenia dla roznych kontahentow, a od jednego z nich nie maja wiecej jak 5/6 przychodu. ponadto maja licencje na wlasne nazwisko i nie uzytkuja samochodu jednego ze zleceniodawcow | |||
~bis | Samozatrudnienie, kierowca ten ma mieć i ewentualnie w stanie to udowodnić więcej niż jednego zleceniodawcę, to jest formalnie musi być niezależny od zleceń z waszej firmy. co do czasu pracy oczywiście z natury zlecenia o przewóz wynikają terminy załadunku i rozładunku, ale generalnie musi swobodnie dysponować swoim czasem pracy. W przeciwnym razie zachodzi Samodzielność Pozorna i to jest praca na czarno w sensie paragraf 1 SchwarzArbG | |||
~pastor | Sefy nie takie przepisy omijały | |||
BAGERA85
| Znowu smuty | |||
~ku-ku | Ł ysy - zrobiłeś już kolejną depilację? | |||
~pic | Podróbo Ł ysego cienka ci idzie, ale wielu idiotów kupuje twoje wypociny. | |||
~ku-ku | pic - chlupniesz nocny materiał? | |||
~PRAWDZIWY KIEROWCA | Jak bede mial 8, 5 euro na godzine to przestane krasc sluchawki prysznicowe, mydelniczki, oraz wszystko inne co mi sie nalezy, a jak odloze to kupie nowy za krotki dres z trzecim paskiem. Wreszcie sprawiedliwosc siegnie szefow zlodziei!!! | |||
~PRAWDZIWY KIEROWCA | ... i jeszcze nowe trepki se kupie!! | |||
~ku-ku | prawdziwy - kup se gumofilce ! | |||
~Sław | Nie zapomnij o łańcuchu do portfela. | |||
~Maciuś szef | Ciekawe ile będzie jeszcze stekania w tym temacie Polskie prawo pracy mówi całkiem co innego nie rozumiem dlaczego miałbym spowiadać się Zoll om ile zarabia u mnie kierowca :-) | |||
~pic | Maciuś szef. Masz absolutną rację. Szwaby doskonale wiedzą, ich posunięcie łamie wszystkie normy unijne. Zanim zainteresowani złożą oficjalne protesty, zanim komisja unijna rozpotrzy protest minie kilka miesięcy, a w tym czasie firmy stracą płynność finansową i problem taniej konkurencji sam się rozwiąże. Naszym mistrzom fajery zostaną tylko sny o 8, 5 eur/h. Przyjdzie im szukać pracy za psie pieniądze. | |||
~Emil, łowca de*ili | Ten pic, skoro śni o 8, 5 ( oczywiście stawka brutto dla tych co nie kumają ), to bardzo małe ma wymagania. Niech może poda numer konta, to może dobrzy ludzie wspomogą. Co do bezprawności niemieckiego działania w temacie, to chyba oczywiste. Co do utraty płynności, po czymś takim żaden dziad nie wyjdzie już na prostą. Co do rynku, ten nie znosi próżni. | |||
~Emil, łowca de*ili | Konkluzja. Zestaw sam nie pojedzie. Zawsze z kierowcą i bez względu czyj on jest. Kierowca napewno nie musi obawiać się o oracę. Można pogrążyć dziada i dumpingowego oszusta ale nigdy nie pogrązysz rynku transportowego jako takiego. Do Pic i innych. Szczekaj i pyskuj. Tyle ci tylko pozostało. | |||
~Emil, łowca de*ili | To z tym szczekaniem, to apropos psich pieniędzy. Nomen omen. | |||
~pic | Nie ma sensu dyskutować z baranami. Uświadomcie sobie : nigdy nie będziecie zarabiać tak jak Niemcy. Wasze żale są śmieszne. Jeszcze będziecie oblegać płoty polskich przewoźników. Wszyscy wiedzą, tylko nie kierowcy, w Europie jest nadpodaż jednostek transportowych na poziomie 15-20% Czyli co piąty, szósty kierowca do gnoju. Dlaczego obecnie jest tysiące ofert pracy? Odpowiedz jest ba*alnie prosta:to przejaw głupoty przewoźników i ich polityki. Za moment zacznie się wyprzedawanie sprzętu. Patrząc na ceny ciągników proces redukcji już jest rozpoczęty. To tyle | |||
~Emil, łowca de*ili | Och, ach ależ żal. Jednak jest malutkie ale. Przynajmniej 2/3 obecnych kierowców doskonale poradzi sobie poza rynkiem transportu jeśli będzie trzeba. Jeśli ktoś traktuje tą pracę jako zatrudnienie dożywotnie i jedyną umiejętność pozwalającą na działalność zarobkową jest idiotą, ale i on da sobie radę. Rzekoma nadwyżka jednostek transportowych na rynku to nie problem dla kierowców, wyłącznie dla przewoźników. Odsetek kierowców, którzy w najbliższym czasie przejdą na emeryturę jest o wiele wyższy od liczby nowoprzybyłych do zawodu. | |||
~pocztowy:) | __ Europie jest nadpodaż jednostek transportowych na poziomie 15-20%__ Dlatego jest takie ciśnienie na Kierowców ze Wschodu, Zachodnia Populacja stała się bardzo wygodna, nie chcą marnować życia w Budzie kiedy mogą osiągnąć porównywalne zarobki pracując po 8 godzin na magazynach za sterami wózków widłowych:) Życie nie znosi pustki, wypełnią ją kierowcy z Polski:) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.