Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

WITD: "Zapomniałem włożyć kartę do tachografu"

ID: 154896


Z 27na 28 października br., w odpowiedzi na wpływające do WITD we Wrocławiu informacje, insp. z Oddziałów Legnickiego i Jeleniogórskiego przeprowadzali wzmożone nocne działania kontrolne w okolicy jednej ze stref ekonomicznych, ze szczególnym uwzględnieniem kontroli czasu jazdy przerw i odpoczynku kierowców.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (73)

~Koczownik
... a w temacie.
Takie pokazówki uwydatniają tylko miernotę działań ITD w ostatnich 10-ciu latach.
Wynik kontroli jest dokładną miarą ICH wcześniejszej "skuteczności".
~diabel
No niestety ale tak właśnie jest, przez ostatnie lata nastawiali się na jakieś głupie kontrole na drodze, sukcesy w postaci kar za drobne wykroczenia, że niby tacy skuteczni, dzięki temu sami naprodukowali sporo ''magnesiarzy'' ale takich co to co najwyżej boją się o trochę przegiąć tacho bo gdzieś tam czasu braknie a nie zauważali tej właśnie patologii, tylko kontrole przy dużych firmach, centrach logistycznych mogą coś zmienić i nauczyć te molochy że jak przyjeżdża zamówione auto na załadunek czy rozładunek to kierowca nie jest robotem co będzie tam stał 24 h i czekał aż ktoś łaskawie się nim zajmie.
Jenc_Braun
Ciekawe ilu nie złapali? A pozatym zamiast brać się za kierowców co sa na końcu łańcuszka, powinni zabrać się od góry. Jeżeli kierowca zarobi godziwie a firma dobrze zorganizuje prace napewno zmniejsza się kombinacje typu magnes, lewa karta.

-1

~diabel
Mylisz się kolego, zacząć trzeba od siebie a nie oglądać się na innych, co niby ktoś miałby załatwić i w jaki sposób żeby więcej zarabiał i legalnie, nic i nikt, sami kierowcy przestaną się podkładać to będą mogli jakoś normalniej pracować

1

~hu-hu
Znam takich co kamyczek zakładaja profilaktycznie bo może im puzniej braknąc skonczone de*ile
~driver
podpiszcie te zdjęcia instruktażowe z przykładania magnesu bo młodzież nie będzie wiedziała czy w jego aucie też impulsator jest w tym miejscu i zaczną się niepotrzebne pytania
~Kiero
Jak juz nie będzie się dało jeździć na magnesie to ja kończę z pracą kierowcy. Nie umiem i nie nauczę się jeździć na tacho. Przepisy są idiotyczne, urządzenie mi mówi kiedy jestem wypoczęty, Masakra
~RADEK
BRAWO ITD TĘPIĆ TYCH KIEROWCÓW, MOIM ZDANIE JEST WAS ZA MAŁO W NOCY NA TRASACH. A JAK KOMUŚ NIE PASUJE JAZDA LEGALNIE TO MOZE ZMIENIC PRACE NA CIECIA TAM NIEMA CZASU PRACY. JESZCZE RAZ GRATULUJE ITD ZA SPRAWNA AKCJE. KIEROWCA RADEK
~szoferak
Przepisy z tachem to rzecz wymyślona nie dla kierowców ale żeby na nich zarabiać. Dlatego są takie mało elastyczne żeby frajerzy płacili za wykroczenia. Normalnie przeszkadzają tylko pracować i powodują, że kierowca zamiast 80 jedzie 90 bo mu się zaraz kończy czas.
Kiedyś tacha nie bylo i ludzie byli wolni a teraz odsiadują pauzy w szoferkach bo chcą ale jechać nie wolno.
Każdy odpowiada sam za siebie - kierowca powinien być dojrzały i wiedziec kiedy moze jechac a kiedy nie ma siły.

