Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

dlaczego kierowca tak dużo zarabia???

ID: 151683


Zastanawiam sie dlaczego polski kierowca tak dużo zarabia. Zarabiamy czasami 6/7 razy więcej od innego pracownika, który wykonuje równie prosty zawód jak "kierowca". Zastanawia mnie też dlaczego np w niemczech kierowca zarabia może z 300/400 euro więcej od szeregowego pracownika. Jak to jest, ktoś mi wyjaśni?

~kiero
*.7.17.117.ipv4.supernova.orange.pl

Posty (169)

~Patryk pogromca dziadow
Ja wolę zarobić 6000zl za 200godzin koło domu jak w transporcie 8000zl za 600godzin z dala od domu.

Coraz więcej osób umie liczyć.
Wschód już nie pomaga jak wcześniej, dziad trans jest skończony.

Możemy oficjalnie już stwierdzić że czas wyzysku polskiego dziad transa dobiegł końca
~Sam Maciej z tej strony.
Mam udziały w adarze i dobrze zarabiam na taryfie. Dla zaspokojenia ciekawskich moją obecną sytuacją.
jacek-kuba
Kolejne podwyżki dla kierowców w drodze.
~pielęgniarz oddziałowy
Tyle lat minęło od założenia tematu i nadal nie widzę zarobków 6/7 razy większych.
~Hycel
Mam nadzieję bo. 600 dniufki to mao
~miMao
MAO!
Mi jest mao !
Dniówka to za mao !
Ja chce roczną wypłatę w dzień !
Roczny dniówka dziennie ma być.
I mnie nie mówić że nie przyjmuje się naszych kierowców.
Firmy mają nas przyjmować, nie obchodzi mnie czy nas się opłaca czy nie przyjmować.
Masz mnie przyjąć i płacić roczną dniówkę dziennie.
A jak nie to podam cie do pip.
MAO!
~Śmiechłem
Mam nadzieję że osoby zazdroszczace pracy kierowcy zawodowego, o ile nie są zwykłymi manipulatorami, lub ludźmi chorymi z wieloma wadami generycznymi, zaczną pracować w tym zawodzie, zostaną kierowcami zawodowymi do końca swoich dni, oczywiście w wersji najbardziej popularnej czyli 2 na 2 (2 tygodnie w trasie na 2 dni (45h dokładnie) w domu, lub kwaterze).

Być może nie jednemu lub nie jednej spodobalby się ten sposób życia. Ludzie podróżują kamerami, czemu by tego nie robić zestawem; )
~Śmiechłem
"Tyle lat minęło od założenia tematu i nadal nie widzę zarobków 6/7 razy większych. "

Amatorzy nie wiedzą jak się pochwalić zarobkami, czy przeliczyć zarobek na czas spędzony w pracy, a nie z dorastającymi dziećmi czy spragnioną kobietą, czy może pochwalić się kilometrami, jakie argumenty trafiłyby do zwykłego zjadacza chleba? O biurwach pracujących po 8h na dobre, bez delegacji nie wspomnam. Śmieszne jest że pracę kierowcy trudno wytłumaczyć człowiekowi, który uważa że np. mleko pochodzi z kartonika, pieniądze rozdaje rząd, a wirus celebrytka byl przyczyną straszliwej pandemii, czyli człowiekowi nieskażonego życiem, mającego poziom rozwoju życiowego dziecka 2-3 letniego.
~Pjotr
25zl* 15 h bez nadgodzin! Zrozumiano!?
~Śmiechłem
25zl za 15h bycia w pracy + dojazdy?
~Śmiechłem
(25zł x 15h) x 6 dni pracy) x 4 tygodnie wychodzi równe 9000 zł. Ładnie.
~Śmiechłem
9tys i każdy weekend w domu. Podoba mi się.

Jeśli się mylę poproszę o korektę wraz ze stosownym wyliczeniem.
~Śmiechłem
Ty 9 tys i chyba każdy dzień w domu. Gdyby szarakowi z produkcji czy biura kazano spać w pracy to by ten czas uwzględniał w swojej pensji, czyż nie? Szef, czy pracownik który śpi w pracy nie liczy tego czasu jako swój wkład w rozwój firmy?
~Śmiechłem
"~Pjotr
25zl* 15 h bez nadgodzin! Zrozumiano!?"

