~niezdecydowany
| zrobi ja robilem 11 i co z tego ale na spedycji to goo zrobi. tylko sie ogibiesz jak glupi. | | | |
~driverlodz
| pogromca gratuluje zapraszam na trase białystok-rzeszów a nie wa-wa -katowice i w tedy mi napisz czy sie zrobi oczywiscie zrobi sie tak jak mój szwagier 3 m-ce i prawo jazdy poszło za punkty a zrobi się na komputerze!!! | | | |
~driverlodz
| na EU zrobisz i 14-15 na legalu i wszystkie pauzy legal tylko gdzie !!! na długich trasach i autostradami i nie będe dalej pisał bo bez sensu z fachowcami ja tylko kierowca | 2 | | |
~driverlodz
| zapraszam na pogromce na WINCANTON piaseczno awizo na 7, 00 WYJAZD 0 23, 45 I NIE TŁUMASZ MI ZE SIEZROBI NA LEGALU A TAKICH FIRM w PL jest tysiace | | | |
~pic
| Pogromca 40tonowego smoka. Chyba cię fantazja ponosi | | | |
~driverlodz
| a jeszcze zapraszam do mojego miasta w godz 7, 00 do 21, 00 i zrób 10 tys rozwalasz mnie pogromco | | | |
~322 tys km2 goowna
| 15 tysięcy na legalu w miesiącu w pojedynczej.
Oł dżizes jakie tu barany tworzą ! | | | |
~322 tys km2 goowna
| 15-cie tysi na 180 godzin to daje średnią 83, 3 kilometra/godz.
Chyba osobówką w expresach... !
Admin powinien z automatu de-bili blokować. | | | |
~pic
| To jest jedyne miejsce w którym de*ile mogą wykazać się swoją mądrością.
Do tej pory nikt nie zwrócił uwagi na bajkę autora.
Ma 21 lat i dwa lata stażu.
Dobry bajer. | 2 | | |
~maro
| 12000 km na kraju to zaden problem. Trzeba tylko umieć to zorganizować i nie brać dziadowskiej roboty od dziadowskich firm za dziadowskie stawki. | | | |
~322 tys km2 goowna
| maro - było już kilka twoich "de-ilnych_ występów".
Nie robią wrażenia. | | | |
~forumowicz
| "pic" A co w tym dziwnego że ma 21 lat i 2 lata doświadczenia? To jest całkiem normalne. Minęły już czasy kiedy C+E było od 21 lat, teraz można je mieć od 18 lat i legalnie pracować. | | | |
~maro
| 322 z c*elami nie dyskutuję. | | | |
~terex
| 11-12 000 km na miesiąc robię po kraju na linii, na pełnym legalu. Matoły robią z siebie znawców transportu, a innej naczepy jak firany nie ciągnęli. Za to biorę 4500 netto i co drugi dzień w domu i każdy weekend. Dla leszczy taka robota to abstrakcja, skoro całą swoją karierę dymają u dziadów transportowych. | | | |
~niezdecydowany
| do szefa terex: pojade za 3500 na tej linii. | | | |
~niezdecydowany
| chyba na pelnej kur... caly czas ile fabryka dal. z paczkami sie nie liczy. | | | |
~bi-jay
| spoko że nikt mi nie wierzy co do stażu pracy, mój szef który od miesiąca jeździ ze mną po UE chętnie mnie zatrzyma bo wie że sb pradzę.. w poniedziałek rano albo jadę na Danie, albo idę do nowej firmy po PL. trochę nie realne są te zarobki na kraju dlatego napisałem do was, a na UE mój szef mówił że jak utknę 45h na parkingu to coś dorzuci mi, a samemu idzie zrobić 10, 12 tyś spokojnie.. tylko rozłąka mnie boli, ale może to kwestia przyzwyczajenia? nie śpię w nocy tak ciężko jest się zdecydować, wiem że jak oleje UE to do tej firmy już nie wrócę a jeżdża same dafy xf 106.. ehh.. | | | |
~zły
| Po co pytasz bandy i. diotów (z wyjątkami). znasz swojego pracodawcę i jeżeli jest ok. to zostań a nie szukaj wrażeń bo obudzisz się z ręką w nocniku. jak to mówią"szanuj szefa swego bo możesz mieć gorszego" (żart) | | | |
~SOS
| Witam Panów, Praca w systemie akordowym to totalna lipa. Bardzo długo pracowałem w takim systemie i wiem co mówie. Od jakiegoś czasu zrezygnowałem z pracy na niędzynarodówce i pracuje teraz na kraju za stałą kasę, Dziesięć tysięcy km to nie jest problem, praca od poniedziałku do piątku. Zarobki niższe, ale totalny spokój i kasa na kącie na czas. Przestańcie się dawać wykorzystywać przez chamowatych psiewoźników. | | | |
~SOS
| Psiewoźnicy którzy mają większość taboru w kredycie nigdy nie zapłacą kierowcy dobrych pieniędzy. Kredyty są ważniejsze niż pracownik. Niestety tak już jest, że czym więcej aut ma firma tym gorszy syf. W branży zaczyna brakować pracowników, bo starzy już nie chcą byc niewolnikami a młodzi nie są już tacy naiwni jak my byliśmy kiedyś. | | | |
~woytek
| Picusie inne gady, przypominam na poczatek, ze nie kazdy pracuje w dziad transie jaki wy bosy prowadzicie. Spotkalem kierowce z minska, jezdzacego w spedycjach warszawskich za 40 gr od kilometra, kazdy lykend w okolicach warszawy, z dojazdem do domu maly problem. Robia srednio ciut lepiej niz 10 tys km. Tam rotacji dziady nie ma, dobrze wiecie czemu. Tam etat przechodzi na syna, szwagra, kolege. Z dziadowskim pozdrowieniem - | | | |
~woytek
| Jeszcze raz przypomne ze placa z kilometra jest najbardzie przejrzysta, wyliczysz od szczala ile. Kwestia za ile? Pawiany na dzialalnosci po pieciu latach maja 58 gr, kolega pracuje za 45 gr +zus. Sami liczcie a nie sluchajcie 20 zl za kierownica tj -180+180 = 360 × 20 suma 72 i zer nie wiadomo ile, piec. ? Kto tak placi? | | | |
~woytek
| Kierowca z lodzi jezdze 19 dwa razy w tygodniu od prawie czterech lat. Prawda jest o punktach, mialem juz 22 i jeszcze fotke? moze tyko blysk z Chodrowki. Juz drugi rok bez punktu, pfu, pfu, pfu bez lewe ramie. | | | |
~pic
| Jest dobrze, Urzędy Pracy zaczynają produkcję nowych pogromców 40tonowych smoków. Za pół roku wielu pyskatym cwokom pała zmięknie. | 1 | | |
~bi-jay
| też myślę że bez sensu szukać wrażeń, tam gdzie jeżdżę od miesiąca szefem jest mojego taty znajomy, dlatego mnie wziął bo słabo znaleźć prace bez doświadczenia w miedzynarodówce, poszedł bym na tą polskę ale zima się zbliża, roboty może nie bd za dużo bo gość ma 20 aut, a tu gdzie jestem ma tylko 2 i jego szwagierka też ma 2 są to dwie firmy ale sb pomagają, może pieniądze nie są kolosalne, ale pewne, wiem że mnie nie wycycka, a na kraju boję się że bd musiał prosić o swoje, najlepiej jak bym pogadał z jakimś kierowcą ale w poniedziałek jest wóz albo przewóz, jadę albo na Danie albo wsiadam tu z jakimś kierowcą, jak wsiądę tu to do Dani nie bd miał powrotu.. dylemat jak cholera.. :/ | | | |
~woytek
| To zmieknie, przyklad moj. Jest firma w Budziwoju, Poczatek dobra. W latach 90 pytalem o prace -z mpk? u mnie sie pracuje, mam mlodego na burakach, jaki chetny slonce u niego nie zachodzi ! Po chwili st
lysze od kolegi tez bos, tez z Budziwoja - nie przyjmuje teraz kierowcy bez siwych skroni !-czemu Krzys -bo koledze mlody polozyl zestaw z tv na rowie i trzeba bylo sprzedac dwa. W tedy nie bylo OCP. Picus mysl glowa ! Daj ci zycie jak najlepiej bo i mlody ma prace a nie czarne bmw | | | |
~pic
| Myślę głową dlatego unikam pajaców odlewników. Zawsze żądam kompletu świadectw i co?
Ci z siwym włosem wymiękają. Wyobrażam sobie opinie szefów o tych talentach.
Dobry szofer z siwym włosem pracy nie szuka. Dobrą pracę ma od lat. | | | |
~pic
| Po trzech miesiącach absolwenci Urzędów Pracy będą mistrzami kierownicy.
Zawód prosty do opanowania nawet przez mniej inteligentnych. Z rzeszy absolwentów do zawodu nadane się max 30-40%, reszta do gnoju.
Teraz ci gnojarze najwięcej krzyczą. | | | |
~pic
| nadaje się | | | |
~woytek
| Picus po czesci masz racje, wez pod uwage ze 99 %bosow to dziady transportowe, nie szanujace siebie a co dopiero swoich pracownikow wisacych na plocie. Skoda pisac na ten temat, zycie troszke znam. Moj bos wczoraj zaproponowal umowe stala jak juz rok jestem na emeryturze jeszcze wpisal okres wypowiedzenia dwa miesiace. Trzy lata go prosilem, jezdzilem na 3/4etatu. Powiedzialem, rob co chesz ja nie wiem czy przyjde w nastepny tydzien. Tyle w temacie picuj dalej | | | |