ID: 158054
8, 5 € brutto za godzinę pracy na terenie Niemiec
ID: 158054
ID: 158054
1 stycznia 2015 roku w Niemczech wchodzi w życie ustawa dotycząca płacy minimalnej pracowników. Od tego dnia ustalona kwota będzie przysługiwała wszystkim pracującym na terenie Niemiec.
1 stycznia 2015 roku w Niemczech wchodzi w życie ustawa dotycząca płacy minimalnej pracowników. Od tego dnia ustalona kwota będzie przysługiwała wszystkim pracującym na terenie Niemiec.
~etransport.pl
Posty (1189)
~Zakręcony | Łysy... tak czytam i czytam Twoje wypociny i najgorsze jest to, że w wielu aspektach przyznaję Ci rację. Polscy kierowcy to w 80% de*ile nie znający swoich praw i przepisów ich obowiązujących. | |||
~ku-ku | Zakręcony-a gdzie sie tak zakręciłeś? na karuzeli ! | |||
Ł ysy
| Momarmm. Kto przyniesie? Dobre pytanie. Każdy, kto będzie chciał dalej pracować. Jak widzisz odpowiedz ba*alnie prosta. Nie przyniesiesz, nie pracujesz. Tak jak u Litwina. Ty lepiej poproś Boga, aby wyszedł z taką propozycją. W przeciwnym razie zostaje ci jedzenie szczawiu. A mamy środek zimy. | -1 | ||
~Zakręcony | ku-ku... podczas rozmów parkingowych z samozatrudnionymi można się dużo dowiedzieć... głupot. | |||
~michał | kierowca jest niezbędny - psiewożnik to tylko posrednik pomiędzy zleceniodwcą a kierowcą PSIEWOZNIKI MOGĄ PADAĆ NA RYJ SETKAMI - KIEROWCA JEST NIEZASTĄPIONY DO PRZEWIEZIENIA ŁADUNKU | |||
Ł ysy
| "Ty lepiej poproś Boga, aby szef wyszedł z taką propozycją "- teraz jest poprawnie. | -1 | ||
~michał | FIRMY MOGĄ PADAĆ SETKAMI - ILOŚĆ ŁADUNKÓW SIĘ NIE ZMIENI = MIEJSC PRACY BĘDZIE TYLE SAMO TYLKO DZIADTRANSÓW MNIEJ | |||
~michał | w 2022 roku wg DEKRA w niemczech będzie brakować 150000 kierowców KIEROWCÓW a nie PSIEWOŻNIKÓW !!! | |||
Ł ysy
| michał. Rozbawiłeś wszystkie moje koty. Nawet basset, który jest powściągliwy w wyrażaniu emocji parsknął śmiechem. Tylko u ryb w akwarium nie zauważyłem zmian na mo*dach. Masz dar chłopie. Pielęgnuj go. | -1 | ||
~Zakręcony | Na jedno zlikwidowane miejsce pracy u dziadtransa przypadną dwa normalne miejsca pracy. Ot taki szacunek dla czasu pracy. | |||
~michał | TO SĄ FAKTY !! a ty łysolku dalej możesz sobie myśleć co chcesz i zaklinać rzeczywistość jednocześnie modląc o cud | |||
~pip | Ł ysa Ty tak nie podskakuj, bo za Chwilkę Cię może odwiedzić kontrola i to nie jedna. | |||
~Tołdi | Żaden gamoń się nie spyta czy jest co wozić po Europie czy nie, a to punkt wyjścia do dalszych dyskusji, min. o pensjach! Fakt - taboru, który jest "niepotrzebny" na tę chwilę jest od metra i z powrotem, myślę że nawet 25% za dużo w stosunku do zapotrzebowania. Tylko że te 25% potencjalnie "niepotrzebnych" na tę chwilę kierowców, piepszy trzy po tszy, że im się należy te 8, 5 euro a nawet i więcej. Powodzenia panowie! Zarabiajcie!!! Ciekawe tylko jak?... | |||
WaszChlebodawca
| U mnie tak właśnie jest. Kasa na konto a potem w zębach z powrotem. Do tego te kochane diety i ryczałty jeżeli wiecie co mam na myśli :) Tępaki bez szkoły marzą o jakiś 8-12.. masakra | -3 | ||
~świetlicowa | Podgląd konta Ł ysyŁ ysy (2015-01-27 13:52:09) Zadałem sobie trochę trudu, podzwoniłem po firmach jak rozwiązały problem płacy minimalnej u Szwabów. W trzech firmach litewskich / Wileńszczyzna/ kierowcy podpisali stosowne deklaracje, dostają kasę na konto, a następnie kasa wraca do firmy. Ci co nie chcieli przystać na powyższy watiant już szlifują bruk. W podobny sposób rozwiązano problem w Mińsku i Moskwie. Jedna firma ze Smoleńska też tak zrobiła. Ł ysy - ty lepiej napisz co robią polskie firmy w tej chwili z problemem 8, 5 e już ci mówie- robią pod siebie | 1 | ||
~real | co robią polskie firmy? wysyłają zgłoszenia a przy wypłacie mówią proszę o zwrot lub wypowiedzenie i ciekawe kto wypowie? mieć wróbla w garści czy gołębia na dachu ! | |||
~real | szukam pracodawcy który zapłaci wszystkie należności i nie będzie chciał zwrotów ! | |||
~Zakręcony | świetlicowa... zasłyszane w eterze i rodzimym podwórku. Zapewne owa sytuacja wpłynie jak zwykle na poziom rozwoju firm w Polsce. Banda de*ili założy firmy bez możliwości decydowania o rozwoju "swojego biznesu". Ot, taki polski rozwój gospodarczy. Mam nadzieję, że wiesz, iż myślę o samozatrudnionych? | |||
europa
| Panowie!!! nie podniecajcie sie, mniej ugryziesz, to szybciej polkniesz, albo jest inaczej?? | 1 | ||
~real | hmm? trzeba by się zastanowić dlaczego w Polsce jest tyle firm przewozowych?... i pewnie wszyscy odpowiedzą "Bo kto jak nie Polak potrafi prowadzić... " nic bardziej mylnego, prowadzić potrafią wszyscy tylko nie każdy tak tanio, a dlaczego tanio?... bo kraj tani ceny niższe i możemy "konkurować" a gdy płace się wyrównają to i Niemieccy szoferzy upomną się o swoje i nie opuszczą obcych, jedynie gdzie niegdzie jako rezerwę, a MY POLACY wrócimy do siebie i dopiero będzie CYRK o kromkę... pozdrawiam wszystkich o ostrych kłach i pazurach trochę wolniej panowie bo się mandat przyklei i w kieszeni będzie pusto | |||
~Zakręcony | real... pamiętasz niedawne hasło "uwolnić zawody"? W transporcie zrobiono to już dawno rozdając licencje baranom. | |||
~michał | w 2022 roku bedzie brakować 150000 KIEROWCÓW w samych niemczech !!!Żaden gamoń się nie spyta czy jest co wozić po Europie czy nie, a to punkt wyjścia do dalszych dyskusji, min. o pensjach! Fakt - taboru, który jest "niepotrzebny" na tę chwilę jest od metra i z powrotem, myślę że nawet 25% za dużo w stosunku do zapotrzebowania. Tylko że te 25% potencjalnie "niepotrzebnych" na tę chwilę kierowców, piepszy trzy po tszy, że im się należy te 8, 5 euro a nawet i więcej. Powodzenia panowie! Zarabiajcie!!! Ciekawe tylko jak?... jest popyt - cena rośnie w 2022 roku bedzie brakować 150000 KIEROWCÓW w samych niemczech !!! nie ma co wozić? ! a kierowców wszędzie potrzebują... | |||
~real | skoro barany mają licencję to odnoszę wrażenie że każdy ją może mieć to nic prostszego wziąć leasing i do przodu - skończą się obelgi że za mało | |||
~real | każda zachodnia spedycją wie że blok "wschodni" jest tani i doskonale znają realia socjalne i stąd te pensje to zachód dyktuje warunki i to oni zarabiają a nie "dziad transy" czy "psiewoznicy" a mercedes pod domem czy audi w porównaniu w kilkumilionowym zadłużeniem to jak kropla w morzu - a jednak boli | |||
~real | osobiście jestem zadowolony z pensji, oczywiście mogło by być lepiej ale jak na nasze warunki to gdzie się tyle zarabia biorąc pod uwagę kwalifikacje - wykształcenie? | |||
~Zakręcony | real... ta Twoja wypowiedź to jest taka... taka typowo prostacka. Nie każdy chce być "biznesmenem". Są tacy, którzy chcą być "tylko" kierowcą" z należytym wynagrodzeniem. Jednakże zakładając biznes trzeba się liczyć z obowiązującym prawem dotyczącym praw pracowniczych. Ten biznesmen, który się z tym nie liczy, to zwykły DZIAD. | |||
~Przewoźnik | zakręcony - napisz do Hitlera - on spełni twoje marzenia. | |||
~Przewoźnik | zakręcony - nie bądź dziadem. Wystarczy jednoosobowa firma - jak nie masz jaj żeby godnie zatrudnić swoich kolegów. Samemu zarobisz góry złota w dwa razy szybszym czasie. Po co ten barani bek? | |||
~michał | Ein deutscher Lkw-Fahrer verdient laut BGL rund 1700 bis 2500 Euro pro Monat plus Tagesspesen ze wskazaniem na " PLUS SPESEN " | |||
~real | zakrecony ja może prosty człowiek jestem i patrzę dość prosto na realia naszego kraju gdzie jak jesteś lepszy to Cię zachodnie firmy wyłowią jak złotą rybkę, a nasi tylko dlatego funkcjonują bo jesteśmy MURZYNAMI EUROPY i nikt póki co tego nie zmieni i nie ma szans na otrzymanie 8, 5 euro za godzinę plus resztę świadczeń bo znajdą się tańsi i jest to proste prawo rynku |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.