-1

~Bojak
Ukraińcy, Belorusy regularnie jeżdżą na magnesach i bez kart mimo to nikt ich nie sprawdza, wczoraj niby zakaz od 18 a BYgreki i LTki grzeją jeden za drugim pierdząc na ITD i gliniarzy, na Białorusi Polak nie ma szans przejechać bez kontroli, prynajmniej jednej a u nas? nie ma nic!!

-1

~szoferak
Bojak - oni są jeszcze nauczeni wolności a My sami dobrowolnie szczekamy z radościa jak Brukselska smycz zaciska nam szyje.
~~~~~~~~~; )
Gdyby nie Bruksela to teraz miast pisać drałował byś
A szef patrzał by czy właściwą drogą posuwasz.
Jeszcze nie jest na cmentarzu i ma wolne.
~Kriss
Jadąc na legalu potrafi mi się przysnąć od czasu do czasu. Jadąc na magnesie nie przysnę gdyż ciśnienie jest ogromne.
~~~~~~~~~; )
ciśnienie jest ogromne
Nie przykładaj magnesu do ciała tylko do samochodu; )
Bo jest tego powodem
~~~~~~~~~; )
H Wprowadzanie informacji
H1 Art. 15 ust. 5 Brak nazwiska na wykresówce x
H2 Brak imienia na wykresówce x
H3 Brak daty rozpoczęcia lub zakończenia używania wykresówki x
H4 Brak miejsca rozpoczęcia lub zakończenia używania wykresówki x
H5 Brak numeru rejestracyjnego na wykresówce x
H6 Brak na wykresówce wskazania licznika długości drogi (przy rozpoczęciu) x

wartość punktowa dla NMW wynosi 1
w2 - wartość punktowa dla PN wynosi 3
w3 - wartość punktowa dla BPN wynosi 5
m - liczba kontroli danego podmiotu w roku
~~~~~~~~~; )
Juz tłumaczę.
W zależności od ilości punktów złapanych przy kontroli w roku firma ma lub nie ma kontroli.
Brak nazwiska, imienia itp. to po 5 punktów- dużo mimo, że kara za to mała na drodze.
~Driver
WIECEJ TAKICH AKCJI, POPIERAM!!
~dzidek
Popieram więcej akcji a za magnes kary dla pracodawców powinny wynosić 500000 zł aby nie wymuszali na kierowcach / musisz dojechać, zrób coś aby dojechać / i wtedy problem sam sie rozwiąże
~dRIVER
Moim skromnym zdaniem karanie kierowcy czy przewoźnika nic tu nie da. Trzeba by zacząć karać spedycjei zarządzających w miejscach załadunków i rozładunków za wymuszanie pracy ponad norme. Bo jakby dajmy na to wciągu 2-3 godzin od godziny awizacji auto było obsłużone to by nie było takiej patologii bo można by normalnoe ułożyć sobie czas pracy.

-1

baspas
Mam szczęście pracować w firmie gdzie pracodawca wymusza na kierowcach jazdę zgodnie z tacho :)
Czasem mam okazję iść do biura, gdzie siedzą spedytorzy i dysponenci, i widzę jak przychodzi czas przerwy jednego czy drugiego to on rzuca wszystko odkłada telefon i idzie na przerwę jeść, pić kawę, palić. Wtedy sobie myślę - Ty masz przerwę, która jest świętością, mimo, że pracujesz max 9 h a ja mam w imię Twojego dobrego samopoczucia zapier... ć 15 h i jeszcze nie zrobić sobie dwóch przerw po 45min które należą mi się jak psu micha - o nie!
~dzidek
koledzy macie racje ja pracuje max 13 godz. odpoczynek minimum 11 godz. i nie jeden raz zasłoniłem firany na rozładunku lub załadunku i okazało się ze to nie problem załadujemy lub rozładujemy po pałzie Jezeli ktoś powie że to bujda to popytajcie kierowców którzy ładują się na zagranice w hucie częstochowa

1

~dolar1904
pracowałem, u żyda obliczał, jak mu pasuje u niego jak zaobiłem 4 tys, to on obliczl, i wyszło mu 3, 500 zl, jam winny byłem mu 100 zl to tak wyliczyl ze wyszło mu 150 !!! CUDA???
~Caferene
a ilu uniknęło kontroli bo na CB ostrzeżeni zostali?

