ID: 156077
I-Shift Dual Clutch
ID: 156077
ID: 156077
- I-Shift Dual Clutch można opisać jako dwie odrębne, lecz współdziałające ze sobą skrzynie biegów. Gdy w jednej z nich jest włączony bieg, w drugiej jest już przygotowane inne przełożenie. Proces zmiany biegu polega na wyłączeniu aktualnie aktywnego sprzęgła i jednoczesnym włączeniu sprzęgła, które wcześniej pozostawało nieaktywne. Dzięki temu zmiana biegu odbywa się bez przerwy w przekazywaniu mocy.
- I-Shift Dual Clutch bazuje na klasycznej skrzyni biegów I-Shift. Mimo że zawiera wiele nowych podzespołów, jest od niej dłuższa zaledwie o 12 cm, z powodu obecności podwójnego sprzęgła.
- I-Shift Dual Clutch zmienia biegi bez przerw w transferze mocy. Jeżeli warunki jazdy uzasadniają pominięcie kilku biegów, skrzynia biegów działa jak klasyczna I-Shift.
- Brak przerwy w przekazywaniu mocy dotyczy wszystkich zmian biegów, z wyjątkiem tych wymagających przełączenia przekładni zakresów, czyli przejścia z biegu 6. na 7. i odwrotnie.
- I-Shift Dual Clutch jest dostępna w Volvo FH jako jedna z opcji alternatywnych, obok klasycznej I-Shift i manualnej skrzyni biegów.
- I-Shift Dual Clutch została wprowadzona na europejskie rynki w czerwcu 2014 r. i jest dostępna na wszystkich rynkach oferujących Volvo FH z silnikami D13 Euro 6 o mocy 460, 500 lub 540 KM.
- I-Shift Dual Clutch można opisać jako dwie odrębne, lecz współdziałające ze sobą skrzynie biegów. Gdy w jednej z nich jest włączony bieg, w drugiej jest już przygotowane inne przełożenie. Proces zmiany biegu polega na wyłączeniu aktualnie aktywnego sprzęgła i jednoczesnym włączeniu sprzęgła, które wcześniej pozostawało nieaktywne. Dzięki temu zmiana biegu odbywa się bez przerwy w przekazywaniu mocy.
- I-Shift Dual Clutch bazuje na klasycznej skrzyni biegów I-Shift. Mimo że zawiera wiele nowych podzespołów, jest od niej dłuższa zaledwie o 12 cm, z powodu obecności podwójnego sprzęgła.
- I-Shift Dual Clutch zmienia biegi bez przerw w transferze mocy. Jeżeli warunki jazdy uzasadniają pominięcie kilku biegów, skrzynia biegów działa jak klasyczna I-Shift.
- Brak przerwy w przekazywaniu mocy dotyczy wszystkich zmian biegów, z wyjątkiem tych wymagających przełączenia przekładni zakresów, czyli przejścia z biegu 6. na 7. i odwrotnie.
- I-Shift Dual Clutch jest dostępna w Volvo FH jako jedna z opcji alternatywnych, obok klasycznej I-Shift i manualnej skrzyni biegów.
- I-Shift Dual Clutch została wprowadzona na europejskie rynki w czerwcu 2014 r. i jest dostępna na wszystkich rynkach oferujących Volvo FH z silnikami D13 Euro 6 o mocy 460, 500 lub 540 KM.
~etransport.pl
Posty (6)
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.