Na pewno dobrze napisałeś? Może miało być 25h* za 15 zł? Jaka zmienna kryje się pod gwiazdką?
~Sprawiedliwość
Szarak z produkcji za 4 tysięcy pensji musi codziennie dojechać do domu, który musi ogrzać by miał ciepło do spania.
I tak dzień w dzień wraca zyebany do domu
~Sprawiedliwość
Pan kierowca przez dwa tygodnie pracuje i śpi spokojnie w aucie, o nic się nie martwi.
Potem wraca na tydzień do domu i jest królem życia.
Stać go na wiele, a nie na najtańsze piwo z biedronki jak tego biednego szaraka z produkcji czy magazynu
~sid
200 nadgodzin w miesiacu, oto recepta dla tych wszystki co chca zarabiac tak DUZO a nawet wiecej od kierowcow
~Sprawiedliwość
Sid jako kolejny nawiedzony.
Pokaż choć jednego co ma tyle nadgodzin w miesiącu.
~Sprawiedliwość
Kierowca jest rozliczany jak każdy inny pracownik.
Liczą się godziny pracy, ewentualnie czas dyspozycji i 15 minut przerwy liczonej do czasu pracy.
Jako kierowcy musicie się zaznajomić z tymi przepisami, a nie pisać, że 13 czy 15 godzin miał czasu pracy dziennie
Co gorsze na wydrukach piszecie, że przekroczyliscie 15 godzin czasu pracy... masakra
~sid
mial 8 godzin czasu pracy dziennie -jak wszyscy. ale pracowal 15 z tad te nadgodziny i tak wysoka pesja
~Śmiechłem
"~Sprawiedliwość
S zarak z produkcji za 4 tysięcy pensji musi codziennie dojechać do domu, który musi ogrzać by miał ciepło do spania.
I tak dzień w dzień wraca zyebany do domu"

I to jest dobry argument na plus za pracą na długich trasach.
~sid
Sprawiedliwosc - czasy [lata 90 te] gdy baran siofer TIRal po 18/H i dziekowal ze ma prace bezpowrotnie minely, teraz normalnej pracy 8/h jest do wyboru do koloru i nikt nie bedzie poswiecal swego czasu[nadgodzin] jedynie ku chwale dziadtransa Teraz za KAZDA godzine trzeba zaplacic...
~Śmiechłem
"Co gorsze na wydrukach piszecie, że przekroczyliscie 15 godzin czasu pracy... masakra"

A co ma napisać? Maksymalny czas pracy w pojedynczej załodze to do 15h 3 x w tygodniu aktywności potem już tylko max 13h* jeśli nie podumał i na koniec tygodnia robi przecinki z tacho. Dlatego stoi się na łóżeczku podczas pracy przy zestawie, przeładunkach i nie robi się bzdurnego wpisu na dojazdy, bo brakuje czasu na zarabianie pieniążków.
~Śmiechłem
~sid w latach 90 to się latało na strzała i nie dość że częściej w domu to i każdy weekend w domu. Z drugiej strony to kto był kumaty to robił mniej niż teraz, lepiej zarabiał i za darmo, lub pół darmo mógł sobie nocleg ogarnąć gdzieś na wsi, a jak dobry kit żenił to miał ruchanko codzien inne. Szef był zadiwinu, kierowca również.
~sid
Smiechlem co ty z pinedzmi robil bedziesz, jak ci 15 godzin pracy MAO
~sid
~Śmiechłem
minut temu ~sid w latach 90 to się latało na strzała - I DZWONILO DO SZEFA ze prawe lusterko sie zbilo... bo auto [w rowie] na nim lezy
~Śmiechłem
Nie było GPS. Traktorzysta brał ciągnik i jechał niby orać. Znikał na cały dzień, pola tak jak deklarował nie zaorał, w tym czasie mógł cały dzień przebimbac a paliwo spuścić, lub zrobić robotę u sąsiada za dodatkową opłatą, wache i tak spuścić i wpisać sobie godziny orki w majątku.

To były czasy. A jakie potem były emerytury! Wszytko się liczyło.
~sid
no ale nie wszyscy bylismy traktorzystami, tak jak ty
~Śmiechłem
Szef w tamtych czasach akurat najmniej się orientował co robi kierowca.
~Śmiechłem
Każdy kierowca ciągnika siodłowego to traktorzysta, który pracuje jak traktorzysta od świtu do zmierzchu, albo od zmierzchu do świtu ma orkę.
Nic się nie zmieniło, i nie zmieni w tym zakresie.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.133.108.172

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels