ID: 154454
Wbił się pod wiadukt
ID: 154454
ID: 154454
Połamaniem naczepy zakończyła się próba przejazdu ciężarowego mercedesa pod wiaduktem przy ulicy Kopernika w Świdnicy.
Połamaniem naczepy zakończyła się próba przejazdu ciężarowego mercedesa pod wiaduktem przy ulicy Kopernika w Świdnicy.
~etransport.pl
Posty (50)
~Bolek | ~maro (2014-10-25 17:02:33) Co należy zrobić, jesli dojedziemy do wiaduktu, przed którym stoi znak 3. 80. Trzeba zawracać? Opis znaku wyjaśnia co trzeba zrobić. Zakaz wjazdu pojazdów przekraczających 3. 8 m wysokości. | |||
~maro | Pytałem co trzeba zrobić, a nie o to czego nie robić. Wiem, że ten znak zakazuje wjazdu. | |||
~Bolek | więc wiesz co trzeba zrobić. NIE WJEŻDZAĆ ! | |||
~Bolek | później według życzenia (cofanie, zawracanie) jak wcześniej ignorowało się informujące znaki | |||
~maro | Przeważnie jest tylko jeden znak bezpośrednio przed wiaduktem. | |||
~janek | ten kierowca chyba nie był u okulisty mieszkam niedaleko tego wiaduktu oznakowania są b dobre tylko ślepy by nie zauważył ale 23 lata to już rutyna | |||
~janek | poza tym współczuję młodemu ale nauka kosztuje tylko czemu tak drogo | |||
~Bolek | ~maro (2014-10-25 19:34:44) Przeważnie jest tylko jeden znak bezpośrednio przed wiaduktem. Zazwyczaj wcześniej, przed skrzyżowaniem są znaki informujące że po drodze będzie ograniczenie wysokości. Często że za x km będzie most, wiadukt. Na znaki trzeba zwracać uwagę wcześniej a nie tylko w miejscu w którym niema już zbyt wielu wariantów manewru. | |||
wezyr2
| bolek to jest droga dwukierunkowa ten młody cofania miałby coś ok 100 m dla niektórych to problem | |||
~Bolek | no tak... za to teraz już nigdzie cofać nie musi... i mnóstwo wolnego czasu będzie miał. | |||
wezyr2
| bolek masz racje nauka kosztuje ale praca kierowcy wymaga myślenia a znaki drogowe nie są postawione żeby upiększyć teren | 1 | ||
~maro | Bolek zazwyczaj jest tak jak piszesz, wtedy nie ma problemu. Problem jest jest, gdy dojeżdżasz do wiaduktu, który jest oznakowany tylko jednym znakiem bezpośrednio przed wjazdem. | |||
g-a
| Co wy tu opowiadacie... wiózł ten wiadukt i paliwa mu zabrakło... | |||
~kajko | Czemu w tym piekna kraj polska jest tak ze stoi znak 3, 6metra a tam 4, 2 na miekko przechodzi w uk jak byl znak na wiadukcie 4, 0m jak sie przymierzylem 4, 08 to niestey nie wszedlem i na wstecznym trzeba bylo jechac z drugiej strony to ja robie tak ze jak nie wiem czy przejde to do zera i glowa za szybe ewentualnie napoduchach do zera mozna zejsc | |||
g-a
| kajko - jak to po co? Za wiaduktem czasem stoją i kasują nawet jak uda się przejechać bezkolizyjnie. | 2 | ||
~CRDI | ~nbgf (2014-10-25 18:49:07) bosowa, obowiązkiem pracodawcy jest przeszkolić pracownika na stanowisko, przynajmniej 8 godz. twoi pracownicy to nawet nie przechodzą tego obowiązkowego 8 godzinnego szkolenia tylko popisują kwity Tak jak mówisz przed podjęciem pracy w porzadnej fimie jest szkolenie stanowiskowe, szkolenie z zakresu ryzyka zawodowego, rózne instrukcje BHP. W mojej firmie szkolenie przed przystąpieniem do pracy trwa dwa dni, i dopiero do pracy. | |||
~misieq863 | baran:) takich trzeba i jest ich coraz wiecej w pl transport:P | |||
~misieq863 | i nawet bhp im nie pomoże bo rozumu tym nie uczą tylko jak nie złamać nogi w drodze do tzw TIRRRRA | |||
~sid | pewni był tani i szybki | |||
~misieq863 | a jak złamią to nawet grosza nie dosataną bo to pl kochana hahahaha | |||
~CRDI | Znowu większość się mądrzy jakby urodzili sie z kierownicą w dłoni, lub zostali spłodzeni w naczepie. Tak się składa że mieszkałem blisko wiaduktu kolejowego w wiadukt był bardzo dobrze oznaczony, już około 800m szybciej znaki inf. potem oznakowanie dla tranzytu i na koniec bramownica z belka, a i tak czesto i gęsto się tam wbijali i to często starzy "drajwerzy" i to od kiedy pamiętam | |||
~misieq863 | to starzy tez są z łapanki nie wiesz?? magnesy na 24h hahaha podziw frajerom używającym tego typu dodatku itp a jak sie jest IDIOTĄ to i wiadukt wkońcu zatrzyma:) | |||
~Bolek | kajko odśwież sobie wiedzę o znakach. 3, 6 nie oznacza że wiadukt ma 3, 6 wysokości. Oznacza, że pojazd wyższy niż 3, 6 nie powinien tam wjeżdżać. | |||
~kajko | Bolek a ja slyszal ze w pl to jest tak ze miezony on jest wiadukt od osi pojazdu wiec co ty na to | |||
~kajko | Skoro wmpojazd wyzszy niz 3, 6 nie powinien tamtedy przejezdzac to jak to sie dzieje ze 4, 20przechodzi to chyba jakis cud jest w takim razie | |||
~Koczownik | De-bil to de-bil. Nie ma szans na "fachowość". | 1 | ||
~ktosik | oj zaraz de*il. po prostu nie doczytal watku etransport. pl/forum154520. 0. html albo jeszcze nie bylo tego watku jak jechal. coz, cza czytac forum - taki wniosek sie nasuwa | |||
PULASS
| a ty koczownik to od razu mistrzem byłeś? podejrzewam że na początku niewiedziałeś z której strony kierownica w ''tyrze''jest. | |||
~ktosik | do tej pory nie wie. on tylko szczeka na forum | |||
~odmulacz | Zapewne zawinil wiadukt bo gdziez raki "profesor"moglby sie pomylic. Takich mamy kierowcow zawodowych. Idioci ze nawet szkoda komentowac. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.