1

~kiero
itd powinno podwoic sily i wzmozyc kontrole nocne
~Normalny
Wszyscy się czepiają kierowców, kombinują z czasami pracy, jazdy itp a żaden nie zarobi myślę więcej jak od 3 do 7 tysięcy złotych w zależności od ilości jazdy na lewiźnie.

A ja się pytam dlaczego *a nikt nie kontroluje lekarzy w szpitalach którzy "szarpią" się między sobą kto ma mieć dyżur bo jemu trzeba na to czy na tamto. Sypią niektórzy po 30, 40 godzin bez żadnych "odpoczynków dobowych". Są to wszelkiej maści doktorzy, chirurdzy, ginekolodzy, kardiolodzy i cała swołocz. Od ich zmęczenia zależy także życie pacjenta ale o tym się jakoś nie mówi tak głośno. I co najlepsze zarabiają miesięcznie poteżne pieniądze niektórzy żędy dwudzisetu kilku tysięcy złotych jak nie lepiej.
~lambo
Popieram wątek o lekarzach! Dlaczego pracują po 48h albo 2-3 dyżury niekiedy? BO CHCĄ ZAROBIĆ!!! A kierowca chcąc zyskać pare minut/godzin jest karany mandatami, bo chce dojechać do domu, mimo, że jest dzień i jest wypoczęty.
Są ograniczenia, więc są kombinacje i będą, proste.
~patryk6020
Wszystko jest przez zachłannosć głupote kombinowanie kierowcy dla paru stówek więcej. Brak szacunku dla siebie. siedzieli by w tych kabinach miesiącami. Nasłuchałem się na parkingach. Chłopak młody i chwali mi się idota, że zapierdziela cały tydzień na magnesie w nocy, a później jedzie w dzień. Szef mówi mu, że zarabia za trzech ale musi przystopować z magnesem bo przegina. I jeszcze tym się szczyci. Inny starszy kierowca, mówił mi że pracuje w firmie która zatrudnia około 40 kierowców, jeżdżą na magnesie czasami całą trase, śpią 3 godziny na 2 doby jazdy. firma płaci za kary jak złapią. Zaczął sie stawiać że nie bedzie na magnesie, ale co z tego jak przychodzą inni i jadą. A tak firma musiała by zatrudnić trzy razy więcej pracowników, były by miejsca wszystko było by legalnie.

1

~Przewoźnik
W naszym Syfie nigdy nie będzie normalnie.
~jaca
ITD na to przyzwala wszyscy podkładają magnesy i karty bo kara 2000 się po prostu kalkuluje zrobić 20 000 i każdy kierowca sie dwa razy zastanowi cała Polska transportowa kombinuje bo nawet jak złapią co nie jest proste gdy kierowcy mają CB radia i jak tylko sie dowiedzą o kontrolach to ominą skutecznie dany punkt to się będzie opłacac

1

~odmulacz
W tej chwili to w wiekszosci wszyscy zyciowi nieudacznicy zostaja kierowcami, policjantami czy tam innymi niepotrzebnymi urzednikami. Jedni drugich kontroluja i na nich zeruja. Takie to zycie. W wozach mojej firmy to i magnes Ci nie pomoze bo pracodawca i tak wszystko o Tobie wie. Mam nadzieje ze dojdzie do tego ze powstanie tez system do ktorego beda mialy wglad sluzby kontrolne i beda mialy mozliwosc karania kierowcy bez przymusu szukania go i zatrzymywania na drodze. Tak jak to ma miejsce w bardziej rozwinietych krajach Europy. Porzadek musi byc.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.222.182.249

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels